Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Gratulerer så utrolig mye med jenta og ny bok!! :)

Flott å lese fødselshistorien din, du er utrolig sterk!

Kos dere masse med jenta deres :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine: Sitter her med tårer på kinnene, jeg er så rørt.

For en tøff dame du er Nótt :pls:

Gratulerer med vesla nok en gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: For en flott fødselshistorie :hjerte: Du er virkelig en tøff jente!

Gratulerer med lille tulla, gleder meg til å følge dagene deres her fremover :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Nótt for at du deler historien din med oss. Det var veldig rørende å lese om opplevelsen din, og jeg kan ikke engang forestille meg hvor utrolig sterkt det må være å ha vesla deres i armene. Dette har dere fortjent, og jeg er veldig glad på deres vegne. Lille familien. :hjerte: Store varme klemmer fra meg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sterkt å lese Nótt. Jeg sitter her og gråter og smiler samtidig.

Gratulerer igjen med tulla, og lykke til som familie!! :klemmer::smilbla:

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok! :strix:

Så flink du var som klarte å gjennomføra ein så lang fødsel heilt uten smertestillande. :pls: Imponerande!

Kos deg masse med veslejenta, og nyt tida som nybakt mamma! :hug: Er det mulig å få sjå bilde av vesla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Takk for at du delte historien med oss! Du er sterk, flott og tøff, jeg er så stolt av deg!!

:klem:

Nå er dere mamma og pappa, og livet vil aldri bli det samme igjen. Det må være fantastisk.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det litt enhåndsskriving nå. :fnise: Har en alldeles herlig jente sovende i armkroken. Vi er nå hjemme, og det er deilig å bare være oss. Nå skal vi bruke tiden fremover til å bli kjent med vesla vår og få inn rutiner. Og Mannen og jeg skal bruke tid på hverandre - det er også viktig nå fremover.

Jeg får ikke fulgt med på alle sammen nå, men kommer sterkere tilbake.

Om jeg legger ut bilde og evt navn av vesla i bloggen vet jeg ikke ennå. Dere må nok smøre dere med tålmodighet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ble det navnet du sa til meg? :happy:

Kos dere masse sammen vennen :klemmer:

Selv om jeg er driiitsnurt siden Mannen sa du skulle ringe meg og det har du ikke gjort! :snurt:

Bare tuller!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men ble det navnet du sa til meg? :happy:

Kos dere masse sammen vennen :klemmer:

Selv om jeg er driiitsnurt siden Mannen sa du skulle ringe meg og det har du ikke gjort! :snurt:

Bare tuller!!! :ler:

Det ble det navnet ja. Hun passer det veldig godt synes vi.

Jeg har ikke snakket med noen andre enn mamma og svigers (og de kun fordi de var innom sykehuset i går). Har ikke hatt overskudd til å ringe noen ennå. Det kommer etterhvert, og jeg skal ringe deg også vennen - må bare få litt tid til å få samlet hodet og tankene mine.

Nå ligger vesla i vuggen sin og sover, hun har snart sovet en time alt - er så herlig å se på henne der hun ligger. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Så utrolig koselig Nòtt, håper dere får en fantastisk tid framover. Vesla deres er så utrolig heldig som har dere som foreldre :klemmer:

Jeg er også veldig nysgjerrig på navn og bilde, men jeg regner med at jeg får vite det før eller senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble det navnet ja. Hun passer det veldig godt synes vi.

Jeg har ikke snakket med noen andre enn mamma og svigers (og de kun fordi de var innom sykehuset i går). Har ikke hatt overskudd til å ringe noen ennå. Det kommer etterhvert, og jeg skal ringe deg også vennen - må bare få litt tid til å få samlet hodet og tankene mine.

Nå ligger vesla i vuggen sin og sover, hun har snart sovet en time alt - er så herlig å se på henne der hun ligger. :hjerte:

Jeg mente det ikke seriøst i det hele tatt vennen :klemmer: Jeg ble veldig overrasket når Mannen sa det, fordi jeg regnet ikke med å høre noe mer på en god stund, nærmeste familie er prioritert og jeg regnet med at dere kom til å trenge litt tid for å komme tilbake til normalen!

Så fint at det ble det navnet :hjerte: Blir veldig glad for å høre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...