Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Er i himmelen.Endelig får jeg kjøpt plopp med kaktus og pære i Norge :hoppe:Så nå får jeg bare håpe at Ola nordmann virkelig får øynene opp for denne fantastiske sjokoladen  sånn at den ikke forsvinner fra markedet 

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er i himmelen.Endelig får jeg kjøpt plopp med kaktus og pære i Norge :hoppe:Så nå får jeg bare håpe at Ola nordmann virkelig får øynene opp for denne fantastiske sjokoladen  sånn at den ikke forsvinner fra markedet 

Anonymkode: bc83e...df7

Plopp?

Anonymkode: 2291e...2f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en sånn chili pølse ting på rema. 2 pølser med jalapenos,2 pølser med habanero og 2 pølser med ghost chili. Det er noe sånn grillspesial Rema har med Gilde og han der chili Klaus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magerost Jalapeno!!!! <3 <3 <3 Det er nesten som å spise Chili Cheese fra Burger King, bare at man kan gjøre det hver dag til alle måltider uten å vokse seg ut av huset! 

Den nye Jappen gleder jeg meg innmari til (elsker alt med peanøttsmør), og ny Kesam også, for jeg elsker både den med lime og den med bringebær. Får ta meg en butikkrunde i kveld, tror jeg! 

Og ja, Rio iskaffe må jeg også smake, det fikk dere her inne til å høres så godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølsene var forresten gode, masse deilig krydret smak. Godt alternativ til kjedelige grillpølser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Eske skrev:

Magerost Jalapeno!!!! <3 <3 <3 Det er nesten som å spise Chili Cheese fra Burger King, bare at man kan gjøre det hver dag til alle måltider uten å vokse seg ut av huset! 

Den nye Jappen gleder jeg meg innmari til (elsker alt med peanøttsmør), og ny Kesam også, for jeg elsker både den med lime og den med bringebær. Får ta meg en butikkrunde i kveld, tror jeg! 

Og ja, Rio iskaffe må jeg også smake, det fikk dere her inne til å høres så godt ut.

Jalapeno - det blir så fort mugg på eskene hos meg, så jeg foretrekker tube. Vet du om magerost smaker det samme som den vanlige på tube?

Kesam - hvordan spiser du dette? Har et beger (uten smak) stående, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Hvordan bruker du de med smak?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, applestories skrev:

Jalapeno - det blir så fort mugg på eskene hos meg, så jeg foretrekker tube. Vet du om magerost smaker det samme som den vanlige på tube?

Kesam - hvordan spiser du dette? Har et beger (uten smak) stående, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Hvordan bruker du de med smak?

Jeg spiser kesam med bær/frukt, musli eller bare rett fra begeret hvertfall :) De med smak altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, applestories skrev:

Jalapeno - det blir så fort mugg på eskene hos meg, så jeg foretrekker tube. Vet du om magerost smaker det samme som den vanlige på tube?

Kesam - hvordan spiser du dette? Har et beger (uten smak) stående, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Hvordan bruker du de med smak?

Vanlig kesam brukes i variasjon med rømme og creme fraice i matlaging. Jeg lager alle middager etter oppskrifter, så bruker det en eller to ganger i måneden på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Jalapeno - det blir så fort mugg på eskene hos meg, så jeg foretrekker tube. Vet du om magerost smaker det samme som den vanlige på tube?

Kesam - hvordan spiser du dette? Har et beger (uten smak) stående, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Hvordan bruker du de med smak?

Jeg har av en eller annen merkelig grunn ikke smakt den ikke-magre jalapenoosten på tube, men jeg kan kjøpe den neste gang og sjekke! 

Kesam naturell bruker jeg stort sett på samme måte som jeg bruker rømme i kalde ting, og også til å lage salatdressing, mens kesam med lime og bringebær (og forhåpentligvis de nye om jeg finner dem) spiser jeg som yoghurt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Eske skrev:

Jeg har av en eller annen merkelig grunn ikke smakt den ikke-magre jalapenoosten på tube, men jeg kan kjøpe den neste gang og sjekke! 

Kesam naturell bruker jeg stort sett på samme måte som jeg bruker rømme i kalde ting, og også til å lage salatdressing, mens kesam med lime og bringebær (og forhåpentligvis de nye om jeg finner dem) spiser jeg som yoghurt :) 

Takk for svar alle sammen, skjønner at jeg må ut å prøve kesam med smak :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, maipai skrev:

1458227178860_09_gh_zoomimage.jpg

Smakte denne i helga. Ikke god!

Tuller du? Den var jo kjempegod, måtte utvise stor selvbeherskelse for ikke å trykke i meg hele posen. :sikle: 

Anonymkode: fff2e...c46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
23 timer siden, Dorosseru skrev:

Noen som har funnet Smørbukk bites i oslo? :)

Ja?? 😜 Neida, fant Crispo bites men Smørbukk er kanskje like rundt hjørnet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Dorosseru skrev:

Noen som har funnet Smørbukk bites i oslo? :)

Her jeg bor(en litt mindre by) har de hatt den på 7/eleven i flere uker,så vil a anta at det er å finne på 7/eleven i Oslo også

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du? Den var jo kjempegod, måtte utvise stor selvbeherskelse for ikke å trykke i meg hele posen. :sikle: 

Anonymkode: fff2e...c46

Mener du det? Haha 😂 Da skulle du fått den i stedet for at jeg kasta nesten hele posen i søpla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Dorosseru skrev:

Noen som har funnet Smørbukk bites i oslo? :)

 

De vaffelkjeksene? Så de på coop mega på alex. kjellandsplass hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, applestories skrev:

Takk for svar alle sammen, skjønner at jeg må ut å prøve kesam med smak :)

Gjør det, jeg elsker både lime og bringebær! Lime er helt fantastisk, deilig og syrlig og fin både alene og til jordbær!

Nå har jeg imidlertid smakt jordbær og rabarbra, og den likte jeg ikke noe særlig. Synes den hadde smak av syntetisk jordbæryoghurt, noe jeg kunne levd med, men ettersmaken var feil på et vis. 


Har fortsatt ikke funnet Japp med peanøttsmør da, hvor har dere andre funnet den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Eske skrev:

Gjør det, jeg elsker både lime og bringebær! Lime er helt fantastisk, deilig og syrlig og fin både alene og til jordbær!

Nå har jeg imidlertid smakt jordbær og rabarbra, og den likte jeg ikke noe særlig. Synes den hadde smak av syntetisk jordbæryoghurt, noe jeg kunne levd med, men ettersmaken var feil på et vis. 


Har fortsatt ikke funnet Japp med peanøttsmør da, hvor har dere andre funnet den? 

Har sett den på Meny. Husker ikke om jeg har lagt merke til den andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...