Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Avsluttet sier dere- men selger fortsatt sjokolade som mangler en bit. Du snakker om opplegg! Noe mer useriøst har jeg ikke sett på lenge!!

Trodde ikke det skulle være så mange som klagde for dette *hvafeilerfolk?*

Og etter at Freia svarte om at de ikke kan kontrollere mengden sjokolade som er på butikkene, men at sjokoladen fortsatt er 200 gr, legger han til

Er da ikke gram jeg snakker om! Måten opplegget avsluttes på som er saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååååh neeei folk er så stokkdumme. Jeg tror jeg er nødt til å legge en til:

En dame som klager og legger til et bilde:

dere kan bare ikke avsutte en konkoranse selge sjokolader som mangler en bit med kode..... JEG FØLER MEG S N Y T T

En litt mer fornuftig person som svarer:

Hvorfor føler du deg snytt? det er fortsatt 200gram sjokolade.

OP, svarer da tilbake:

vi deler her når vi en skjelden gang kjøper stor plate.. 3 linjer hver.....

da innblander seg en annen inn og sier følgende:

Hva med å bruke hodet litt? Freia har aldri lagt skjul på at konkurransen ble avsluttet 1. April. Det har vært annonsert her inne mange ganger. Skal Freia bare kaste all sjokoladen som blir til overs? Blir helt matt av enkeltes holdninger her. Og hvis alle skal ha likt antall ruter, kjøp en sjokolade uten manglende rute vel! Ingen vits i å sutre på siden til Freia på grunn av ditt liv eget valg.

Og en annen svarer dette:

Virkelig? Så det forventes at alle som kjøper freia produkter er en ivrig følger og leser av Freias Facebook sider?

JA! det forventes! når man samtykker å være med på en konkurranse må man sette seg inn i reglene.

OMG, er det kanskje sant at menneskeheten blir dummere og dummere for tiden? Hjelpes

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så irritert på alle disse dumme Freia-kundene at jeg går inn selv og forklarer dem helt rolig og logisk hvorfor klagene deres er idiotiske. Men de driter i forklaringer virker det som, de har bare lyst å klage og være sure.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så irritert på alle disse dumme Freia-kundene at jeg går inn selv og forklarer dem helt rolig og logisk hvorfor klagene deres er idiotiske. Men de driter i forklaringer virker det som, de har bare lyst å klage og være sure.

Jeg ble faktisk så irritert av å lese de kommentarene på Freia-siden at jeg bare måtte gå ut igjen. Jeg kunne nærmest KJENNE hvordan blodtrykket mitt steg.. Merker at jeg er VELDIG glad for at det ikke er min jobb å svare disse folka på facebook :laugh:

Og dagens jobbsøkende optimist, hentet fra Kiwi:

"hi job?"

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Kiwi er en bra butikk, men er ikke fornøyd med det jeg opplevde i dag. På Kiwi på Tollnes i Skien står det en tigger ved døra og selger et eller annet blad, det er kanskje greit, men når en sier nei takk til å kjøpe det så får en tredd en kopp oppi trynet og blir bedt om småpenger, da mister jeg lysten til å handle der. Virkelig på tide det blir innført tiggerforbud.

bare fortell meg hvorfor dette er Kiwi sin skyld :klaske:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååh neeei folk er så stokkdumme. Jeg tror jeg er nødt til å legge en til:

En dame som klager og legger til et bilde:

En litt mer fornuftig person som svarer:

OP, svarer da tilbake:

da innblander seg en annen inn og sier følgende:

Og en annen svarer dette:

JA! det forventes! når man samtykker å være med på en konkurranse må man sette seg inn i reglene.

OMG, er det kanskje sant at menneskeheten blir dummere og dummere for tiden? Hjelpes

Heldigvis var det et par vettuge svar her. Folk mister gangsynet helt noen ganger... :ler:

Anonymous poster hash: 030e8...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/malin-5-fikk-ikke-betale-med-egne-sparepenger/a/10139558/

......

Mange som vil la seg overbevise av at dette er et barn i bildet, men ærlig talt. En butikk er ikke pliktet til å ta i mot mer enn 25 enheter av samme mynt. Det er ikke en forbanna bank. Trist for jenta, men da kunne foreldrene ha veksla pengene for henne så hun fikk betalt. -.- Jesus.



Anonymous poster hash: 6b55d...40c
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/malin-5-fikk-ikke-betale-med-egne-sparepenger/a/10139558/

......

Mange som vil la seg overbevise av at dette er et barn i bildet, men ærlig talt. En butikk er ikke pliktet til å ta i mot mer enn 25 enheter av samme mynt. Det er ikke en forbanna bank. Trist for jenta, men da kunne foreldrene ha veksla pengene for henne så hun fikk betalt. -.- Jesus.

Anonymous poster hash: 6b55d...40c

Jeg skjønner ikke hva poenger er:

"Alle banker og butikker skal ta i mot sedler og mynter. Så enkelt er det. Sentralbankloven § 14 første ledd første punktum fastslår at Norges Banks sedler og mynter er tvungent betalingsmiddel i Norge. Dette innebærer at betaleren kan kreve å betale med norske sedler og mynter, og at betalingsmottakeren kan kreve å motta oppgjøret i norske sedler og mynter. Ingen er pliktig til i en betaling å ta imot mer enn 25 mynter av hver enhet, jf. annet punktum."

Dette viser jo bare at butikken hadde retten på sin side.... Veldig trist for jenta, men foreldrene bør ta ansvaret selv.

Anonymous poster hash: 6b55d...40c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva poenger er:

"Alle banker og butikker skal ta i mot sedler og mynter. Så enkelt er det. Sentralbankloven § 14 første ledd første punktum fastslår at Norges Banks sedler og mynter er tvungent betalingsmiddel i Norge. Dette innebærer at betaleren kan kreve å betale med norske sedler og mynter, og at betalingsmottakeren kan kreve å motta oppgjøret i norske sedler og mynter. Ingen er pliktig til i en betaling å ta imot mer enn 25 mynter av hver enhet, jf. annet punktum."

Dette viser jo bare at butikken hadde retten på sin side.... Veldig trist for jenta, men foreldrene bør ta ansvaret selv.

Anonymous poster hash: 6b55d...40c

Må bare legge til en siste ting, med tanke på alle kommentarene på VG sin Facebook-side blant annet:

Tenk å ønske så mye vondt mot en butikk og en butikkansatt som har tatt et valg som man har loven i ryggen med :S En ting er å diskutere om man er enig, men synes det er helt sykt slik denne ansatte blir hengt ut på VG, og folk oppfordrer til boikott! Det er virkelig til å spy av!

Anonymous poster hash: 6b55d...40c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til en siste ting, med tanke på alle kommentarene på VG sin Facebook-side blant annet:

Tenk å ønske så mye vondt mot en butikk og en butikkansatt som har tatt et valg som man har loven i ryggen med :S En ting er å diskutere om man er enig, men synes det er helt sykt slik denne ansatte blir hengt ut på VG, og folk oppfordrer til boikott! Det er virkelig til å spy av!

Anonymous poster hash: 6b55d...40c

Men nå er jo ikke akkurat de som kommenterer artiklene til avisene kjent for å være de skarpeste knivene i skuffen. Man skulle jo nesten tro det sto om liv og død, ikke en forbanna leke.

Anonymous poster hash: 3fe78...a28

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nysgerrig på dette og søkte opp Rimi sine sider :D fant dette fantastiske gullkornet;

Mann/kunde:

"Er Rimi helt fri for halalprodukter?"

Rimi svarer;

"Hei. Vi har halalprodukter i frivillig sortiment, så om du ønsker det i din lokale butikk ta gjerne kontakt med butikksjefen for å høre om de kan bestille det inn for deg :)"

Mann/kunde:

" Ville bare forvisse meg om at dere IKKE hadde halalkjøtt.... Jeg er på det sterkeste i mot halal og kosherslakting!!"

Hahahahaha!! trodde jeg skulle dø av latter!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Rimi er nå boikottet av hele min familie !! Hvorfor holder dere på med denne reklameterroren?"

haha, folk er så lett nærtagen altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hAr aldri vært ansatt på Rimi!"

Det var alt som sto, vel, takk for informasjonen

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fy flate det er latterlig mye vann i de koteletten dere selger:/"

Folk kommenterer de merkligste ting... MEN nå er det nok fra meg :D Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Fy flate det er latterlig mye vann i de koteletten dere selger:/"

Folk kommenterer de merkligste ting... MEN nå er det nok fra meg :D Natta!

Sikkert stekt den frossen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til på Rimi sin facebook side;

"Kommer dere til å bli den første matbutikken i Norge som legger maten direkte i posen/posene for kundene ? Eller må vi bare finne oss i att vi må til Florida for å oppleve dette ?Er ikke det naturlig service når en handler at varene blir lagt i en pose ?????"

:fnise::fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Vil bare varsle at det løper en lam unge på Minnesund alene uten bjelle langs byrud på Minnesund var inne hos hesta min, men i full panikk løp den gjennom strøm tråder og løp ut videre jeg klarte ikke å stoppe den den løp mot rideskolen.»

Haha, litt uheldig ordeling der, ja!



Anonymous poster hash: f6786...a79
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER jo mye vann i det meste av kjøttet fra billigbutikkene...

Anonymous poster hash: facf5...bb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...