Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Plutselig lå det nytt program fra Litteraturhuset i innboksen - og like plutselig hadde jeg billett til Linn Ullmanns møte med Ali Smith :danser: Samt en novelleaften med fokus på Bjørg Vik - novellen er helt klart stebarnet i mine lesevaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt sesongprogram fra Filharmonien også :hoppe: Men er det for mye forlangt at e samler alle lystene mine i ett abonnement - eller i det minste to...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese-ute-sesongen er innviet! :sol::ac: Litt på trass, men det var varmt nok en liten stund... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daria skrev:

Nytt sesongprogram fra Filharmonien også :hoppe: Men er det for mye forlangt at e samler alle lystene mine i ett abonnement - eller i det minste to...?

Det er jo presentasjon i kveld og jeg hadde tenkt meg dit, men vet ikke om jeg rekker...... Men det dukker vel opp på mail eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ligger på nett, og jeg regner med at brosjyren er tilgjengelig etter konserten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bli itj nå fart uten bart står det på et banner i Granåsen - så hva er vel mer naturlig enn at mannen med barten setter ny bakkerekord i trønderland...  :tronderbart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen ved siden av meg i konserthuset så ingen grunn til å beholde skoene på - hvorfor skulle omgivelsene ha noe å utsette på hans eau de tåfis? Omtrent hvert tredje minutt måtte han enten skifte stilling, kremte høylydt eller si noe til sidekvinnen, han prøvde gjentatte ganger å trampe takten til Haydn og han snakket mens Lise Davidsen sang. Det må da finnes lover mot sånt? :balltre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener virkelig ikke å være kravstor eller utakknemlig. jeg synes det er helt utrolig fantastisk at det ble trippel norsk i Vikersund (at Kamil Stoch tok sammenlagtseieren må man jo bare si at var velfortjent) og jeg har hatt en helt herlig kveld med mormonergjensyn. Men måtte de to tingene forgå samtidig...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei stemning mellom de to som har kjempet om sammenlagtseieren i kombinertverdenscupen i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for å gå på en smell på bokklubbens pocketsalg er minimal når jeg må bla meg gjennom 17 fullstendig usorterte siden - barn, ungdom, sakprosa, krim og romaner i en stor mølje uten noen mulighet for avgrensning eller systematisering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2018 den 22.44, Daria skrev:

Status 11.03: En lest, fire kjøpt.

Resten av bokklubbestillingen har kommet. Holder på med bøker på hhv 650 og 1100 sider (sistnevnte en novellesamling!), så det tar litt tid... Helgens lange togturer med bøker i mer reisevennlig størrelse vil hjelpe på litt, tenker jeg...

Status 19.03: Tre lest, fire kjøpt.

En fra bokklubbestillingen er ferdig, en påbegynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrFs landsstyre har ikke tillit til Listhaug (de heller). Morgendagen kan bli spennende - så spennende at jeg faktisk vurderer å følge Stortingsdebatten. Jeg tar for gitt at den direktesendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser fredagens Beat for Beat i opptak (noe hurtigspoling må påregnes...) og har en ting til å legge til min klagesang over en viss programleder - han er altfor lite flink til å følge opp det de synger utenom løsningene. Dyrhaug spurte gjerne om hva og hvem med mindre det var helt åpenbart, jeg liker jo å få vite sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der hadde jammen Listhaug krabbet ned fra statsrådstaburetten og opp på korset. Offerrolle, hallo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke brukt akkurat de ordene må da være en setning Erna er litt lei av å si...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Erna Solberg styrer Norge - det minste vi kan forvente er at hun kan styre sin egen regjering.

Godt sagt i nrks studio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas Gahr Støre mener det ikke er en nyhet at Listhaug mener at han er uegnet som statsminister - det har han igrunnen rett i :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrPs parlamentariske leder står på Stortingets talerstol og sier - en anelse forurettet - at Moxness og Rødt vil ikke denne regjeringen vel. No shit, Sherlock - som FrP-topp burde det vel ikke komme som en overraskelse på deg at dere befinner dere i hver deres ende av den politiske skalaen? Men takk for en god latter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun er god og setter skapet der det skal stå - Sylvi er ikke noe kneblet offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...