Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Gjest Emera

Denne dama er ikke en venn av meg men hun har åpen profil (navn er endret):

Vill noen bidra med nye mote klær til meg:-):-) Hilde. Dnb konto nummer xxxxxxxxxxx

God morgen:-) alle FB venner. Jeg har som skrevet tidligere at jeg lider av bipolar lidelse. Det samme som Manisk depressiv sykdom. Det er ikke alltid så lett. Og har i forbindelse med min sykdom kommet opp i litt shopping gjeld. Ville være glad og svært takknemlig om noen ville bidra med litt på min konto slik at jeg kan starte litt nedbetaling på innkasso regningene mine. Har til nå nesten nitti kreditorer. Altså ikke så greit for meg. Min bank er Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk Mvh Hilde Bråten

Har noen snille bidrags ytere lyst å hjelpe meg i gang med en forfatter karriere. Til innkjøp av en PC. Og samtidig hjelp meg med min innkasso som tynger meg veldig. Blir jeg kjempe glad om noen satte litt inn på min Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk. Vennlig hilsen Hilde Bråten. Sender også hilsen til Gate barna s far på romsås som hjelper meg med god gratis mat hver torsdag.

Om du ønsker det å hjelpe Hilde Bråten i vaskelig situasjon. Send gjerne litt til min Dnb bank konto nr xxxxxxxxxxx. Takker for bidrag som skal gå til PC så jeg kan få skrevet boken om mitt liv. Ellers skal de gå til nedbetaling av innkasso. Håper på litt støtte. Vennlig hilsen Hilde Bråten. forsatt strålende sommer natt til alle mine FB venner

Shopping time:-) synd butikkene ikke er døgn åpne. Må vente helt til klokka ti i morgen tidlig

:klo:

Anonymous poster hash: b6e1e...8e2

:hakeslepp:

Nei, det er nok ikke enkelt med den lidelsen, men jeg håper da ikke folk setter inn penger på kontoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne dama er ikke en venn av meg men hun har åpen profil (navn er endret):

Vill noen bidra med nye mote klær til meg:-):-) Hilde. Dnb konto nummer xxxxxxxxxxx

God morgen:-) alle FB venner. Jeg har som skrevet tidligere at jeg lider av bipolar lidelse. Det samme som Manisk depressiv sykdom. Det er ikke alltid så lett. Og har i forbindelse med min sykdom kommet opp i litt shopping gjeld. Ville være glad og svært takknemlig om noen ville bidra med litt på min konto slik at jeg kan starte litt nedbetaling på innkasso regningene mine. Har til nå nesten nitti kreditorer. Altså ikke så greit for meg. Min bank er Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk Mvh Hilde Bråten

Har noen snille bidrags ytere lyst å hjelpe meg i gang med en forfatter karriere. Til innkjøp av en PC. Og samtidig hjelp meg med min innkasso som tynger meg veldig. Blir jeg kjempe glad om noen satte litt inn på min Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk. Vennlig hilsen Hilde Bråten. Sender også hilsen til Gate barna s far på romsås som hjelper meg med god gratis mat hver torsdag.

Om du ønsker det å hjelpe Hilde Bråten i vaskelig situasjon. Send gjerne litt til min Dnb bank konto nr xxxxxxxxxxx. Takker for bidrag som skal gå til PC så jeg kan få skrevet boken om mitt liv. Ellers skal de gå til nedbetaling av innkasso. Håper på litt støtte. Vennlig hilsen Hilde Bråten. forsatt strålende sommer natt til alle mine FB venner

Shopping time:-) synd butikkene ikke er døgn åpne. Må vente helt til klokka ti i morgen tidlig

:klo:

Anonymous poster hash: b6e1e...8e2

Det er stygt gjort, men fy faen så jeg ler... Dette må være den beste hittill i tråden :skratte:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bipolare dama burde vært umyndiggjort. Har flere bipolare i min familie som ruinerer seg selv i maniske perioder. Kan man ikke styre økonomien riktig må man faktisk ha en verge,.

