Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å misforstå. Det er jo ingen her som mener at andre bør ha akkurat samme smak som dem. Og «hate» interiørdetaljer er jo satt på spissen, som det også er forklart flere ganger gjennom tråden. Jeg skjønner ikke hvordan du greier å trekke inn sjalusi? Dette er en morsom tråd som viser hvor forskjellig smak folk har. Jeg er da ikke sjalu på naboen fordi hun har en veggseksjon i furu som ikke appellerer til meg, eller passer inn i den stilen jeg foretrekker? :klo:

 

Anonymkode: 6c88a...01b

Jeg tror du misforstod meg litt. Jeg synes også i utgangspunktet det er en morsom tråd. Og jeg tror heller ikke du er sjalu på furumøblene til naboen 😉👍

Men å kritisere hvordan andre har det, det skjønner jeg meg rett og slett ikke på. Flere her som kritiserer andres hjem, legger ut blogger og bilder, sier de og de hjemme er stygge osv, det synes jeg er ufint. 

Jeg har selv sterke meninger hva jeg ønsker å ha i huset vårt og ikke. Men synes det er artig å se andres interiør og hjem, uansett stil og dømmer dem ikke for hvordan de har det. Det er artig med ulikheter. Og med det, mener jeg ikke at alle gjør det i tråden 😊

Anonymkode: 3965c...22a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du misforstod meg litt. Jeg synes også i utgangspunktet det er en morsom tråd. Og jeg tror heller ikke du er sjalu på furumøblene til naboen 😉👍

Men å kritisere hvordan andre har det, det skjønner jeg meg rett og slett ikke på. Flere her som kritiserer andres hjem, legger ut blogger og bilder, sier de og de hjemme er stygge osv, det synes jeg er ufint. 

Jeg har selv sterke meninger hva jeg ønsker å ha i huset vårt og ikke. Men synes det er artig å se andres interiør og hjem, uansett stil og dømmer dem ikke for hvordan de har det. Det er artig med ulikheter. Og med det, mener jeg ikke at alle gjør det i tråden 😊

Anonymkode: 3965c...22a

Jeg har ikke sett boen «dømming» her inne, jeg. Heller ikke har jeg sett noen kritisere mennesker for stilen de har, men jeg har sett mye kritisering av stil. Dette er jo ikke personlig. Og ja, jeg synes fortsatt det synes som om du tar dette altfor seriøst.

Anonymkode: 6c88a...01b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hva i all verden mente du med dette med sjalusi? 

Anonymkode: 6c88a...01b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjemme har jeg en klassisk stil som mange ville sikkert kalt upersonlig. Jeg synes det gir en enorm ro med lune jordfarger, hvit og svart, en del sølvdetaljer og mye profiler. Jeg klarer ikke masse farger i mitt eget hjem, da blir jeg rastløs.

Men selv om jeg foretrekker dette i mitt hjem er det ingen interiørdetaljer eller stil jeg misliker eller hater hos andre. Jeg synes det er utrolig gøy å se hvordan andre har det, spesielt vis det er gjennomført uansett stil. 

Jeg synes det virker som det er mye sjalusi ute å går. En ting er hva man ikke liker å ha i sitt eget hjem, en annen ting er å kritisere hvordan andre har det. 

Anonymkode: 3965c...22a

Hvor kommer sjalusien inn i bilde? 

Hadde jeg likt klassisk stil, så hadde jeg jo hatt det. Jeg elsker mitt fargerike hjem, det gjør meg ikke sjalu på de som har en stil jeg ikke liker. Tråden handler jo om hva man ikke liker, så det er bare flott at folk kommer med eksempel slik at vi får se. Jeg hadde aldri sett et svart bad før f.eks, synes det var fælt, men det gjør meg ikke sjalu. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt fnatt av Eames gyngestol for tida. Tror samtlige i boligfeltet vårt har en. De fleste med et hvitt skinn oppi og noen få har dristet seg til sort skinn. Og digre tvskjermer. Vi har minitv for vår er mindre enn 50.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bling-Bling stil..bling speil, speil-bord, speil-kommode, speil-konsollbord, svære bling-sølvpotter med rååååååsa eBay-roser, speilfat med blingreinsdyr og blinglysestaker, og:

Gardiner (jeg hater gardiner!)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa
På 7.4.2018 den 9.48, Mammabamma skrev:

Jeg får litt fnatt av Eames gyngestol for tida. Tror samtlige i boligfeltet vårt har en. De fleste med et hvitt skinn oppi og noen få har dristet seg til sort skinn. Og digre tvskjermer. Vi har minitv for vår er mindre enn 50.

Er det Stingray-modellen? Ser ut som en gynekologisk stol. Dritstygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store, hvite bokstaver på en tilfedig hylle som staver H O M E og L O V E og denslags svada.

Hvis jeg er hjemme hos noen og ser de har sånne bokstaver pleier jeg å enten flytte rundt på dem så de staver noe annet, eller ta en og sette den et helt annet sted i huset, så de må lete for å finne den igjen... Oppe på et kjøkkenskap, eller noe.

Endret av Tøytigern
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At sofaen er valgt ut etter utseende og ikke komfort. 

Så lenge jeg bare er på besøk og slipper å bo der så er ikke utseende særlig interessant.

Anonymkode: 92b02...d67

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker all ny trend, fordi jeg alltid henger 10 år etter :fnise:

Jeg vakler så mye at jeg vet ikke hvordan jeg vil ha det lenger og det plager meg 😜

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir like skuffet hver gang jeg klikker meg inn på en artikkel om det som skal være et fargerikt hjem. Hvite eller grå vegger, tak og gulv. Fargene da? Jo, en pute her og der, et bilde eller to. Kanskje de har tatt den helt ut og har en sofa i gult eller turkis. 

Anonymkode: c5c5d...96c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Sola de skrev:

Ananas og dødningshoder

Enig, og ananas ..hva er greia?

 

16877.jpg 

Dette er fra Kremmerhuset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinesisk ... ser ikke helt greia med slike sleivspark

 

19cdc3eabc1ef7fdbdd5abf82db575db.jpg

 

Og disse hengende krukkene, skikkelig 70/80-talls

Page_3_top_262785.jpg

Lys, blomsterholder i støpjern...Huff, passer best på hytta

70202_RBA_Design_Lys_Blomsterholder_Heng

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå, sånne telysholdere til å henge på veggen:

1731557-8-1367370503023.jpg

Fader, så jævlig.

Endret av Malum
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Tøytigern said:

Store, hvite bokstaver på en tilfedig hylle som staver H O M E og L O V E og denslags svada.

Hvis jeg er hjemme hos noen og ser de har sånne bokstaver pleier jeg å enten flytte rundt på dem så de staver noe annet, eller ta en og sette den et helt annet sted i huset, så de må lete for å finne den igjen... Oppe på et kjøkkenskap, eller noe.

This!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
45 minutter siden, Malum skrev:

Åååå, sånne telysholdere til å henge på veggen:

1731557-8-1367370503023.jpg

Fader, så jævlig.

Jah! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...