AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #1861 Skrevet 21. mai 2018 På 19.5.2018 den 23.35, Anonymus Notarius skrev: Jepp, alle jeg kjenner med barn under skolealder har slike... Skjønner ikke greia. Jeg er helt enig! Skjønner ikke greia! Syns de er direkte stygge. Håper ingen gir meg en sånn fødselsplakat til min babyshower Anonymkode: 6b361...171 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #1862 Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig! Skjønner ikke greia! Syns de er direkte stygge. Håper ingen gir meg en sånn fødselsplakat til min babyshower Anonymkode: 6b361...171 Du får den nok ikke til babyshoweren, for det er et poeng at fødselsdatoen og kroppslengde kommer fram på plakaten. Men til dåp/navnefest derimot... Be prepared Anonymkode: bf1e2...899 18
Mynona Skrevet 23. mai 2018 #1863 Skrevet 23. mai 2018 Det er veldig populært med 2 dusjer i samme dusj for tiden. Synes det er veldig merkelig. Det tar jo opp masse plass på badet fordi dusjen blir stor, koster masse ekstra for en ekstra dusj (for det er jo fancy blandebatteri og dusjhode) og hvor ofte er det egentlig man dusjer sammen med partner? Ser jo veldig flott ut med spa-feeling på badet da, men her hadde begge dusjene sikkert blitt brukt en gang i året 15
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1864 Skrevet 23. mai 2018 På 21.5.2018 den 13.23, AnonymBruker skrev: Du får den nok ikke til babyshoweren, for det er et poeng at fødselsdatoen og kroppslengde kommer fram på plakaten. Men til dåp/navnefest derimot... Be prepared Anonymkode: bf1e2...899 Sant det! Haha Anonymkode: 6b361...171 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1865 Skrevet 23. mai 2018 7 timer siden, Mynona skrev: Det er veldig populært med 2 dusjer i samme dusj for tiden. Synes det er veldig merkelig. Det tar jo opp masse plass på badet fordi dusjen blir stor, koster masse ekstra for en ekstra dusj (for det er jo fancy blandebatteri og dusjhode) og hvor ofte er det egentlig man dusjer sammen med partner? Ser jo veldig flott ut med spa-feeling på badet da, men her hadde begge dusjene sikkert blitt brukt en gang i året Vi dusjer veldig ofte sammen. Elsker det. Ja, det er litt dyrere siden man må ha ekstra uttak i fordelerskapet og 2 ekstra veggbokser, men synes det er verdt det. Anonymkode: 7adee...5b1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1866 Skrevet 23. mai 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi dusjer veldig ofte sammen. Elsker det. Ja, det er litt dyrere siden man må ha ekstra uttak i fordelerskapet og 2 ekstra veggbokser, men synes det er verdt det. Anonymkode: 7adee...5b1 Vi liker også å dusje sammen, men får heldigvis plass i samme dusj. Men jeg synes det ser lekkert ut Anonymkode: e4b71...994 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1867 Skrevet 24. mai 2018 På 12.4.2018 den 20.56, Mynona skrev: Hva er greia med at et pledd skal ligge sånn uoppredd ned på gulvet fra en seng eller sofa på alle bilder? Jeg synes det ser så rotet ut på et ellers ryddig rom. Jeg liker skandinavisk og minimalistisk stil og er med i en gruppe på facebook for dette, men veggen min spammes jo ned av spørsmål og bilder av følgende farger: minty breeze, dempet sort og en eller annen blå jeg ikke husker navnet på nå. Alle maler jo i samme farger. Jeg har det sånn. Og jeg vet at folk styler altså. Men her hos meg er det fordi jeg stadig bruker pledd ute og så slenger det fra meg på veg gjennom stua. 