Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hater alt som har med pynteting å gjøre, uansett hva det er. For meg skal et møbel ha en funksjon, en hylle skal være noe man trenger for eks.

Å kjøpe noe tull som skal stå fremme for at det skal se bra ut, nei takk! Se på de som kjøper seg bøker det står Chanel på...som er pent stablet i en hylle eller på et bord for synets skyld 😂 

Bilder på veggen er også bortkasta. Jo mindre man har, jo bedre er det mentalt tenker jeg. I min stue er det kun 1 sofa, 1 spisebord med stoler til og en lenestol. INGEN pynteting :) 

Anonymkode: 1e87d...1bf

Høres ut som du liker det veldig upersonlig, kaldt og instutisjonsaktig. Grøss….

Anonymkode: 40884...7c2

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ord som Home og Love overalt osv. Syns det er veldig harry. 

Sånn "luksus" stil som ser billig ut, der alt er grått, sølv, speil , krystaller dinglende. Vet ikke hva den stilen heter eller om jeg forklarer den rett men :P  

Anonymkode: 72589...de3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 9.29):

Hadde heller valgt vinylbelegg framfor klikkvinyl. Men har selv parkett👍

Anonymkode: 4bb51...35a

Hvis du liker god akustikk så burde du egentlig gå for heltregulv, eller vinyl/vinylklikk, parkett er også veldig hardt da det stort sett er eiklag i toppen. Furu heltregulv er drømmen her, men med barn og dyr innser jeg at det er helt utopisk 😛 

Anonymkode: 341e4...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har for mange ting stående fremme, spesielt på kjøkkenbenken. Kjøkkenmaskiner bør bare stå fremme dersom de er i bruk daglig. 

Anonymkode: f4ab5...ad2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle skal ha det så likt, er det så viktig å ha det alle andre har? 

Store bokstaver er det flere år siden jeg så noen hadde hjemme, det samme med Kate Moss bilder.

 

 

Anonymkode: e5089...8eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er for kort til å hate interiørdetaljer! Jeg er veldig opptatt av interiør, og det er masse jeg ikke vil ha selv, feks grå vegger, stor veggklokke og bardisk, men det er ingen ting jeg hater.

Anonymkode: 9a9dc...517

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste jeg vet: Et strøkent interiør med hvite vegger, svart høyglanskjøkken, bad med spafølelse og rundt speil med lys, toppet med grå sofa og soverom med "hotellfølelsen". Det er så basic bitch at jeg får åndenød.

Anonymkode: 7ef8d...392

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Folk som har for mange ting stående fremme, spesielt på kjøkkenbenken. Kjøkkenmaskiner bør bare stå fremme dersom de er i bruk daglig. 

Anonymkode: f4ab5...ad2

Vi har det🙈 men det er bare fordi den er for stor til å passe i skapene. 

Anonymkode: 71a27...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Livet er for kort til å hate interiørdetaljer! Jeg er veldig opptatt av interiør, og det er masse jeg ikke vil ha selv, feks grå vegger, stor veggklokke og bardisk, men det er ingen ting jeg hater.

Anonymkode: 9a9dc...517

Store veggklokker ja, spy🤮 gjerne i noe type smijernslignende med romertall. Grusomt. 

Anonymkode: 6a405...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker sterkt bling-bling stil kombinert med høyglans flater og skinnsofa. 

Og sånn mellomgrå boliasofa.

Men det verste er grell belysning!

Anonymkode: cafe4...9a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater bl.a. grå vegger, sort kjøkken og alle ting fra Kãhler. Fikk en svindyr pyntedings av sistnevnte merke til bursdagen min for noen måneder siden. Den der er faktisk noe av det styggeste jeg har sett på lenge, og jeg lurer på hvordan det går an å bruke så mye penger på noe så unyttig og stygt! Jeg har stuet den helt innerst i et skap, og der kommer den til å stå til jeg tar meg bryet med å kvitte meg med den . 

Anonymkode: f7b8b...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hater er et sterk ord, jeg hater ingenting når det gjelder interiør. Men, server mye jeg er skikkelig lei og finker veldig uinspirerende. For eks hus som er så striglet at barnas kunstverk må være i rett farge for å få komme inn. Der alt interiør er kjøpt samtidig, for eksempel kun Slettvoll møbler. Like upersonlig som et hotellrom. Folk som fargekoordinerer alt.  Jeg liker at ting er uperfekt, matching av nytt og gammelt, spennende kombinasjoner av farge og mønstre. Jeg synes generelt at norske interiørbloggere ligger langt bak utenlandske, nettopp fordi de er så basic i stilen.

Anonymkode: 608bd...019

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hater bl.a. grå vegger, sort kjøkken og alle ting fra Kãhler. Fikk en svindyr pyntedings av sistnevnte merke til bursdagen min for noen måneder siden. Den der er faktisk noe av det styggeste jeg har sett på lenge, og jeg lurer på hvordan det går an å bruke så mye penger på noe så unyttig og stygt! Jeg har stuet den helt innerst i et skap, og der kommer den til å stå til jeg tar meg bryet med å kvitte meg med den . 

Anonymkode: f7b8b...6c3

Du stuer en svindyr gave innerst i skapet fordi du ikke liker den?

Da ville jeg heller ha byttet gaven i noe jeg likte.

Anonymkode: 0ca6e...667

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilevegger er bare SÅ oppbrukt!

Og disse stygge apekattene i tre er bare fryktelige. De hadde ikke vært populære om de var kjempebillige!

Ellers er det fryktelig mange stygge sofaer for tiden.  

Anonymkode: 53313...d76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du stuer en svindyr gave innerst i skapet fordi du ikke liker den?

Da ville jeg heller ha byttet gaven i noe jeg likte.

Anonymkode: 0ca6e...667

Jeg vet ikke hvor de har kjøpt den, så jeg får ikke byttet. Kan ikke akkurat spørre dem om det heller, for da avslører jeg jo at jeg ikke liker gaven. Dessuten, så har det gått såpass lang tid, at det er for sent å bytte den. Men kanskje jeg kan donere den til bruktbutikken.

Anonymkode: f7b8b...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om det kan kalles interiørdetaljer, men ulike former for åpen kjøkkenløsning (og generelt få og store rom uten dører) har jeg aldri likt. Og nå som strømmen er så innmari dyr, må vel folk i sånne hus der det bare er bad og soverom som er adskilte fra resten merke det godt? Vi bor i et gammelt hus, og det hjelper veldig å lukke noen dører.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 9.56):

Sånn "luksus" stil som ser billig ut, der alt er grått, sølv, speil , krystaller dinglende. Vet ikke hva den stilen heter eller om jeg forklarer den rett men :P  

Anonymkode: 72589...de3

Den stilen kalles «Russisk mafia»-stil i bransjen.

Anonymkode: ab1b7...ac5

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...