Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Store bokstaver I tre som sier H O M E. Vi vet at det er et hjem vi kommer til. Trenger ikke staves i hver hylle.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns mange er veldig negative i tråden, slutt å heng dere opp i hva venninnen eller svigermor har, di er ikke deg, kanskje de syns og det du har er stygt

Anonymkode: 7b6af...f65

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater alt som har med pynteting å gjøre, uansett hva det er. For meg skal et møbel ha en funksjon, en hylle skal være noe man trenger for eks.

Å kjøpe noe tull som skal stå fremme for at det skal se bra ut, nei takk! Se på de som kjøper seg bøker det står Chanel på...som er pent stablet i en hylle eller på et bord for synets skyld 😂 

Bilder på veggen er også bortkasta. Jo mindre man har, jo bedre er det mentalt tenker jeg. I min stue er det kun 1 sofa, 1 spisebord med stoler til og en lenestol. INGEN pynteting :) 

Anonymkode: 1e87d...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Syns mange er veldig negative i tråden, slutt å heng dere opp i hva venninnen eller svigermor har, di er ikke deg, kanskje de syns og det du har er stygt

Anonymkode: 7b6af...f65

Når tema for tråden er hvilke Interiørdetaljer man hater så sier det seg jo litt selv at det svarene inneholder hvs folk er negative til eller🙈

Anonymkode: 6a405...c10

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hater alt som har med pynteting å gjøre, uansett hva det er. For meg skal et møbel ha en funksjon, en hylle skal være noe man trenger for eks.

Å kjøpe noe tull som skal stå fremme for at det skal se bra ut, nei takk! Se på de som kjøper seg bøker det står Chanel på...som er pent stablet i en hylle eller på et bord for synets skyld 😂 

Bilder på veggen er også bortkasta. Jo mindre man har, jo bedre er det mentalt tenker jeg. I min stue er det kun 1 sofa, 1 spisebord med stoler til og en lenestol. INGEN pynteting :) 

Anonymkode: 1e87d...1bf

hørtes deilig ut. 

Her skjer det stadig "uhell" med nonfunksjonelle nedarvet nips fra mannens side. 

"Tok fyr" i dorullnissen fra svigermors siste dager.

"Mistet" en av 90 fjøsnisser i gulvet så den knakk.

Den glorete blomstervasen etter grandtante Mose «ble borte» i flytting.

«Maleriet» fra gamlefru Dankert fikk en rift gjennom lerretet. 

Og sånn går dagene.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ingen som bør komme på besøk hit.... 😂 Her er det både veggord/veggbokstaver, plakater, puslespill i ramme og diverse pynteting.... 😂

Jeg bryr meg niks og nada om hva folk måtte mene om det. Det er vårt hjem og vi har fremme de tingene vi liker. Det er vi som bor her, ikke alle andre 😂

Endret av Mardina
  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synest det meste som norske interiørinfluencere pynter med ser helt jæ… ut. Forferdelige vaser som ser ut som noe toåringen laget i barnehagen.

Anonymkode: 5f66d...10e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som henger veldig igjen på interiør, ALT er hvitt og sølv og veggene har slagord, home-bokstaver og hele pakka. Ser ut som en nillekatalog fra 2010. 

Sånn ellers synes jeg at trenden med å male alt i dempet sort er forferdelig tacky. Samme er spilepanel, den varer neppe lenge. 

Anonymkode: cc94e...f4a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hater alt som har med pynteting å gjøre, uansett hva det er. For meg skal et møbel ha en funksjon, en hylle skal være noe man trenger for eks.

Å kjøpe noe tull som skal stå fremme for at det skal se bra ut, nei takk! Se på de som kjøper seg bøker det står Chanel på...som er pent stablet i en hylle eller på et bord for synets skyld 😂 

Bilder på veggen er også bortkasta. Jo mindre man har, jo bedre er det mentalt tenker jeg. I min stue er det kun 1 sofa, 1 spisebord med stoler til og en lenestol. INGEN pynteting :) 

Anonymkode: 1e87d...1bf

Det interiøret hadde jeg hatet! Så fryktelig kaldt og upersonlig. 

Anonymkode: 69563...7c4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bildet av Kate Moss er jeg fryktelig lei av. Det kommer aldri inn her. Her kommer heller aldri spilevegger,svarte vegger, svart kjøkken ,en sengegavl da jeg ikke leser på sengen ,heller aldri lysestaker på veggen.

Anonymkode: ff9b8...fd8

Spilevegger har en funksjon som lyddemper. Det andre du viser til er rent stash 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisada skrev (4 timer siden):

hørtes deilig ut. 

Her skjer det stadig "uhell" med nonfunksjonelle nedarvet nips fra mannens side. 

"Tok fyr" i dorullnissen fra svigermors siste dager.

"Mistet" en av 90 fjøsnisser i gulvet så den knakk.

Den glorete blomstervasen etter grandtante Mose «ble borte» i flytting.

«Maleriet» fra gamlefru Dankert fikk en rift gjennom lerretet. 

Og sånn går dagene.. 

Så i stedet for å snakke med mannen din, ødelegger du heller tingene hans?

Hadde blitt dritsur om mannen min ødela mine (arvede) ting i stedet for å fortelle meg at han mislikte dem. 

Anonymkode: 123d3...7dc

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så i stedet for å snakke med mannen din, ødelegger du heller tingene hans?

Hadde blitt dritsur om mannen min ødela mine (arvede) ting i stedet for å fortelle meg at han mislikte dem. 

Anonymkode: 123d3...7dc

Hahaha, tenkte det ville komme noen bokstavtro.

