Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Ny burn zero energi drikk 😍 Farlig god! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en nyhet på butikken idag, "Smørbukkbites". En liten pose med en slags kjeks + sjokolade + karamell. Sto i kjekshyllen! Skrekkelig overpriset synes jeg så jeg kjøpte ikke men de så gode ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoftKitty skrev:

Så en nyhet på butikken idag, "Smørbukkbites". En liten pose med en slags kjeks + sjokolade + karamell. Sto i kjekshyllen! Skrekkelig overpriset synes jeg så jeg kjøpte ikke men de så gode ut.

Jeg så det samme med crispo. 

La også merke til sånn rødbet ferdig pasta i samme serie som de med gulrot, blomkål etc. 

 

Har smakt den ene nye noisy summer med fersken++, den var hvertfall god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.4.2016 at 19.32, Snorkfrøken_ skrev:

- Toro ferskpasta med rotgrønnsaker

Tipper at denne ikke får så lang levetid. De som har sett den i butikkhyllene skjønner nok hvorfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbull har ny summer edition. Grønn boks, såkalt kiwi-smak. Vet ikke om det var så mye kiwi, men skikkelig god var den!

Anonymkode: 2ca02...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og drikker et glass Zeroh hvit te & litchi. Det minner meg om... ferskengotteri fra Haribo..? Det smaker greit, men det er ingen ny favoritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, applestories skrev:

Tipper at denne ikke får så lang levetid. De som har sett den i butikkhyllene skjønner nok hvorfor :)

 

Den så ikke veldig god ut nei! Men kanskje bedre når den er kokt. 

---

Den nye jappen, er det den samme som var for noen år siden? Mener det var en japp med peanøttsmør da og bare i annen forpakning. 

Så også noen nye cloetta sjokolader med kaktus/pære og rabarbra toffie fyll mener jeg det var. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, jeg lette sånn etter den Japp-en med peanøttsmør i dag, men fant den ingen steder. Hmf, da får jeg håpe den dukker opp et sted til neste lørdag. For den høres utrolig god ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emera skrev:

Arg, jeg lette sånn etter den Japp-en med peanøttsmør i dag, men fant den ingen steder. Hmf, da får jeg håpe den dukker opp et sted til neste lørdag. For den høres utrolig god ut!

Den er sykt god. Har blitt noen stykk av den allerede,men har bare funnet den et sted hittil (mix kiosk)

 

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, pinar skrev:

 

Den så ikke veldig god ut nei! Men kanskje bedre når den er kokt. 

---

Den nye jappen, er det den samme som var for noen år siden? Mener det var en japp med peanøttsmør da og bare i annen forpakning. 

Så også noen nye cloetta sjokolader med kaktus/pære og rabarbra toffie fyll mener jeg det var. 

 

Åååå det er sikkert den plopp de har i Sverige <3 

Nei denne jappen har ikke vært før.

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det noen som har funnet kick med Pære og citrus noen sted?! Kick er jo min store godisfavoritt, ser for meg at denne er kjempegod. Men finner den ingen steder :/ Ikke på vanlige butikker, bensinstasjoner eller kiosker.. 

Anonymkode: 13fff...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, er det noen som har funnet kick med Pære og citrus noen sted?! Kick er jo min store godisfavoritt, ser for meg at denne er kjempegod. Men finner den ingen steder :/ Ikke på vanlige butikker, bensinstasjoner eller kiosker.. 

Anonymkode: 13fff...c5f

Hvis det er den grønne, så hadde de den på mix her jeg bor.

Anonymkode: 01f47...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, er det noen som har funnet kick med Pære og citrus noen sted?! Kick er jo min store godisfavoritt, ser for meg at denne er kjempegod. Men finner den ingen steder :/ Ikke på vanlige butikker, bensinstasjoner eller kiosker.. 

Anonymkode: 13fff...c5f

Mix

Narvesen

7/eleven

Bor på Lillehamer

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29. april 2016 at 21.21, AnonymBruker skrev:

Ny burn zero energi drikk 😍 Farlig god! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Syntes den hvite boksen var hakket bedre, men den nye Burn zero er å god

Anonymkode: 16537...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.4.2016 at 15.48, applestories skrev:

 

De skryter av det har blitt så fint nå, men du får ikke fjernet siteringer på mobilen. Irritasjonsmoment. Små knapper og enkelt å komme borti ting. Sorry applestories 

Anonymkode: bdcf2...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
Den 30.4.2016 at 19.22, AnonymBruker skrev:

Den er sykt god. Har blitt noen stykk av den allerede,men har bare funnet den et sted hittil (mix kiosk)

 

Anonymkode: bc83e...df7

Ah, okei. Det var bare Narvesen-er på ruten min, men da vet jeg hvor jeg skal lete! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 30. april 2016 at 12.21, Elanor skrev:

Sitter her og drikker et glass Zeroh hvit te & litchi. Det minner meg om... ferskengotteri fra Haribo..? Det smaker greit, men det er ingen ny favoritt.

Den hadde jeg ikke hørt om, så må se etter den neste gang jeg skal handle :) Spent på hva jeg synes om den, for må innrømme at smakene er ikke det som hørtes mest fristende ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett Tropo i butikken i dag? I følge Tropos Fb-side skal den være i alle Rema 1000 fra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette produktet er langt ifra noen nyhet, men likevel er jeg ganske nysgjerrig.

Noen som husker Manuela's Fluffy Frosting White Chocolate? Tror ikke jeg har sett den i butikkhyllene siden 2014 (men nå handler jeg bare på kiwi, coop mega og meny da..), har det blitt fjernet? Var jo så utrolig godt, pleide nemlig å fryse ned frostingen til det ble som iskrem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.4.2016 at 16.15, Perelandra skrev:

Har nettopp prøvd den mye omtalte skyr med kaffesmak. Den var god! Ble veldig positivt overraska. Har også prøvd skyr med sitron, men der ble jeg skuffa. Den var kjedelig og mild i smaken, og smakte alt for lite av sitron. 

Den nye Skyr Kiwi var veldig god syns jeg, kjøpte den på Meny. Ellers er skyr kokos og god. SKjønner ikke at du ble skuffa over Skyr Sitron, den er jo så god! :P

Anonymkode: b03b2...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...