Anonymous poster hash: 84642...c0f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama er ikke en venn av meg men hun har åpen profil (navn er endret):

Vill noen bidra med nye mote klær til meg:-):-) Hilde. Dnb konto nummer xxxxxxxxxxx

God morgen:-) alle FB venner. Jeg har som skrevet tidligere at jeg lider av bipolar lidelse. Det samme som Manisk depressiv sykdom. Det er ikke alltid så lett. Og har i forbindelse med min sykdom kommet opp i litt shopping gjeld. Ville være glad og svært takknemlig om noen ville bidra med litt på min konto slik at jeg kan starte litt nedbetaling på innkasso regningene mine. Har til nå nesten nitti kreditorer. Altså ikke så greit for meg. Min bank er Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk Mvh Hilde Bråten

Har noen snille bidrags ytere lyst å hjelpe meg i gang med en forfatter karriere. Til innkjøp av en PC. Og samtidig hjelp meg med min innkasso som tynger meg veldig. Blir jeg kjempe glad om noen satte litt inn på min Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk. Vennlig hilsen Hilde Bråten. Sender også hilsen til Gate barna s far på romsås som hjelper meg med god gratis mat hver torsdag.

Om du ønsker det å hjelpe Hilde Bråten i vaskelig situasjon. Send gjerne litt til min Dnb bank konto nr xxxxxxxxxxx. Takker for bidrag som skal gå til PC så jeg kan få skrevet boken om mitt liv. Ellers skal de gå til nedbetaling av innkasso. Håper på litt støtte. Vennlig hilsen Hilde Bråten. forsatt strålende sommer natt til alle mine FB venner

Shopping time:-) synd butikkene ikke er døgn åpne. Må vente helt til klokka ti i morgen tidlig

:klo:

Anonymous poster hash: b6e1e...8e2

Leste jeg nettopp at hun vil ha penger sånn at hun kan satse på forfatterkarrieren? Folk som gir henne penger til den datamaskinen må være idioter.

Alle kan med ett blikk på den statusen se at hun aldri vil gjøre noe karriere som forfatter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke lese hele, for det var så slitsomt å lese med alle skrivefeilene. Hvorfor er det ALLTID de som ikke kan skrive noenlunde riktig selv som klager på innvandrere som ikke kan norsk?

WORD!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste jeg nettopp at hun vil ha penger sånn at hun kan satse på forfatterkarrieren? Folk som gir henne penger til den datamaskinen må være idioter.

Alle kan med ett blikk på den statusen se at hun aldri vil gjøre noe karriere som forfatter.

Ikke forfatterkarrieren, men "forfatter karrieren" :) Burde vel lagt inn en slant til norskkurs.

Anonymous poster hash: ceaf4...b1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at eg kjem til å boikotte KappAhl heretter... Umulig å finne klær som passer... Alle bukser er 10-15 cm for korte i beina... I tillegg er dei alt for trange i beina, og aaaalt for store i livet...

Jakker og topper er det ikkje meininga å ha pupper inni, og armene er så smale at man må ha unaturlig tynne armer i forhold til kroppstørrelse for å passe inni... Dessuten ser kleda ut som dei helst skal passe til ei potet på 160 cm m fyrstikkbein og fyrstikk armer! Føler meg direkte mobba og diskriminert, både på høgda mi, og at eg ikkje bruker str 38... Og det på ei avdeling som liksom er for dei som er "litt" større....