Det er fullt avklart hva som er av affeksjonsverdi, eller annen verdi. Vi snakker bra sammen. Jeg er sterkt imot at generasjonene før skal diktere hva vi skal ha i hus. Da kan det fort ende i hoarding, noe min mann og jeg er skjønt enige om at ikke skal skje. Så ja, dorullnissen og annet ubrukelig nips som samler støv uten å ha noe annet formål enn at "svigermor likte den tingen» går greit ut i søpla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisada skrev (1 time siden):

Hahaha, tenkte det ville komme noen bokstavtro.

Det er fullt avklart hva som er av affeksjonsverdi, eller annen verdi. Vi snakker bra sammen. Jeg er sterkt imot at generasjonene før skal diktere hva vi skal ha i hus. Da kan det fort ende i hoarding, noe min mann og jeg er skjønt enige om at ikke skal skje. Så ja, dorullnissen og annet ubrukelig nips som samler støv uten å ha noe annet formål enn at "svigermor likte den tingen» går greit ut i søpla.

Da forstår jeg bedre 😊

Anonymkode: 123d3...7dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hater alt som har med pynteting å gjøre, uansett hva det er. For meg skal et møbel ha en funksjon, en hylle skal være noe man trenger for eks.

Å kjøpe noe tull som skal stå fremme for at det skal se bra ut, nei takk! Se på de som kjøper seg bøker det står Chanel på...som er pent stablet i en hylle eller på et bord for synets skyld 😂 

Bilder på veggen er også bortkasta. Jo mindre man har, jo bedre er det mentalt tenker jeg. I min stue er det kun 1 sofa, 1 spisebord med stoler til og en lenestol. INGEN pynteting :) 

Anonymkode: 1e87d...1bf

Kan ikke tenke meg noe mer ukoselig og fælt, kaldt og direkte grusomt, slikt kommer det aldri i denne verden og over mitt lik til å være hos meg for å svare på trådens tema så hver sin smak heldigvis. 

Anonymkode: 68606...159

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart kjøkken. Jeg har aldri likt det og er virkelig lei nå som det har vært inn en stund.

Alle de nyoppussede badene med marmorfliser, svarte detaljer og det runde speilet med lys rundt. Du ser det i alle boliger som er pusset opp før salg. 

Små pynteting overalt. Jeg synes det er mye finere med færre, men større, gjenstander.

Anonymkode: 498dd...2f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hater alt som har med pynteting å gjøre, uansett hva det er. For meg skal et møbel ha en funksjon, en hylle skal være noe man trenger for eks.

Å kjøpe noe tull som skal stå fremme for at det skal se bra ut, nei takk! Se på de som kjøper seg bøker det står Chanel på...som er pent stablet i en hylle eller på et bord for synets skyld 😂 

Bilder på veggen er også bortkasta. Jo mindre man har, jo bedre er det mentalt tenker jeg. I min stue er det kun 1 sofa, 1 spisebord med stoler til og en lenestol. INGEN pynteting :) 

Anonymkode: 1e87d...1bf

Ja høres ut som du har det hjemmekoselig du gitt. 

Anonymkode: 42428...0de

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veggord er største problemet mitt. Og siden alle på Luksusfellen har det så regner jeg med det er en sammenheng der også 😛

Anonymkode: 9950c...75e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 3.08):

«Tilrettelagt kattehjem, med hjemmesnekret løype høyt og lavt på gulv og vegger😑»

Dette har jeg. Ikke fordi jeg tenkte at det var så fint eller at det var en god interiørdetalj 😂 men fordi jeg bryr meg om kattene mine og ønsker det beste for de. Tror ikke noen som gjør det faktisk tenker at det er fint. Men det skal sies at jeg har prøvd å gjøre det så fint som jeg kan 😅

Anonymkode: d5954...6a8

Kan ikke kattene heller få lov å gå ut? Da trenger de ikke masse greier inne...

Anonymkode: 4e892...b48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg personlig ikke liker: lamellgardiner, kalkmaling på veggene, sorte kjøkken, veggord, furumøbler fra 90-tallet, reclinerstoler foran tven, teppegulv…

Anonymkode: 69d1e...209

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hater alt som har med pynteting å gjøre, uansett hva det er. For meg skal et møbel ha en funksjon, en hylle skal være noe man trenger for eks.

Å kjøpe noe tull som skal stå fremme for at det skal se bra ut, nei takk! Se på de som kjøper seg bøker det står Chanel på...som er pent stablet i en hylle eller på et bord for synets skyld 😂 

Bilder på veggen er også bortkasta. Jo mindre man har, jo bedre er det mentalt tenker jeg. I min stue er det kun 1 sofa, 1 spisebord med stoler til og en lenestol. INGEN pynteting :) 

Anonymkode: 1e87d...1bf

Dette er en interiørdetalj jeg ikke er glad i - altså ingen interiørdetaljer 😅

Ingen kunst, ingen planter, ingenting fint eller interessant å se på, bare tilfeldig valgte (eller arvede) møbler. Jeg har vært hos folk som omtrent bare har hatt en madrass i et hjørne og TV stående på gulvet. Skulle tro det var et narkoreir, men det er bare første hybelen til en mann på 20 som ikke kunne brydd seg mindre om interiør. De har det koseligere i fengsel liksom.

Jeg tenker at jo finere man har det rundt seg, jo bedre mentalt :)

Må ikke være masse nips, men kunst og grønt og et behagelig og koselig hjem kan være balsam for sjelen. 

For å ta en trend jeg ikke liker, så er jeg utrolig lei av spilevegger.

Anonymkode: 4c902...ee1

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...