Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er flere som etterlyser den episoden. Følg med på Facebookssiden til TLC, kanskje forteller de når den kommer igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dårlig av TLC om de ikke setter opp reprise. Var ikke noe reklame om at det skulle være ekstra episode i går, så håper den blir sendt og at vi får litt varsel om det på forhånd!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde visst tatt opp Vår lille familie og der var Tell all-episoden, men ikke hele :cry: 

så håper inderlig at hele blir vist på søndag eller noe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tlc sier de ikke har lagt inn reprisen av "tell all" foreløpig, kan kan heller ikke si når den kommer. Fy fader, det er dårlig altså. Det samme skjedde med "tell all"-episoden fra første sesong av Forlovelse på prøve", de viste reklame for det. Og når en benker seg ned, er det noe helt annet en får se :rasende:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt tanken før, men nå for tiden liker jeg virkelig ikke TLC-rotet.   :jolie:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folkens, hva skjer? Er helt ute av loopen grunnet flytting og ingen tilgang til tv noen uker. Er det over og ut for denne gang?
Skjedde det noe mer juicy med Meri??:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett at det går gamle episoder for tiden og hopper over dem. Hvor er de nye? :klo: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hele siste sesong vist, og denne tell-all-episoden som de feilannonserte? Og som de kanskje sender på nytt, men kan ikke si når...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Noen som følger med på den nye sesongen? :) Synes den virker lovende så langt. Litt lengre episoder som går dypere i historiene og litt mindre "stagede" aktiviteter enn de to siste sesongene, i alle fall så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Viljaa skrev:

Noen som følger med på den nye sesongen? :) Synes den virker lovende så langt. Litt lengre episoder som går dypere i historiene og litt mindre "stagede" aktiviteter enn de to siste sesongene, i alle fall så langt.

Hvilken sesong er det nå? 10? Og hvor finner du episodene? :) 

Anonymkode: c1525...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken sesong er det nå? 10? Og hvor finner du episodene? :) 

Anonymkode: c1525...468

Syv ifølge den nettsiden jeg ser på, men opplever at det står mye motstridende på nett (noen nettsider teller halvsesonger, andre ikke) så jeg vet ikke hva som er teknisk riktig.

Det er ganske lett å finne på nett, men jeg tror ikke jeg har lov til å legge ut link jf. reglene på KG (rett meg hvis jeg tar feil her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Viljaa skrev:

Syv ifølge den nettsiden jeg ser på, men opplever at det står mye motstridende på nett (noen nettsider teller halvsesonger, andre ikke) så jeg vet ikke hva som er teknisk riktig.

Det er ganske lett å finne på nett, men jeg tror ikke jeg har lov til å legge ut link jf. reglene på KG (rett meg hvis jeg tar feil her)

TLC er så rotete synes jeg. Jeg vil gjerne se Sister wives på nett, kunne du sendt meg en pm? :smilyblomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde det var tilbake på tv'en jeg når jeg så denne tråden ble oppdatert 😢 Skuffa :(  

Om noen vet når nye episoder blir sendt på TV, eller kan gi meg en direkte link til hvor jeg kan se det så hadde det vært supert. Hver gang jeg leter etter det på nettet så finner jeg bare møkkasider som ikke vil spille av eller hvor det popper opp reklame hele tiden :/ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes serien er dårlig nå, det blir jo ikke reel nå lengre om hvordan mennesker i den religion lever.

De vil jo gjerne at folk skal godta dere "livestyle", men jo fortelle om relgionen vil de ikke.

Det er jo derfor de gjør det!

Anonymkode: 725a3...8e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett denne sesongen før nå som den går i reprise på tlc Norge. Men for meg virker deg som om Kody har et dårlig forhold til de 3 andre konene, men at han og Robyn har det bra. Jeg tror det er derfor mange har litt i mot Roby, hun er på en måte en trussel.

Han sier jo at han og Mery har problemer, og at de ikke har pleiet forholdet på en stund, Det samme sier han om Christine. Janel vet jeg ikke, hun virker litt mer robust og selvstendig, men jeg får ikke noe inntrykk av at hun sliter som de to andre.
Hva jobber egentlig Kody med? Lever han på konene sine?
Det kommer ikke frem som jeg kan se det.

Jeg reagerte litt på hvordan de gikk frem med adopsjonen av barna til Robyn. Synes faktisk synd på den biologiske faren til ungene. Han ble vel rimelig overkjørt.

Anonymkode: fcd96...faf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:


Hva jobber egentlig Kody med?
Det kommer ikke frem som jeg kan se det.

 

Anonymkode: fcd96...faf

Dette er også noe de har skjult oppover årene.

Anonymkode: 725a3...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...