Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 20. september 2015 at 1.19, AnonymBruker skrev:

Takk for oppklaring, men tenker fortsatt at serien er for dryg, det later til at den er heller laget for mannens lem enn underholdning.

 

Anonymous poster hash: 1d675...c5c

 

Anonymkode: 3d148...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Den 4. oktober 2015 at 17.01, AnonymBruker skrev:

Meget enig. Usømmelig dryghet gjør ikke en serie Oscar-verdig. Godt alle her er enige med meg.

 

Anonymous poster hash: 1d675...c5c

Det kan stemme. 

Anonymkode: 3e2de...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal døgne for å se episoden i natt? Samboern jobber seint, så jg må unngå alt av medier i hele morra for å slippe spoilers regner jeg med,siden han vil se :(

Anonymkode: 7b28d...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som skal døgne for å se episoden i natt? Samboern jobber seint, så jg må unngå alt av medier i hele morra for å slippe spoilers regner jeg med,siden han vil se :(

Anonymkode: 7b28d...2a0

Står heller opp en time før enn hva jeg pleier fremfor å døgne :P  Vil ikke klare å unngå internett hele dagen uansett.

Anonymkode: c216e...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hulderjenta

Vurderer å stå opp og se den, og så legge meg to timer igjen. Kan ikke døgne pga at jeg skal på jobb, og jeg er nok litt for nysgjerrig og spent til å greie å la være. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den nettopp ferdig! Noen andre? Skulle bare ønske jeg kunne se alt sammen på en gang, klarer ikke vente til neste!x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skjedde det som skjedde i siste scene? Hun har jo tatt det av seg før uten at det samme har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanden hvor digg første episode av sesong 6 var:) Digger Sandsnakes jentene og deres stemor:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digget den :D Suger balle at det er en hel uke til neste. Endelig stolte Sansa på Brienne. Heia heia!

Anonymkode: 34399...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang siden sesong 1, så er jeg faktisk håpefull for denne sesongen! Det begynner utrolig spennende, noe jeg ikke helt forventet. Det har aldri vært så spennende i første episode i GOT før! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

For første gang siden sesong 1, så er jeg faktisk håpefull for denne sesongen! Det begynner utrolig spennende, noe jeg ikke helt forventet. Det har aldri vært så spennende i første episode i GOT før! :) 

Det jeg lurer på er hvordan i all verden de skal klare å yte rettferdighet til alle historiene de nå må fortelle, når de bare har 10 episoder på under en time hver å gjøre det på. De klarte ikke engang å dekke alle historiene i første episode, men endte i stedet med å hoppe rundt i vilden sky.

En bra episode ja, men mye hopping og lite inngående om hver del historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, jabx skrev:

Det jeg lurer på er hvordan i all verden de skal klare å yte rettferdighet til alle historiene de nå må fortelle, når de bare har 10 episoder på under en time hver å gjøre det på. De klarte ikke engang å dekke alle historiene i første episode, men endte i stedet med å hoppe rundt i vilden sky.

En bra episode ja, men mye hopping og lite inngående om hver del historie.

Akkurat der er jeg 100 % enig. Det er for mange storylines, og det er for mye å følge med på. Det som interesserer meg mest, er The Watch (John Snow), Sansa Stark, Danearys + Tyrion (?) og han gutten som ikke kan gå. 

Men det var veldig spennende å se Dorn også (tror jeg det het, med de kvinnene).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Men hvordan kan det være smykket som skaper illusjonen av at hun er ung når hun har tatt det av seg i tidligere sesonger uten at hun viste sitt egentlige utseende?

De zoomet også inn på de små krukkene/glassene, og jeg tenkte at de kanskje betydde noe. Og i tillegg at hun nå "mister troen", gjør det mer slitsomt å holde fasaden oppe? Ellers så har de bare bomma. Irriterer meg mer over sandsnakes, de viste jo alle tre på brygga da skipet med Jamie, Myrcella, Bronn og Trystane dro i siste episode av forrige sesong. Og nå var 2 av dem plutselig i Kings Landing? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melisandre på slutten! Det kom som et sjokk på meg, ja, men passer jo inn i GoT-land. Har lest artikkelen om det. Håper hun kan bringe tilbake Jon Snow også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...