Føler seg mobba (seriøst? :fnise: ) fordi klærne ikke passer henne, men snakker stygt om andre kroppsfasonger i samme innlegg. Dårlig selvinnsikt der i gården ;)

Anonymous poster hash: 3fe78...a28

sikkert Simone fra paradise hotel :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tilfeldigvis denne på Telenor sine sider:

fyfaen så jævlig dårlig!! ringer inn å prater med en fyr fra kundeservice, som skal aktivere ett microsim kort! lover dyrt å hellig at det tar max 4 timer... så HVORFOR FYNKER DET IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Anonymous poster hash: ac3ed...08a
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"FY FAN!!!! Møkkabedrift! Pellråtne gårre hakke peise late søringgokka!!!! Koffer skal Æ stå for hele satans dagslønna dokkers bare for at dokker fan ikke orke å hente rette adressen t folk???? Æ blir kvalm når æ ser logoen dokkers, æ blir ALDRI å ha nokka me dokker å gjøre NÅN GANG NÅN SINNE IGJEN!!! Dokker klare å jokse det fint til for dokker sjøl, SUG pæng av vanlige folk det e dét dokker gjør! Fy fan kor æ skjemmes på foreldran dokkers vegne, dem tørr vell ikke se folk i auan etter dokker e ferdig me å rævkjøre dem! Men det e GREIT!!! DOKKER SKAL FÅ DE TUSENLAPPAN HOS MÆ!!! Det har æ nemmeli råd til! Og æ skal betale dem med glede mens æ feire at det e absolutt siste gangen dokker får en sjit av mæ!! Å ikke EN gang til vil æ bli oppringt av de telefonselgerterrristan dokkers i framtida, for da blir æ å ta mæ jobben å oppsøke nærmeste kontor med svaret mitt!

Takk for mæ."

Akk ja, dere søringer altså.....
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"FY FAN!!!! Møkkabedrift! Pellråtne gårre hakke peise late søringgokka!!!! Koffer skal Æ stå for hele satans dagslønna dokkers bare for at dokker fan ikke orke å hente rette adressen t folk???? Æ blir kvalm når æ ser logoen dokkers, æ blir ALDRI å ha nokka me dokker å gjøre NÅN GANG NÅN SINNE IGJEN!!! Dokker klare å jokse det fint til for dokker sjøl, SUG pæng av vanlige folk det e dét dokker gjør! Fy fan kor æ skjemmes på foreldran dokkers vegne, dem tørr vell ikke se folk i auan etter dokker e ferdig me å rævkjøre dem! Men det e GREIT!!! DOKKER SKAL FÅ DE TUSENLAPPAN HOS MÆ!!! Det har æ nemmeli råd til! Og æ skal betale dem med glede mens æ feire at det e absolutt siste gangen dokker får en sjit av mæ!! Å ikke EN gang til vil æ bli oppringt av de telefonselgerterrristan dokkers i framtida, for da blir æ å ta mæ jobben å oppsøke nærmeste kontor med svaret mitt!

Takk for mæ."

Akk ja, dere søringer altså.....

Hvem er mottakeren av dette flotte brevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er mottakeren av dette flotte brevet?

Nå er jeg ikke helt sikker, men enten telenor eller netcom :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tilfeldigvis denne på Telenor sine sider:

Anonymous poster hash: ac3ed...08a

Der var det 13 705 utropstegn! (Ifølge Microsoft word count).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er mottakeren av dette flotte brevet?

Telenor, og de svarte:

Telenor Norge Hei XX. Som angitt i våre vilkår punkt 3 (http://www.telenor.no/privat/abonnementsvilkar/ ) er du pliktig å holde din adresse hos oss oppdatert. Dette er det samme hos de fleste operatører.

Haha, forventer folk faktisk at Telenor finner ut ny adresse når folk flytter? Det er jo deres eget ansvar å oppdatere adressen!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, forventer folk faktisk at Telenor finner ut ny adresse når folk flytter? Det er jo deres eget ansvar å oppdatere adressen!

