Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

går ann å tenke litt logisk :P

Fikk en mld. på tlf. i dag om at æ hadde vunnet et gavekort på 10 000 hos kiwi med et bilde av deres butikk, men betingelsen var at æ måtte innstallere Zynga poker appen på tlf. min for å motta gavekortet. men æ spiller ikke på nett, og æ har aldri spilt på nett, og vi har ikke Kiwi i****men æ tenkte ka i fan æ registrerer mæ og mottar gavekortet på 10 000 og kjører til **** og bruker gavek
ortet på Kiwi dær. Men så lure æ på kor i svarte satan i helvete blir gavekortet mitt av?????????????????

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var innom Kiwi på **** i dag og spurte etter frimerker, men mannen i kassa visste ikke hva frimerker var. Det er bare å gratulere!

:fnise::fnise::fnise:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Kiwi på **** i dag og spurte etter frimerker, men mannen i kassa visste ikke hva frimerker var. Det er bare å gratulere!

:fnise::fnise::fnise:

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 3e46c...efd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg må le. Nille har i disse dager en kampanje med at de må spøre om lighter når folk kjøper lys, hvis ikke får kunden en gratis. Fant denne på Nille-siden:

For en elendig kundeservice dere har. Jeg var idag i en av deres butikker for å kjøpe stearinlys. Fikk spørsmål ved kassen om jeg trengte peistenner. Jeg svarte høflig nei takk. Leser så på teskjorten til ekspeditrisen at ved kjøp av lys fikk man gratis peistenner. Jeg ga da beskjed om at jeg gjerne ville ha peistenneren. Fikk da til svar at når jeg hadde svart nei, så fikk jeg den ikke. Prøvde å argumentere med at hun burde spurt om jeg ville ha den gratis, men kom ingen vei med den uhøflige ekspedetrisen. Det endte med at jeg gikk fra lysene. De kan jeg kjøpe en plass der jeg får god kundebehandling.

Hva faen?

Endret av Amananas
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære VGTV-leser!
Vi har oppdaget at du blokkerer annonser. Vi i VGTV hadde satt stor pris på om du hvitelister oss slik at vi kan finansiere vår journalistikk med reklame og fortsette å være en gratis nyhetskilde.'

For 17.000 kroner skal jeg skru på reklamen. Dere tjener det fint inn igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske utrolig å gi Hobbiten "game over" kommentar og to i terningkast..Anmelderen fra VG har vel med sine filmkunnskaper i forhold til de annerkjente anmelderene ikke fulgt med i timen eller vært for opptatt av popcornen sin i forhold til filmen til å gi anmeldelse i det hele tatt! Den beste filmen hittil sier de andre med seks i terningkast! Heia Aksel Kielland? NOT!...

svar :Nå blander du vel litt? VG ga den en 5er - og kalte det et vemodig farvel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lol, alt man kan velge å henge seg opp i:

Jeg var på Nille handlet julegaver for litt over 1000,- på lille julaften. Dama i kassen tok opp 3 poser og slo de inn på kassen. Jeg sa fra at jeg ombestemte meg og lot varer og poser stå igjen. Handlet julegaver andre steder. Tror ikke det er smart av dere å ta betalt for posene. mange andre jeg kjenner som har sluttet å handle hos dere av prinsippsak.,

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, alt man kan velge å henge seg opp i:

Jeg var på Nille handlet julegaver for litt over 1000,- på lille julaften. Dama i kassen tok opp 3 poser og slo de inn på kassen. Jeg sa fra at jeg ombestemte meg og lot varer og poser stå igjen. Handlet julegaver andre steder. Tror ikke det er smart av dere å ta betalt for posene. mange andre jeg kjenner som har sluttet å handle hos dere av prinsippsak.,

Tre poser koster jo 1,5kr! haha.

Anonymous poster hash: f44c3...81a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, alt man kan velge å henge seg opp i:

Jeg var på Nille handlet julegaver for litt over 1000,- på lille julaften. Dama i kassen tok opp 3 poser og slo de inn på kassen. Jeg sa fra at jeg ombestemte meg og lot varer og poser stå igjen. Handlet julegaver andre steder. Tror ikke det er smart av dere å ta betalt for posene. mange andre jeg kjenner som har sluttet å handle hos dere av prinsippsak.,

Har den fått svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den fått svar?

Annen person:

lurt å ta med egne handlenett i lommen de går å brette sammen .. har tøynett æ.. i veska / lomma

Poseklager:

Ja smart av deg. Butikkene tjener rått på plastposesalget. Leit å se at Nille kjeden benytter seg av dette. Forbrukerne skal betale for å reklamere for dem. husker Nille innførte poseavgiften på en frekk måte. Nemlig reklamerte med at kreftforeningen fikk en del av overskuddet. Alle ble glad. Men dette varte seff bare en kort periode, så fikk Nille snikinnført dette salget. Mistet litt respekten da.

