Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Deilig med ferie :danse: Da har du ekstra mye tid til trening ;)

Vurderer klippekort på det lokale treningssenteret faktisk ;)

Nå er jeg fremme og har helt ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ferie er deilig! :) Jeg er faktisk glad for at jeg ikke jobber fulltid i sommer, men får noen dager innimellom hvor jeg kan være ute og nyte sola...

Hvor lenge skal du være bortreist da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv om du gjennomfører noen ferietreninger da:) Jeg skal 2 uker til spania hvor det er meldt nærmere 40, så treningen ser svært lite lys ut.. Huff og huff! Ikke at jeg ikke kan unne meg selv litt fri, men problemet er at det er så beinhardt å starte opp igjen.. også vil jeg ikke miste formen jeg er i nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Her drukner vi snart i regnet, så det er lite trening utendørs akkurat nå :snurt: Men jeg skal kaaanskje på treningssenter i kveld eller imorgen, spørs om jeg finner ut at treningstidene, og om vi får besøk av annen familie. Ikke helt lett når jeg ikke kan jogge ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

I dag har jeg gått ca 5-6 km på shopping med mamma, fant kjole og pumps til et bryllup om noen uker! Alt på tilbud, og alt kan brukes senere også :) Må lære meg høye hæler nå, er bare å hoppe i det :ler:

Ellers blir det trening i morgen, og på fredag skal ei venninne vise meg frivekter, gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping er fantastisk trening :)

Jeg har også trent litt shopping i dag. Nye høst sko og litt småting...

Kos deg med trening i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Da ble det en intervalløkt i dag! :) 4 min jogging x 3 min gåing 3 ganger, hadde planer om fire, men det begynte å regne :sjenert: Jogget hardt når jeg jogget, så jeg kjente det godt :)

Trening :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening :rodmer:

Skulle ønske jeg følte det på samme måte som deg! Er riktignok mer motivert enn på lenge, men langt i fra frelst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke at jeg skriver hjerter rundt trening helt ennå, men jeg syns det kommer seg!

... og shopping er da god trening det, svidde av noen lapper i dag jeg også! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Skulle ønske jeg følte det på samme måte som deg! Er riktignok mer motivert enn på lenge, men langt i fra frelst :P

Er inne i en veldig god periode hvor jeg merker progresjon, håper det holder seg slik lenge :sjenert:

Ja, jeg skulle også ønske at jeg var der om dagen :sjenert: stå på og nyt det :)

I will!

Jeg tror ikke at jeg skriver hjerter rundt trening helt ennå, men jeg syns det kommer seg!

... og shopping er da god trening det, svidde av noen lapper i dag jeg også! :engel:

Hehe, fant du noe fint? Jeg digger pumpsene mine, de er flotte! Må bare klare å gå på dem først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte meg akkuratt noen fine nye sko jeg, men desverre i en str for stor! :(Skriiik ut hvis noen vil ha dem! I størrelse 38 eller 39 tror jeg, orker ikke opp å skjekke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fant du noe fint? Jeg digger pumpsene mine, de er flotte! Må bare klare å gå på dem først :fnise:

Jeg fant i utgangspunktet dyre kjoler, som var satt ned til 70 % ! Kupp kupp! Men jeg føler jeg har funnet meg nok klær for en god stund framover nå, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...