Ja, det gjør folk. De forventer enten at Folkeregisteret setter seg ned å ringer alle som kanskje kan ha noe med denne kunden å gjøre, for å opplyse om at h*n har flyttet, eller så burde de automatisk skjønt det da pengene ikke kom inn som normalt. Da skulle man ha sjekket med en gang om kanskje det var registrert ny adresse på personen. :)

Anonymous poster hash: bcba6...a62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"FY FAN!!!! Møkkabedrift! Pellråtne gårre hakke peise late søringgokka!!!! Koffer skal Æ stå for hele satans dagslønna dokkers bare for at dokker fan ikke orke å hente rette adressen t folk???? Æ blir kvalm når æ ser logoen dokkers, æ blir ALDRI å ha nokka me dokker å gjøre NÅN GANG NÅN SINNE IGJEN!!! Dokker klare å jokse det fint til for dokker sjøl, SUG pæng av vanlige folk det e dét dokker gjør! Fy fan kor æ skjemmes på foreldran dokkers vegne, dem tørr vell ikke se folk i auan etter dokker e ferdig me å rævkjøre dem! Men det e GREIT!!! DOKKER SKAL FÅ DE TUSENLAPPAN HOS MÆ!!! Det har æ nemmeli råd til! Og æ skal betale dem med glede mens æ feire at det e absolutt siste gangen dokker får en sjit av mæ!! Å ikke EN gang til vil æ bli oppringt av de telefonselgerterrristan dokkers i framtida, for da blir æ å ta mæ jobben å oppsøke nærmeste kontor med svaret mitt!

Takk for mæ."

Akk ja, dere søringer altså.....

Hahaha! Hun kan vel ikke noe for at hun er så hissig, disse Finnmarkingene vettu...

Anonymous poster hash: 55e09...5e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant tilfeldigvis denne på Telenor sine sider:

Anonymous poster hash: ac3ed...08a

"FYNKER" ikke? :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør folk. De forventer enten at Folkeregisteret setter seg ned å ringer alle som kanskje kan ha noe med denne kunden å gjøre, for å opplyse om at h*n har flyttet, eller så burde de automatisk skjønt det da pengene ikke kom inn som normalt. Da skulle man ha sjekket med en gang om kanskje det var registrert ny adresse på personen. :)

Anonymous poster hash: bcba6...a62

Folkeregisteret ringer ikke rundt, men selskaper kan abonnere på oppdatering av sine adresseregistre til forskjellige intervaller. Jeg jobbet et sted der vi hadde oppdatering en gang i måneden, men jeg regner med at teleselskaper har oppdatering minst en gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det 13 705 utropstegn! (Ifølge Microsoft word count).

Haha sykt. Han har skrevet jævlig mye tull han fyren (aner ikke hvem han er altså, men trykket meg inn på facebooksiden hans da jeg såg det Telenorgreiene). Såg noe annet pinlig der også, han hadde oppdatert forsidebildet sitt med et bilde der han sto bak kjæresten og holdt rundt henne og tok bilde. Og så var det en som kommenterte "Grattis, er det bebis på vei?" og han fyren svarer "haha, nei!". Flaut :fnise: Men måten han holdt henne rundt magen på gjorde at det såg litt ut som han holdt på en gravidmage. Men flaut både for han som skrev det og ikke minst kjæresten.

Anonymous poster hash: ac3ed...08a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne også var litt fin:

Telenor, gi fullstendig faen i å ringe meg eller sende meg tilbud på e-post, er ikke interessert i dere i det hele tatt. Har NETCOM og er fornøyd med det..........Så slutt og plag meg med telefoner og eposter.......................

Telenor Norge Hei! Det er på ingen måte meningen å plage deg! Send oss nummeret ditt så skal vi reservere deg for dette internt .

Hvorfor, det er ikke jeg som har bedt dere kontakte meg og når jeg i tillegg får eposter fra dere så blir jeg irritert. Jeg har ikke på noen som helst måte tatt kontakt med dere og ber om å få opplyst hvem som har gitt dere mitt telefonnummer og e-post adresse......

Snakk om å gjøre seg vanskelig når de prøver å ordne opp for han.



Anonymous poster hash: ac3ed...08a
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...