Og så Nille da:

Hei Anne! Vi er veldig glad for at du tar opp dette med oss, slik at vi kan gi deg riktig informasjon og forhåpentligvis rette opp inntrykket. Ja, det koster penger for poser hos oss, men det er det i hovedsak to grunner til; 1) miljøhensynet - vi synes det er veldig bra om våre kunder kommer med egne poser eller handlenett i butikken, slik at vi får mindre plastikkposer i omløp, og så 2) vi gir fortsatt store deler av summen per pose til Barnekreftforeningen og støtter dem derfor med en vesentlig sum per år. Vi ønsker deg fortsatt fine romjulsdager videre!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi sin side:

Hva med oss som er ferdig med bleier og bind... Ingen avtalekort på noe som helst. Bare full pris :'(

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nille sin side:

Hei. Jeg leste at dere har 100% lysgaranti på lysene deres og at dette også gjelder t lysene som ble best i test på Tv2 hjelper deg. To ganger nå i det siste har jeg opplevd at de smelter i plasten... var nede på Nille butikken der jeg bor og der sa de at jeg måtte levere hele pakka... Det gidder jo ikke folk, for å få igjen det samme som de leverte!? Så mye styr for et t lys? Og dessuten tømmer jeg stort sett tre pakker i en skuff, så det er umulig å vite hvilken eske den kommer fra. Lyset sto rett i og lysholderen hadde jeg også kjøpt hos dere.

Vel, hva faen forventer folk? Selvfølgelig må du komme med hele pakken! Skal du levere inn TO telys, og få en hel pakke igjen? Eller skal du levere to telys, for så at butikken skal åpne opp en pakke de har og bare gi ut to stykk, og så er resten av pakken ubrukelig? Kjære vene, bruk sunn fornuft menneske!

Anonymous poster hash: 6b55d...40c

Har Nille svart? :D

Anonymous poster hash: d58da...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Nille svart? :D

Anonymous poster hash: d58da...bc6

Det går an å gå inn og se selv.

Anonymous poster hash: 9ab4f...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? Ofte jeg spaserer konnerudhallen ved Svense dammen i Drammen. Snøkanoner er i gang for å lage kunstig snø, svære maskiner er i gang for å lage skøytebaner for noen få folksom skal ha det moro. Vi snakker om resursmisbruk eller motivasjon for idrett eller hva? Det lurer jeg på.

fra vg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra Rimi sine sider. hahaha!

"Hei! Synes deres reklame "Hele Norge Griller" med han som griller burger med ei ku til stede er usmakelig! Er en grunn til at dyr ikke skal se selve slaktiga. Jeg mener det blir litt av samme sak når man plaserer ei ku ved siden av grillen der det grilles burger."

jeg tror jeg dør!!! :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 48bf2...73e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefonselger, som prøvde å prakke på meg diverse saker og ting..
Sa hvor hun var ifra, så tok kontakt med firmaet og forklarte situasjonen.
Svaret fra dem:

"Hei, dette var nok fra et callsenter som vi har hyret for å selge prøvepakker for oss. Denne selgeren fulgte ikke manus så tusen takk for at du sa fra til oss, det gir oss mulighet til å rydde opp i rekkene. Vi ønsker ikke å fremstå på denne måten. Takk igjen!"

-Da ble jeg glad...


Kiwi:

Jeg er sjokka!!!
Kjøpte en flaske gløgg på REMAog KIWI...

REMA = 4,90,- kr
KIWI = 68,80,- kr

Det er faen meg 64 kr forskjell på liter med Tomte gløgg!!!
Åssen kan KIWI forklare denne store forskjellen?

-Hva med bare å holde deg til Rema? Istedet for å klage...



Anonymous poster hash: 4460f...6c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra kiwi sine sider:

kommer på kiwi mysen kl 2055 og spør etter varer om få da beskjed at de snart stenger og ikke kan hente det pga av at det , samt og vi får beskjed at vi har 6 andre dager og handle på og at vi er heldige som får lov og komme og handle der og at de henter varer for oss. Det endet med at den en ansatte sto og kranglet med oss til 2103 og blandt annet spurte hvem vi var som trude vi kunne forlange noe fra han og at vi burde være heldige som fikk handle der . Er det virkelig sånn kiwi mysen ser på sine kunder, så jeg skal prøve og være der minst mulig i fremtiden



Anonymous poster hash: 48bf2...73e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise::fnise::fnise:

Irriterende å ikke kunne handle en eneste gang på Kiwi Skåredalen uten at jeg har overbetalte for noe.. Enten så blir first price mangoen tatt som bendit-mango, eller så kommer jeg til kassen og får opp større sum på varer enn de er priset som i hyllen. Får beskjed om at det er prisene i kassen som gjelder men er jo litt sent å få beskjed om dette eller finne ut av det etter jeg har betalt.. Også irriterende at jeg får som svar at det er prisene i kassen som gjelder, akkurat som om jeg bare skal godta de høyere summene i kassen..



Anonymous poster hash: 48bf2...73e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...