Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Jeg har byttet til mere farger nå. Har hatt hvit stue siden lenge før det var moderne. Er møkk lei hvitt men ser at det fortsatt er fint hos mange andre, er bare mettet selv etter 20 år. Nå har jeg malt stua i en gråbrun farge (hakket lysere enn Marrakesh) og elsker det. Jeg kan fortsatt leke med ulike farger på gardiner, puter og stæsj slik jeg kunne når veggene var hvite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøff Eløff

Jeg digger at ALLE dor noen år siden endelig hadde funnet seg selv med hvite vegger, og de skulle aldri male i farger igjen.

Nå maler «alle» disse veggene i deco blue og minty breeze og har endelig funnet seg selv. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 9.59, Vera skrev:

Bling-Bling stil..bling speil, speil-bord, speil-kommode, speil-konsollbord, svære bling-sølvpotter med rååååååsa eBay-roser, speilfat med blingreinsdyr og blinglysestaker, og:

Gardiner (jeg hater gardiner!)

Hadde jeg bodd i et hus med alle de speiløblene, hadde jeg blitt gul og blå, da jeg hadde gått rett inn i disse møblene. I tillegg hadde jeg blitt sjøsyk av alle speilbildene.

Et og annet speil er ok, men så mange møbler i speil, er helt vilt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig skal alle ha grå vegger. Plutselig skal alle ha ugler. Plutselig skal alle ha engler. Plutselig skal alle ha idiotiske bokstaver/ord på alt av interiør. Plutselig skal alle ha "lys-fat". Plutselig skal alle ha Omaggio-vaser.

Og nå: Ananas (!). Ananas overalt. Seriøst: Ananas? Hva er greia med ananas? 

Og dette sier omtrent alt hva jeg ikke liker: Nemlig at ALLE skal ha det samme, alle liker plutselig det samme. Hvor blir det av det personlige hjemmet? 

Anonymkode: a1b0e...7e2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener vi om bregner, nå da? Ananas er visst ut, det skal være bregner. Dere som liker slikt, hvor har dere gjort av alle ananasene, hodeskallene, uglene, mariusmønstereffektene, marimekko-tingene og Lexington-stjernene nå?  Dere må ha store boder?

Anonymkode: 39232...082

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det står en ananas i vinduet hos folk betyr det at det er svingers. 

Anonymkode: 96e36...70c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det står en ananas i vinduet hos folk betyr det at det er svingers. 

Anonymkode: 96e36...70c

Hæ? Er det en greie?:overrasket:

Anonymkode: e4b71...994

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til alle skal male hvitt igjen. Jeg hoppet ikke på svartevegger trenden. Det er jo så mørkt og dunkelt.

Anonymkode: 4c747...1d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til alle skal male hvitt igjen. Jeg hoppet ikke på svartevegger trenden. Det er jo så mørkt og dunkelt.

Anonymkode: 4c747...1d0

Egentlig tror jeg hvitt kommer til å være ut en stund nå, ser for meg at det heller blir nye trendfarger når folk er lei deco blue og minty breeze.

Anonymkode: eb163...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Er det en greie?:overrasket:

Anonymkode: e4b71...994

I Sogndal fungerer det sånn.. Ifølge ryktene 😂

Anonymkode: 4bb51...35a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Sogndal fungerer det sånn.. Ifølge ryktene 😂

Anonymkode: 4bb51...35a

Bare tull! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker minst er for mye symmetri, små bilder som henger for høyt, bilder som henger i tripp-trapp-tre fasong, duker overalt og dødningehoder.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Sogndal fungerer det sånn.. Ifølge ryktene 😂

Anonymkode: 4bb51...35a

Er sånn der jeg kommer fra også...

Anonymkode: 2f4a5...ad1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Furumøbler og ting som henger på kjøleskapet er det grelleste jeg ser. Eller teppe på gulvet, bokstaver som dekor, for mange ting, bokhyller og treverk generelt. Liker er hjem som ser rent og pent ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
6 timer siden, hjertesukka skrev:

Det jeg liker minst er for mye symmetri, små bilder som henger for høyt, bilder som henger i tripp-trapp-tre fasong, duker overalt og dødningehoder.

Jeg er fullstendig enig. Å henge opp bilder; der er det mange som synder.

Jeg grøsser også over når gardiner, puter og en liten duk har samme farge. Og som man skifter med årstider/høytider. Nå skal vårfargene inn, og gjerne turkis eller lime...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...