Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

På 6.4.2018 den 10.13, Sphynx skrev:

Jammen barn ELSKER jo Batman! Mitt fremtidlige barn skal ha Batman rom, nå ble jeg inspirert :mynona:

Jeg synes det er helt topp med Batman-tema på barnas premisser. Jeg synes ikke det er like topp når blogger-mamma med interiørdesignerambisjoner legger premissene, som i de aller fleste bildene i linken som var lagt ut. 

Anonymkode: 696c0...bf8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt topp med Batman-tema på barnas premisser. Jeg synes ikke det er like topp når blogger-mamma med interiørdesignerambisjoner legger premissene, som i de aller fleste bildene i linken som var lagt ut. 

Anonymkode: 696c0...bf8

Ja, er akkurat det jeg mener med batman-kommentaren min. Det blir upersonlig fordi "alle" har det helt likt. Minimalistisk, hardt, svart/hvitt uten et eneste personlig bilde på veggen eller noen andre farger som myker opp. 

Anonymkode: c5076...28c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke pynteting i gull. Sånn som den gullananasen noen la ut bilde av på forrige side. Liker heller ikke ting i messing. 

Anonymkode: c74a1...b78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
16 timer siden, Sola de skrev:

Ananas og dødningshoder

Enig med dødningshoder. Har en selv, men den er i glass fra kosta boda og ligger for tiden i skapet. Dritharry med billige dødningshoder fra Nille som pynt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen Nydeligflott har i hvertfall ikke mangel på farger, men i mine øyne blir det for mye på én gang... 

Anonymkode: 4e892...b48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rappa M-en i HOME-bokstavene til venninna mi for et par uker siden. Hun har ikke merket det enda....

Anonymkode: e4b71...994

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.4.2018 den 8.50, AnonymBruker skrev:

Bloggen Nydeligflott har i hvertfall ikke mangel på farger, men i mine øyne blir det for mye på én gang... 

Anonymkode: 4e892...b48

Gjennomført stil, men altfor retro og fargerikt for meg i hvert fall. Blir som å være på Lekeland i eget hjem. Hadde blitt sliten i hodet av det 

Anonymkode: c5076...28c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjennomført stil, men altfor retro og fargerikt for meg i hvert fall. Blir som å være på Lekeland i eget hjem. Hadde blitt sliten i hodet av det 

Anonymkode: c5076...28c

Synes det er kult jeg, Nydeligflott har gjennomført til. 
Ikke sånn jeg ville hatt det selv. Men det er faktisk en stil :) 

 

 

On 4/10/2018 at 10:09 AM, AnonymBruker said:

Jeg rappa M-en i HOME-bokstavene til venninna mi for et par uker siden. Hun har ikke merket det enda....

Anonymkode: e4b71...994

Hahahaha, jeg døøøøøøør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9. april 2018 den 4.36, MadameDeRosa skrev:

Er det Stingray-modellen? Ser ut som en gynekologisk stol. Dritstygg.

Stingray og Eams gyngestol er to helt forskjellge stoler

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
9 timer siden, Kvalitet skrev:

Stingray og Eams gyngestol er to helt forskjellge stoler

Ok! Fint å vite. Jeg bryr meg lite om dyre designstoler, så har ikke peiling på de. Vet bare at Stingray-modellen er grufull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i grunnen ganske enkelt å mislike detaljer eller enkeltelementer, fordi de skal matche resten av interiøret.

De kuleste leilighetene og husene jeg har vært i har vært eklektiske og totalt preget av beboernes smak og erfaringer. 

Alle de elementene som nevnes i denne tråden har på et eller annet tidspunkt blitt oppfattet som kult - fordi det var noe som ga uttrykk for personlig stil og smak.

Når disse tingene kopieres og overmatches blir det feil.

Anonymkode: 07471...43e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2018 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Ja, er akkurat det jeg mener med batman-kommentaren min. Det blir upersonlig fordi "alle" har det helt likt. Minimalistisk, hardt, svart/hvitt uten et eneste personlig bilde på veggen eller noen andre farger som myker opp. 

Anonymkode: c5076...28c

Sønnen min har masse Batman, men her er det skikkelig Batman som i Batman lego. Han har fått velge selv. Farger i rødt, Ninjago plakater og i det hele tatt. Liker ikke barnerom i svart hvitt jeg heller, med kjedelige bilder i svart hvitt. Hvem barn syntes det er fint?

Anonymkode: 5383b...f0c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, enirt skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=112573100 hva syntes dere om fargene og stilen her?

For meg blir dette alt for mørkt og upersonlig. Jeg får litt hotellfølelse over det og hadde ikke klart å føle meg hjemme. Men vi er jo forskjellige, ser ut til at de fleste liker dette. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.4.2018 den 8.50, AnonymBruker skrev:

Bloggen Nydeligflott har i hvertfall ikke mangel på farger, men i mine øyne blir det for mye på én gang... 

Anonymkode: 4e892...b48

Frisk bruk av farger, ja.... Jeg skulle gjerne sett mer av bloggen, for det er gøy å se noe som er helt ulikt min stil, men jeg blir så trist over disse interiørbloggerne som bruker barn som en del av stylingen.

8 timer siden, enirt skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=112573100 hva syntes dere om fargene og stilen her?

Kjempefin leilighet. Også veldig ulikt min stil, men det er gøy å se noe annet. 

Anonymkode: e4b71...994

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Frisk bruk av farger, ja.... Jeg skulle gjerne sett mer av bloggen, for det er gøy å se noe som er helt ulikt min stil, men jeg blir så trist over disse interiørbloggerne som bruker barn som en del av stylingen.

Kjempefin leilighet. Også veldig ulikt min stil, men det er gøy å se noe annet. 

Anonymkode: e4b71...994

Enig. Hvorfor gjør de det? Bruker ungene sine i interiørbildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
10 timer siden, Ryuk skrev:

For meg blir dette alt for mørkt og upersonlig. Jeg får litt hotellfølelse over det og hadde ikke klart å føle meg hjemme. Men vi er jo forskjellige, ser ut til at de fleste liker dette. 

De har vel ryddet vekk det personlige før bildetaking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at et pledd skal ligge sånn uoppredd ned på gulvet fra en seng eller sofa på alle bilder? Jeg synes det ser så rotet ut på et ellers ryddig rom. 

Jeg liker skandinavisk og minimalistisk stil og er med i en gruppe på facebook for dette, men veggen min spammes jo ned av spørsmål og bilder av følgende farger: minty breeze, dempet sort og en eller annen blå jeg ikke husker navnet på nå. Alle maler jo i samme farger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...