Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Hei. Var på butikken deres på Gulskogen nettopp, og opplevde noe merkelig. Jeg ble spurt om legitimasjon da jeg kjøpte øl, noe som i og for seg er hyggelig da jeg har passer 30 for snart to år siden. Men gutten i kassa tok legitimasjonen min og begynte å taste inn noe på kassa mens han kikket på kortet. Er dette noe nytt dere har begynt med? Det var meget ubehagelig, men jeg ble så paff at jeg ikke reagerte på det før jeg var ute av butikken. Det er ikke greit at dere registrerer informasjon fra min id i kassen, og jeg forventer å bli tilstrekkelig informert dersom dette er tilfelle. Håper på et veldig oppklarende svar..

Anonymous poster hash: 48bf2...73e

Haha, vi har den samme ordningen som Kiwi; skriver inn fødselsdatoen på kassen. Det er kun en kalkulator. Ingenting lagres. For mange er det en god vane å skrive inn fødselsdatoen slik. Ble selv skjelt ut av den jente som akkurat hadde blitt 18 da jeg tastet inn infoen hennes. Da jeg forklarte at det bare var en kalkulator som ikke lagrer noe info, svarer hun så pent; "DET HAR INGENTING Å SI!! Dere må for faen informere folk om det der!! Dårlig kundebehandling!!".

Anonymous poster hash: 47d9f...908

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hvordan kan noen like denne siden ? Rema1000 og 3-4 andre er det som bestemmer hva vi Nordmenn skal spise og drikke. De kontrollerer 99 % av det Norske matvareforbruket og vi må ta til takke med vakum pakket mat av aller dårligste kvalitet. Mesteparten av bakervarene kommer fra Polen og andre lavkostland. De har ruinert oss for gode matvarer fullstendig og dette mener Dere vi skal like ?"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Jeg ser ikke problemet? Man velger selv å handle mat i butikken. Flytt ut av byen, ha din egen gris, grønnsakshage og epletrær.

Dette irriterer meg! Matvarebransjen er noe vi faktisk VELGER å delta i, vi MÅ ikke handle der!!! De er der for å gjøre det lettere for oss. Er du ikke fornøyd, er du fritt frem til å velge å skaffe mat på andre måter. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Jeg ser ikke problemet? Man velger selv å handle mat i butikken. Flytt ut av byen, ha din egen gris, grønnsakshage og epletrær.

Dette irriterer meg! Matvarebransjen er noe vi faktisk VELGER å delta i, vi MÅ ikke handle der!!! De er der for å gjøre det lettere for oss. Er du ikke fornøyd, er du fritt frem til å velge å skaffe mat på andre måter. :bond:

Hæ!? kommer bacon/koteletter fra gris?? Vokser epler på trær!?Grønnsakshager...Hva er det!? :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ!? kommer bacon/koteletter fra gris?? Vokser epler på trær!?Grønnsakshager...Hva er det!? :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Jeg ser ikke problemet? Man velger selv å handle mat i butikken. Flytt ut av byen, ha din egen gris, grønnsakshage og epletrær.

Dette irriterer meg! Matvarebransjen er noe vi faktisk VELGER å delta i, vi MÅ ikke handle der!!! De er der for å gjøre det lettere for oss. Er du ikke fornøyd, er du fritt frem til å velge å skaffe mat på andre måter. :bond:

Nemlig! :P derfor syntes jeg det var super festlig at denne personen postet dette på Rema1000 sin offentlig Facebook side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemlig! :P derfor syntes jeg det var super festlig at denne personen postet dette på Rema1000 sin offentlig Facebook side :P

Sikkert etter at de har hatt sin daglige handel innpå sin lokale Rema, og etter å ha kjeftet ned kassadama om akkurat det samme.

"DU TRENGER IKKE Å HANDLE DER!!!!!" får man lyst til å rope da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert etter at de har hatt sin daglige handel innpå sin lokale Rema, og etter å ha kjeftet ned kassadama om akkurat det samme.

"DU TRENGER IKKE Å HANDLE DER!!!!!" får man lyst til å rope da.

hahahah, det hadde nok vært gøy å vært vitne til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://awesomescreenshot.com/0e44hahy43

Jeg skal gi like god kundebehandling framover!

Skrekk og gru...

Anonymous poster hash: a730b...77e

Hahahaha! Tråden er selvfølgelig fjernet fra Facebook-sidene deres, og det ser ut til at de sletter negative innlegg på siden også. Men reviewsene kan de ikke slette, og der har folk tydeligvis gått bananas med å gi én stjerne. :hjerte: Internett :hjerte:
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

http://awesomescreenshot.com/0e44hahy43

Jeg skal gi like god kundebehandling framover!

Skrekk og gru...

Anonymous poster hash: a730b...77e

:hakeslepp:

Wow, det var jo tidenes verste kundebehandling! "Nå er det ikke slik at vi har mangel på kunder, heller tvertimot. Ser bare på dette som en naturlig og fin seleksjon."

Altså, hva faen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trappetroll

:hakeslepp:

Wow, det var jo tidenes verste kundebehandling! "Nå er det ikke slik at vi har mangel på kunder, heller tvertimot. Ser bare på dette som en naturlig og fin seleksjon."

Altså, hva faen?

De sa det vi alle har tenkt. Neida.

Men at det skal være akseptabelt å behandle andre slik, det er hinsides det jeg kan fatte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, når de kun har fått fem stjerner tre-fire ganger siden de laget facebooksiden (over et år siden), og så tilfeldigvis får masse fem stjerner de siste timene... Da lurer jeg på om de har bedt venner/familie/betalt noen for det der altså, for å dra opp snittet litt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å fy fanken som den mannen fra House of singles bergen provoserte meg.

Kundeservice? Nei fy ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, når de kun har fått fem stjerner tre-fire ganger siden de laget facebooksiden (over et år siden), og så tilfeldigvis får masse fem stjerner de siste timene... Da lurer jeg på om de har bedt venner/familie/betalt noen for det der altså, for å dra opp snittet litt. :laugh:

Tanken slo meg, ja :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, når de kun har fått fem stjerner tre-fire ganger siden de laget facebooksiden (over et år siden), og så tilfeldigvis får masse fem stjerner de siste timene... Da lurer jeg på om de har bedt venner/familie/betalt noen for det der altså, for å dra opp snittet litt. :laugh:

Herregud, for noen tullinger. Det er faktisk det dummeste jeg har sett av kundebehandling, uavhengig av om kunden hadde rett i sin sak eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...