Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynner å skjønne hvorfor det bare er snakk om et par sesonger til. Serien kommer til å gå tom for karakterer, om det skal fortsette i dette tempoet. :laugh:

Ser ut til å bli et flashback til Tower of Joy neste uke. Moment of truth, forhåpentligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini, klarer ikke vente en hel uke på neste episode etter gårsdagens! Skal ikke spoile noe nå, men damn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee
6 timer siden, Lurvetjofsa skrev:

Herrejemini, klarer ikke vente en hel uke på neste episode etter gårsdagens! Skal ikke spoile noe nå, men damn!

Herregud! Jeg vet - jeg må ha noen å snakke om det!  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Jeg hadde håpet på dette, men hadde ikke turt å håpe for mye!

Og så dragene da! Omg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Lurvetjofsa skrev:

Herrejemini, klarer ikke vente en hel uke på neste episode etter gårsdagens! Skal ikke spoile noe nå, men damn!

Spoile? Du spoiler ingenting ved å skrive om det som skjedde i den siste episoden. Denne tråden følger USA-sendetid, og de som ikke har sett den siste episoden, burde da holde seg unna tråden hvis de ikke vil ha den spoilet. 

5 timer siden, RC skrev:

Omg! Jeg hadde håpet på dette, men hadde ikke turt å håpe for mye!

Og så dragene da! Omg!

Fantastisk episode! Mye som skjedde, og likte starten spesielt godt! Og slutten, så klart. Nå er det spennende å se om han er den samme personen som han var før, det er han sikkert... Klarer nesten ikke å vente til neste episode!

8 timer siden, Nikee skrev:

Herregud! Jeg vet - jeg må ha noen å snakke om det!  :bond:

Det er derfor vi har denne tråden ;)

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sølvrosen skrev:

Tyrion og dragene:rodmer:

"Next time I have an idea like that, punch me in the face!" :hoho:

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troen på denne sesongen! Tidligere sesonger har vært gørr kjedelige frem til episode 8-9, men nå syns jeg virkelig det er spennende fra første sekund :) Liker det, og gleder meg til neste uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg har troen på denne sesongen! Tidligere sesonger har vært gørr kjedelige frem til episode 8-9, men nå syns jeg virkelig det er spennende fra første sekund :) Liker det, og gleder meg til neste uke.

Jeg har likt alle sesongene, men etter å ha sett traileren til denne sesongen, så har jeg høye forvetninger. Hva som kommer til å skje på "The Wall" nå som Jon er tilbake blir spennende å se, nå er jo crazy-Ramsay ute etter å drepe Jon. 

Lurer også på hva som skjer med de som blir vekket til live igjen, om de får noen spesielle egenskaper... 

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har likt alle sesongene, men etter å ha sett traileren til denne sesongen, så har jeg høye forvetninger. Hva som kommer til å skje på "The Wall" nå som Jon er tilbake blir spennende å se, nå er jo crazy-Ramsay ute etter å drepe Jon. 

Lurer også på hva som skjer med de som blir vekket til live igjen, om de får noen spesielle egenskaper... 

Anonymkode: 15840...4fd

Jeg har også likt alle sesongene, men de har startet så kjedelig. Bare masse prat o.l, og jeg ville ha litt mer action :)

Men husker du han de møtte i en tidligere sesong, som hadde dødd flere ganger? Han har tydeligvis blitt gjenopplivet flere ganger. Jeg vet ikke om det har noe konsekvens, men jeg vil jo tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg har også likt alle sesongene, men de har startet så kjedelig. Bare masse prat o.l, og jeg ville ha litt mer action :)

Men husker du han de møtte i en tidligere sesong, som hadde dødd flere ganger? Han har tydeligvis blitt gjenopplivet flere ganger. Jeg vet ikke om det har noe konsekvens, men jeg vil jo tro det.

Virker som det blir en del action denne sesongen :) Lovende start, i hvert fall. 

Jeg husker ikke ham, og visste heller ikke at en kan bli gjenopplivet flere ganger (gode nyheter ettersom det mest sannsynlig vil bli en del action på The Wall) :P

Anonymkode: 15840...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spoile? Du spoiler ingenting ved å skrive om det som skjedde i den siste episoden. Denne tråden følger USA-sendetid, og de som ikke har sett den siste episoden, burde da holde seg unna tråden hvis de ikke vil ha den spoilet. 

Fantastisk episode! Mye som skjedde, og likte starten spesielt godt! Og slutten, så klart. Nå er det spennende å se om han er den samme personen som han var før, det er han sikkert... Klarer nesten ikke å vente til neste episode!

Det er derfor vi har denne tråden ;)

Anonymkode: 15840...4fd

Jeg har spoilet tidligere når jeg har sett en episode av en annen serie, så da episoden amerikansk sendetid. Var ikke god stemning i den tråden da for å si det sånn :P så tenkte folk kunne få se episoden før jeg eventuelt sa noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lurvetjofsa skrev:

Jeg har spoilet tidligere når jeg har sett en episode av en annen serie, så da episoden amerikansk sendetid. Var ikke god stemning i den tråden da for å si det sånn :P så tenkte folk kunne få se episoden før jeg eventuelt sa noe :) 

Men det gjelder ikke her, det står også i trådtittelen "USA-sendetid", så da er det ikke vits å bli sur hvis en trykker seg inn i tråden og får episodene spoilet. Det skulle tatt seg ut hvis jeg kom inn her før jeg har sett siste episode og blir sur når andre snakker om den, i en tråd som følger USA-sendetid! 

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lurvetjofsa skrev:

Jeg har spoilet tidligere når jeg har sett en episode av en annen serie, så da episoden amerikansk sendetid. Var ikke god stemning i den tråden da for å si det sånn :P så tenkte folk kunne få se episoden før jeg eventuelt sa noe :) 

Så hva syns du om siste episoden? Har du noen teorier?

Anonymkode: 15840...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jon Snow skulle blitt værende død. Jeg liker karakteren, det er ikke det det står på, men det jeg likte med game of thrones var at det var uforutsigbart. Hvem som helst kunne dø. 

Nå er det jo åpenbart at enkelte karakterer ikke blir tatt livet av, noe som gjør serien mindre spennende/spesiell. 

Anonymkode: 42fa3...36c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Jon Snow skulle blitt værende død. Jeg liker karakteren, det er ikke det det står på, men det jeg likte med game of thrones var at det var uforutsigbart. Hvem som helst kunne dø. 

Nå er det jo åpenbart at enkelte karakterer ikke blir tatt livet av, noe som gjør serien mindre spennende/spesiell. 

Anonymkode: 42fa3...36c

Det var uforutsigbart at Jon Snow ble gjenopplivet. Det har jo ikke skjedd med noen av karakterene før. Det har dødd og vil flere sentrale karakterer som ikke blir gjenopplivet. Det finnes ikke mange slike som The Red Woman, og det er hvertfall ikke mange som vet om de - og de løper ikke rundt og gjenoppliver folk. 

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg har også likt alle sesongene, men de har startet så kjedelig. Bare masse prat o.l, og jeg ville ha litt mer action :)

Men husker du han de møtte i en tidligere sesong, som hadde dødd flere ganger? Han har tydeligvis blitt gjenopplivet flere ganger. Jeg vet ikke om det har noe konsekvens, men jeg vil jo tro det.

Ja, det var Beric Dondarion som var blitt gjenoppplivet av Thoros of Myr seks ganger. For hver gang han han ble gjennopplivet mistet han litt av seg selv, han begynte å glemme hvem han var og hvor han kom fra. Det som alltid var klart for ham var oppdraget han var på. Thoros fortalte om dette til Melisandre, og det var første gangen hun møtte noen som hadde blitt gjenopplivet. Det er sånn type informasjon man får når de driver å prater ;)

Det var for øvrig samme episode hvor Melisandre sa til Arya at de ville møtes igjen. Siden ingen informasjon er tilfeldig så er jeg veldig spent på om, hvordan og eventuelt når det skjer.

Anonymkode: c216e...f32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi trenger å bekymre oss for at GOT blir som Supernatural. Regner med det blir med denne ene gjenopplivningen (?) er det ett ord?

Håper virkelig Sansa kommer seg til Jon. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Next time I have an idea like that, punch me in the face!" :hoho:

Anonymkode: 15840...4fd

Er det bare jeg som er litt forutinntatt nå som serieskaperne står uten bøkene til å lede seg, eller har det kommet flere klisjé-aktige "punchlines" inn i serien nå enn før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...