Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Daria skrev:

Billig luksusferie høres jo ut som et kupp :jepp: 

Jepp. Men i såfall blir dere nødt til å klare dere uten meg når dere skal på kulturelt arrangement på disse kanter til våren... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vel klare å ha forståelse for det (under sterk tvil, men dog... ;) ).

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Daria skrev:

Vi skal vel klare å ha forståelse for det (under sterk tvil, men dog... ;) ).

Tusen takk :) Det var godt å høre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen  :kaffekopp::Gjesp:

Ble en lang dag, med mange tanker, i går. Mange tanker rundt eventuell utenlandsferie. Og det endte med at jeg sa ja... :strix: Bytur og foreningsmøte i går ettermiddag. Fikk kjøpt servietter til stort arrangement. Og fikk kost meg på møtet. :jepp: Tilbake i bygda gikk jeg på sykebesøk til kusine. Hun venter på time til utredning av noe de tror er kreft. Vente en måned på undersøkelse av det liksom... :kjefte:

Også kom jeg plutselig på i går at jeg kanskje må ha noe nytt å ha på meg i mitt store arrangement... Jeg må kjøpe klær... :sukk: Gjorde et lite forsøk i byen i går, men fant ikke et eneste plagg som var verdt å prøve... 

I dag blir det besøk hos småtrollene mine :hjerte:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her har det skjedd litt av hvert siden jeg var innom sist! :hug: 
Høres ut som en luksusferie er noe du absolutt trenger etter alt sammen. :smilbla: 

:tommelsmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :kaffekopp: 

Lørdag og nok en gang nysnø oppå is... :kjefte:  Jeg gleder meg veldig til våren. Jeg har til og med helt nye joggesko, som bare venter på å bli brukt... 

Men-men, man får vel prøve å tusle seg en tur ut likevel. Gamlemor lover å prøve å komme seg hjem igjen med lårhalsen like hel. :jepp:  Skal møte noen venner på en kafé snart. :kaffekopp:  

På 20.2.2018 den 18.12, Cata skrev:

:tog: Ja til ferie :hoppe: 

:strix: 

På 20.2.2018 den 18.20, loffen skrev:

Oi, her har det skjedd litt av hvert siden jeg var innom sist! :hug: 
Høres ut som en luksusferie er noe du absolutt trenger etter alt sammen. :smilbla: 

:tommelsmil: 

Jepp. Jeg trenger ferie. :strix: 

På 22.2.2018 den 14.49, Jerle skrev:

Billig luksusferie høres deilig ut! Bra du sa ja. :hoppe: 

 

Jeg er veldig glad jeg sa ja. :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen  :kaffekopp:

Dagene flyr avgårde. Det går ufattelig fort mot stort selskap. Kontroll og oversikt er ord som mangler i mitt vokabular for tiden :bond:

Men-men, det går nok bra dette og. I dag står det helt andre ting på programmet. Skal til byen en tur. Det er flyttesalg på hobbybutikken.  Og jeg trenger litt påfyll til kortlaginga mi. :jepp:

På 24.2.2018 den 13.28, loffen skrev:

Ha en fin lørdag! :klem: 

Takk :klem: Lørdagen ble fin den. En dag med sosialt samvær med gode venner . :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Daria skrev:

Litt usikker på Skravlas planer nå, kjenner jeg - det gliset er alltid litt tvilsomt...

Vi trenger nok ikke bekymre oss, verre med Sauen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God formiddag :kaffekopp: 

Blir ihvertfall ikke mindre stresset av å lese her... :bond:  :fnise: 

Dagens planer er å begynne å lime sammen noen bordkort. Er mange som ikke har svart på innbydelsene enda. Men jeg kan ihvertfall gjøre klar bordkortene til de som har svart. Greit å tilbringe mest mulig tid innendørs i dag. Er rett og slett kaldt når det er -12 og snøstorm ute. :fryser:  Men en liten luftetur blir det i ettermiddag. Skal på strikkekafé. 

På 27.2.2018 den 8.53, Roadrunner skrev:

Alt går seg nok til skal du se :jepp:

Men skjønner godt at det er smått kaotisk...

Jada, det kommer til å bli bra. :jepp: Bare en sau som har litt mange ting å tenke på... Mest bekymret for at jeg skal glemme noe viktig... 

15 timer siden, Skravla skrev:

Stort selskap blir bra. :sjarmor: 

 

Ja, det håper jeg... Men litt usikker på hva det gliset der betyr... :redd:  

12 timer siden, Daria skrev:

Litt usikker på Skravlas planer nå, kjenner jeg - det gliset er alltid litt tvilsomt...

Flere som lurer på hva Skravla planlegger ja... :redd: 

12 timer siden, Roadrunner skrev:

Vi trenger nok ikke bekymre oss, verre med Sauen :lur:

:redd: 

12 timer siden, Skravla skrev:

:rosaengel:

Var mye skit på de vingene gitt... 

12 timer siden, Daria skrev:

Den der har vi snakket om før. Fungerer generelt dårlig, og spesielt dårlig sammen med :sjarmor: ...

Nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ☕☕☕

Jeg er veldig glad jeg har varmepumpe som er kraftig nok til å varme opp hele kåken... Og jeg gleder meg ikke spesielt til å ut i -11 og vind. :fryser:

Men bortsett fra været, så gleder jeg meg til dagen. Først vaffelkafé i kirka, så skravling med andre venner på en annen kafé og til slutt noe sosialt i foreningen i byen.  Skikkelig flyfille i dag. :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...