😂 #rotehode Det ligger også puter på gulvet. Og jeg lover at de ikke er «nonchalant henslengt for å gi inntrykk av bohemsk sinn». Jeg liker å tøye ut etter trening på stuegulvet og pynteputer er supre under knærne. Det slår meg at jeg sjelden bruker stua som stue. Jeg får noia av sånne familie-kalendere som henger på veggen. Altså: dette er 2018. Last ned en app! Hva er det dekorative ved «Kåre - tannlege - 8.45» og «onsdag - pasta med kjøttboller» skrevet med kritt eller tusj eller whatnot på ei diger tavle? Og hvem er hjemme på kjøkkenet når de skal handle middag og lurer på om det var i dag eller i morgen det var trening? Svaret er en app, barnefamilier. Anonymkode: a0f0b...c86 15
Ritter Skrevet 25. mai 2018 #1868 Skrevet 25. mai 2018 Kjempestort veggur plassert midt på stueveggen som dekorasjon. 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1869 Skrevet 27. mai 2018 Ørsta settes det opp en ananas i vinduet, når de er klar for action, for å si det sånn #swingers 🙂 Anonymkode: 81606...10c 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1870 Skrevet 27. mai 2018 På 24.5.2018 den 2.12, AnonymBruker skrev: Jeg har det sånn. Og jeg vet at folk styler altså. Men her hos meg er det fordi jeg stadig bruker pledd ute og så slenger det fra meg på veg gjennom stua. 😂 #rotehode Det ligger også puter på gulvet. Og jeg lover at de ikke er «nonchalant henslengt for å gi inntrykk av bohemsk sinn». Jeg liker å tøye ut etter trening på stuegulvet og pynteputer er supre under knærne. Det slår meg at jeg sjelden bruker stua som stue. Jeg får noia av sånne familie-kalendere som henger på veggen. Altså: dette er 2018. Last ned en app! Hva er det dekorative ved «Kåre - tannlege - 8.45» og «onsdag - pasta med kjøttboller» skrevet med kritt eller tusj eller whatnot på ei diger tavle? Og hvem er hjemme på kjøkkenet når de skal handle middag og lurer på om det var i dag eller i morgen det var trening? Svaret er en app, barnefamilier. Anonymkode: a0f0b...c86 Er ikke alle som liker å bruke apper eller har telefonen sin i nærheten hele tiden. Jeg synes det er kjempe praktisk å ha i en travel hverdag da jeg fort glemmer ting. Da blir jeg minnet på det flere ganger. Så kan hele familien også følge med. Det er jo en praktisk ting som man prøver å gjøre dekorativ. Anonymkode: 3965c...22a 15
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1871 Skrevet 27. mai 2018 På 20.5.2018 den 12.39, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk alltid likt bregner, selv når det ikke var in Kjipt når alle plutselig skal ha det også blir det helt ut om noen år. Anonymkode: eb163...dca Jeg har tidligere forsøkt å ha bregner, men hos meg tørker de bare ut og visner. Det er så kjipt og urettferdig at jeg aldri får den til. Noe jeg ikke vil ha i hus er gull/messing detaljer. Jeg orker det ikke. Samma hva det er og det er gull eller messing så er det et stort nei. Gullpalmer? Gullrammer? Gullputer? Gulllamper? Gullbestikk???? Altså, det er fint hos andre, men ikke hos meg. Anonymkode: 65f67...40a 2
Gjest -Willow Skrevet 10. juli 2018 #1872 Skrevet 10. juli 2018 Takler ikke disse. Syns de er pretensiøse.
