Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Misjonen delte denne:

:fnise:

Edit: ser at jeg var litt seint ute, og det var ingen vits i å anonymisere navnet :laugh:

post-67229-0-49704800-1400269547_thumb.j

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, mye rart på Kiwi de siste dagene.. Blant annet:

"Hører Kiwi har politianmeldt initiativtakerne til en markering foran en Kiwibutikk i forbindelse med bruddet i årets jordbruksforhandlinger. Skam dere !!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere burde støtte norske bønder i stedet og det vi bidrar med i hyllene deres."

Synes Kiwi svarte ham bra:
"Hei!
Vi er ingen part i jordbruksoppgjøret og finner det derfor urimelig at aksjonister blokkerer inngangen til en av våre butikker.
Én ting er at en blokkert inngang åpenbart rammer oss økonomisk og forhindrer våre kunder i å handle, men en annen alvo
rlig side er at en rømningsvei blir blokkert mens vi har ansatte på jobb.
KIWI har ikke politianmeldt forholdet per nå, men vi er blitt fortalt at politiet har opprettet en sak og iverksatt etterforskning."

HELT enig med Kiwi her, og synes fyren driter seg ut :P

Forøvrig stor forskjell på "markering" (som han sier) og det å blokkere butikkens inngang.

Endret av Amananas
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

Synes det er artig å lese alle kommentarene til Litago-siden, fordi mange ikke skjønner ordspillene. F.eks denne: "Klarer du å gjette hvilken spenene nyhet som står i butikkhyllene?" og folk skriker opp om skrivefeil. :fnise:

Mvh Yvonne :heiajente:

Hehehehehe :D Godt sagt/skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe :D Godt sagt/skrevet!

Å så de på Nugatti siden som skulle gjette den nye smaken, å x antall personer gjetta hasselnøtter. Akkurat som om at Nugatti ikke inneholder hasselnøtter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

Fra Freia sin facebookside:

En gutt har klaget over at nonstop-sjokoladen ikke inneholdt nonstop, men bare var helt vanlig melkesjokolade. Han får mange kommentarer, blant annet denne:

"Skal vel ikke være nonstop i den da dickwize, men SMAKENav nonstop!! På lik linje som banan kondomen smaker banan! Betyr ikke at den er lang og gul av den grunn!!!!"

:fnise:

Ååååå, gir meg ende over her av latter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest extra

Siden til Byggmax:

'Idag har jeg mistet førerkortet mitt pga dere. Jeg var på deres avdeling på Abildsø i oslo. Jeg spurte gjentatte ganger om lasten i tilhengeren var under 1000kg og om det var lastet riktig og så trygt ut. Ikke bare satte jeg mitt og min brors liv i fare men ganske mange andre på E6!!!!! Jeg STOLTE på deres ekspertise da dere jobber med dette. Jeg skal ALDRI mer handle hos dere og be alle som kommer min vei om å ikke dra til dere! Når en kunde ber om råd og veiledning så burde enten vedkommende si at han ikke har peiling eller faktisk fortelle sannheten og ikke bare si "dette går kjempe bra. Jeg har lastet langt mer enn det på en slik tilhenger". Jeg som kunde hos dere satte min tillit i dere og det slo veldig feil ann. Jeg er bare veldig glad for at jeg klarte å styre bilen unna autovernet og inn i gjørmen.'

Hvis dere ser bildet, så burde vedkommende selv ha skjønt at dette aldri kom til å gå bra:

:fnise:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1975209_10153957759985604_2081659192_n.jpg

Og denne kommentaren til innlegget var fin:

'Blir omtrent som å gå inn i en bar og drikke 3-4 cognac og spørre bartender om du kan kjøre hjem... Jada, gå sikkert bra det å'

:ler:

Med bildet ble saken episk komisk :D

Endret av extra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

Fra Sparebanken Hedmark:

"hei,

Fornøyd forrige uke jeg åpnet en konto hos en av dine banker. Stort øyeblikk for meg, min første bankkonto i Norge.
Jeg har bare et lite problem, det er at jeg kan ikke få skritteller-nøkkelring i velkomstgave til å virke riktig. Tallet stemmer ikke. Jeg har før tellet fra huset mitt til Bunnpris som ikke er veldig langt, ca 520, men skrittelleren viser et astronomisk antall når jeg trykker på knappen.
Jeg har også testet på en mindre skala i leiligheten, for eksempel, tar jeg noen skritt (ikke mer enn ti) mellom kjøkkenet og stuen, og det alltid indikerer en umulig nummer når jeg trykker på knappen! Samme hvis jeg flytter fra badet til soverommet ... Alltid seks tall.
Kan den være defekt eller bare dårlig programmert?"

ÅÅÅÅÅÅÅÅ- går det an????? :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert nevnt et sted før her, men denne tråden minnet meg om en Facebookside jeg anbefaler å følge - "Kontrollorgan for retarderte statuser og debattinnlegg" :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

Jeg skal ikke sitere personen, men oppsumere kort hva klagen gikk ut på. Fra Djuice sin FB side:

"Når jeg sa at jeg ville avslutte abonnementet hos dere siden dere setter opp prisen på nettbank fra mobil, så visste jeg ikke det kom til å skje så fort. Så jeg hadde ikke mobil i påsken!"

Øøøøøøøh, ikke si opp abonnementet da vel... :ler:

Anonymous poster hash: 1e657...5b2

Jeg ser det for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

Det er sikkert nevnt et sted før her, men denne tråden minnet meg om en Facebookside jeg anbefaler å følge - "Kontrollorgan for retarderte statuser og debattinnlegg" :fnise:

Har sett på denne siden og enkelte statuser er trist lesning. Personer som kritiserer innvandrere for å ha manglende norskkunnskaper, presterer selv å overgå alle mulige former for grammatiske feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert nevnt et sted før her, men denne tråden minnet meg om en Facebookside jeg anbefaler å følge - "Kontrollorgan for retarderte statuser og debattinnlegg" :fnise:

Nesten bedre enn denne tråden :laugh:

524698_649324331760940_861742918_n.jpg

Anonymous poster hash: 3fe78...a28

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på siden til et teleselskap, har endret litt på ordlyden og andre opplysninger:

"Fikk sms av dere i dag:

I forbindelse med vedlikehold 06.05.14 i perioden 01.00 til 08.00 vil det kunne oppstå periodiske brudd på forbindelsen din. Det er mulig du må starte ruteren på nytt for å komme på nett etter dette".

Har nå restartet ruteren mange ganger, og skrudd alt på igjen. Men det fungerer ikke!

Når vil alt fungere som normalt igjen? Får jeg avslag på neste regning da dere ikke klarer å levere servicen jeg betaler for?

Mvh Lotte"

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at eg kjem til å boikotte KappAhl heretter... Umulig å finne klær som passer... Alle bukser er 10-15 cm for korte i beina... I tillegg er dei alt for trange i beina, og aaaalt for store i livet...

Jakker og topper er det ikkje meininga å ha pupper inni, og armene er så smale at man må ha unaturlig tynne armer i forhold til kroppstørrelse for å passe inni... Dessuten ser kleda ut som dei helst skal passe til ei potet på 160 cm m fyrstikkbein og fyrstikk armer! Føler meg direkte mobba og diskriminert, både på høgda mi, og at eg ikkje bruker str 38... Og det på ei avdeling som liksom er for dei som er "litt" større....

Føler seg mobba (seriøst? :fnise: ) fordi klærne ikke passer henne, men snakker stygt om andre kroppsfasonger i samme innlegg. Dårlig selvinnsikt der i gården ;)

Anonymous poster hash: 3fe78...a28

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo sant det der med buksene til Kapp Ahl! :P

Jeg har samme problemet med dem. :fnise:

Endret av loffen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo sant det der med buksene til Kapp Ahl! :P

Jeg har samme problemet med dem. :fnise:

Men du føler deg vel ikke mobba eller diskriminert av den grunn? :laugh:

Anonymous poster hash: 3fe78...a28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten bedre enn denne tråden :laugh:

524698_649324331760940_861742918_n.jpg

Anonymous poster hash: 3fe78...a28

Det der ser seriøst ut som noe eksen min kunne skrevet, var så som så med engelskunnskapene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du føler deg vel ikke mobba eller diskriminert av den grunn? :laugh:

Anonymous poster hash: 3fe78...a28

Neida. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama er ikke en venn av meg men hun har åpen profil (navn er endret):

Vill noen bidra med nye mote klær til meg:-):-) Hilde. Dnb konto nummer xxxxxxxxxxx

God morgen:-) alle FB venner. Jeg har som skrevet tidligere at jeg lider av bipolar lidelse. Det samme som Manisk depressiv sykdom. Det er ikke alltid så lett. Og har i forbindelse med min sykdom kommet opp i litt shopping gjeld. Ville være glad og svært takknemlig om noen ville bidra med litt på min konto slik at jeg kan starte litt nedbetaling på innkasso regningene mine. Har til nå nesten nitti kreditorer. Altså ikke så greit for meg. Min bank er Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk Mvh Hilde Bråten

Har noen snille bidrags ytere lyst å hjelpe meg i gang med en forfatter karriere. Til innkjøp av en PC. Og samtidig hjelp meg med min innkasso som tynger meg veldig. Blir jeg kjempe glad om noen satte litt inn på min Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk. Vennlig hilsen Hilde Bråten. Sender også hilsen til Gate barna s far på romsås som hjelper meg med god gratis mat hver torsdag.

Om du ønsker det å hjelpe Hilde Bråten i vaskelig situasjon. Send gjerne litt til min Dnb bank konto nr xxxxxxxxxxx. Takker for bidrag som skal gå til PC så jeg kan få skrevet boken om mitt liv. Ellers skal de gå til nedbetaling av innkasso. Håper på litt støtte. Vennlig hilsen Hilde Bråten. forsatt strålende sommer natt til alle mine FB venner

Shopping time:-) synd butikkene ikke er døgn åpne. Må vente helt til klokka ti i morgen tidlig

:klo:



Anonymous poster hash: b6e1e...8e2
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama er ikke en venn av meg men hun har åpen profil (navn er endret):

Vill noen bidra med nye mote klær til meg:-):-) Hilde. Dnb konto nummer xxxxxxxxxxx

God morgen:-) alle FB venner. Jeg har som skrevet tidligere at jeg lider av bipolar lidelse. Det samme som Manisk depressiv sykdom. Det er ikke alltid så lett. Og har i forbindelse med min sykdom kommet opp i litt shopping gjeld. Ville være glad og svært takknemlig om noen ville bidra med litt på min konto slik at jeg kan starte litt nedbetaling på innkasso regningene mine. Har til nå nesten nitti kreditorer. Altså ikke så greit for meg. Min bank er Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk Mvh Hilde Bråten

Har noen snille bidrags ytere lyst å hjelpe meg i gang med en forfatter karriere. Til innkjøp av en PC. Og samtidig hjelp meg med min innkasso som tynger meg veldig. Blir jeg kjempe glad om noen satte litt inn på min Dnb konto nr xxxxxxxxxxx. Takk. Vennlig hilsen Hilde Bråten. Sender også hilsen til Gate barna s far på romsås som hjelper meg med god gratis mat hver torsdag.

Om du ønsker det å hjelpe Hilde Bråten i vaskelig situasjon. Send gjerne litt til min Dnb bank konto nr xxxxxxxxxxx. Takker for bidrag som skal gå til PC så jeg kan få skrevet boken om mitt liv. Ellers skal de gå til nedbetaling av innkasso. Håper på litt støtte. Vennlig hilsen Hilde Bråten. forsatt strålende sommer natt til alle mine FB venner

Shopping time:-) synd butikkene ikke er døgn åpne. Må vente helt til klokka ti i morgen tidlig

:klo:

Anonymous poster hash: b6e1e...8e2

Noen mennesker eier virkelig ikke skam (og sosial intelligens)!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...