Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, når de kun har fått fem stjerner tre-fire ganger siden de laget facebooksiden (over et år siden), og så tilfeldigvis får masse fem stjerner de siste timene... Da lurer jeg på om de har bedt venner/familie/betalt noen for det der altså, for å dra opp snittet litt. :laugh:

Tenkte det samme!

Og wow, sjokk at det kom en feig forklaring om stjålet iPhone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

De skal melde den stjålet nå, ikke da det skjedde. Det er sikkert en som jobber der som har gjort det og dermed vet detaljer om det som skjedde (ja, det er liksom det man antar når man snakker med en butikk, det er jo ikke en unnskyldning?). Det går ikke an å snakke med skredderen, han jobber.

:tommelopp:

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På trynet svar. Vedkommende som skrev de svarene på vegne av butikken burde sendes på service utdannelse ei lengre periode..

La oss si han har rett og kunden lyger, men de svarene som blir gitt koster de nok temmelig dyrt i rennomè.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sjukeste jeg har lest på lenge :o Et supert eksempel på forbrukermakt hvertfall :laugh:

Endret av skyflakes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra spar

Gratulera som den kjeden som har den mest irriterande reklamen i heile verdensrommet. Fy f... til lavpanna. Håpa diktaren i Spar havnar i eit helvete der det vert gnissa isopor mot einannan 24/7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fra spar

Gratulera som den kjeden som har den mest irriterande reklamen i heile verdensrommet. Fy f... til lavpanna. Håpa diktaren i Spar havnar i eit helvete der det vert gnissa isopor mot einannan 24/7

Er mulig å skifte kanal :fnise:

(Går utifra det er TV, gudskjelov at jeg ikke har TV! xD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På trynet svar. Vedkommende som skrev de svarene på vegne av butikken burde sendes på service utdannelse ei lengre periode..

La oss si han har rett og kunden lyger, men de svarene som blir gitt koster de nok temmelig dyrt i rennomè.

En ting er de svarene han gir direkte til kunden, men når personen fortsetter å anklage og krangle med alle som tar hennes sak i tillegg så driter bedriften seg kraftig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du sprengte en velfungerende glidelås fordi du var for feit, og du ba om å få den byttet før du sprengte den sånn at vi skulle måtte fikse den gratis også kommer alle dere med innestengt hat og gir oss drapstrusler."

Eeeek.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra spar

Gratulera som den kjeden som har den mest irriterande reklamen i heile verdensrommet. Fy f... til lavpanna. Håpa diktaren i Spar havnar i eit helvete der det vert gnissa isopor mot einannan 24/7

Det er jo faktisk den mest irriterende reklamen som fins..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra spar

Gratulera som den kjeden som har den mest irriterande reklamen i heile verdensrommet. Fy f... til lavpanna. Håpa diktaren i Spar havnar i eit helvete der det vert gnissa isopor mot einannan 24/7

Jeg er faktisk helt enig :fnise: Fy f... for en irriterende (radio)reklame :rasende:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mangler ord :hakeslepp: Og så å unnskylde seg med at mobilen var stjålet. Det er det latterligste jeg har lest på lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra spar

Gratulera som den kjeden som har den mest irriterande reklamen i heile verdensrommet. Fy f... til lavpanna. Håpa diktaren i Spar havnar i eit helvete der det vert gnissa isopor mot einannan 24/7

Åh, akkurat de spar-reklamene er som å høre negler dras over en tavle. Kanskje jeg skal legge igjen et " gullkorn" på fbsiden deres jeg også? :fnise

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, akkurat de spar-reklamene er som å høre negler dras over en tavle. Kanskje jeg skal legge igjen et " gullkorn" på fbsiden deres jeg også? :fnise

ta det i paradise hotell stil sånn som han fyren her gjorde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spar igjen

heisann! har skoleferie neste uke, så hvis neon er keene på å pæse noen vakter fra mandag til onsdag er jeg gira på å jobbe litt da! kan oxo jobbe dag, så let me know god people :))!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spar igjen

heisann! har skoleferie neste uke, så hvis neon er keene på å pæse noen vakter fra mandag til onsdag er jeg gira på å jobbe litt da! kan oxo jobbe dag, så let me know god people :))!

post-15478-Nathan-Fillion-speechless-gif

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...