Zenhouse Skrevet 12. juli 2018 #1873 Skrevet 12. juli 2018 (endret) Vegg-klistremerker med sitat! 😩 Endret 12. juli 2018 av Christina73 11
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1874 Skrevet 12. juli 2018 Furu, chabbychik, den typiske IKEA stilen, mye fint der også altså, men tenker den typiske enkle IKEA stilen. Pynteputer som ser billige ut med skrift på, bokstaver og skrift over alt, engler, ja lista er lang, mye jeg ikke liker og mye av det står allerede her. Jeg liker veldig godt herskapelig stil, blanda med litt moderne... bedre utkårede lister, takrosetter, lysekroner, vellour sofa, vellour sengegavl, grått, osv osv. Anonymkode: 18dcf...4a3 2
Tøytigern Skrevet 12. juli 2018 #1875 Skrevet 12. juli 2018 På 10.4.2018 den 10.09, AnonymBruker skrev: Jeg rappa M-en i HOME-bokstavene til venninna mi for et par uker siden. Hun har ikke merket det enda.... Anonymkode: e4b71...994 På 17.5.2018 den 22.34, AnonymBruker skrev: Nå er bokstavene borte. Har lyst til å sette tilbake M'en. Anonymkode: e4b71...994 Det må du gjøre. Du kan ikke bare stjele folks bokstaver, selv om du ikke liker dem. (Dessuten kan det hende hun ringer Åndenes Makt og da får vi underholdning på TV'n. ) 9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1876 Skrevet 12. juli 2018 Jeg hater ikke noe, men mye jeg aldri ville hatt selv da. Jeg kunne ikke tenkt meg å ha gjenstander i gull, bronse eller messing, og jeg ville aldri hatt spinkle "fine" møbler i mitt eget hjem. Innfelte takspotter liker jeg heller ikke. Anonymkode: 64f92...c58 2
Gjest Margo Skrevet 12. juli 2018 #1877 Skrevet 12. juli 2018 På 23.5.2018 den 10.59, Mynona skrev: Det er veldig populært med 2 dusjer i samme dusj for tiden. Synes det er veldig merkelig. Det tar jo opp masse plass på badet fordi dusjen blir stor, koster masse ekstra for en ekstra dusj (for det er jo fancy blandebatteri og dusjhode) og hvor ofte er det egentlig man dusjer sammen med partner? Ser jo veldig flott ut med spa-feeling på badet da, men her hadde begge dusjene sikkert blitt brukt en gang i året Vi pusset opp for noen år siden, og da fikk jeg gjennomslag for 2 dusjer, av den enkle grunn at jeg var lei av å fryse meg halvt i hjel når jeg sto i dusjen fordi jeg fikk et par dråper på meg, mens barna fikk hele strålen. For å dusje alene var i mange år en luksus som ikke fantes i vårt hus 😒 Å få to dusjer var luksus! Og dusjingen gikk unna i en fei 😁 Nå derimot, henger den ene dusjen til pynt..
Tøytigern Skrevet 12. juli 2018 #1878 Skrevet 12. juli 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater ikke noe, men mye jeg aldri ville hatt selv da. Jeg kunne ikke tenkt meg å ha gjenstander i gull, bronse eller messing, og jeg ville aldri hatt spinkle "fine" møbler i mitt eget hjem. Innfelte takspotter liker jeg heller ikke. Anonymkode: 64f92...c58 Innfelte takspotter får meg til å tenke på varmeutvikling og brann. De kommer ikke inn i mitt hus. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1879 Skrevet 13. juli 2018 Er det bare jeg som ikke liker de mørke fargene som «alle» maler veggene med? Typ decoblue og mørk grå? Synes det blir så dystert, spesielt hvis man har mørke møbler og pyntedetaljer i tillegg 🙈 Det ser lekkert ut på bilder da, men når jeg har sett det med egne øyne synes jeg som sagt det fort blir dystert og tungt 🙄 Anonymkode: 2f618...b35 8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1880 Skrevet 13. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som ikke liker de mørke fargene som «alle» maler veggene med? Typ decoblue og mørk grå? Synes det blir så dystert, spesielt hvis man har mørke møbler og pyntedetaljer i tillegg 🙈 Det ser lekkert ut på bilder da, men når jeg har sett det med egne øyne synes jeg som sagt det fort blir dystert og tungt 🙄 Anonymkode: 2f618...b35 Det blir altfor mørkt om vinteren også. Anonymkode: 65f67...40a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå