Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns du er flink jeg som har sluttet å røyke og alt! Imponert! Og du har all grunn til å være stolt av deg selv og kan helt fint unne deg litt kos i jula. Svømmerne kan visst bli svekket av alkohol, men ellers skal det visst ikke ha noen innvirkning på selve spiren har jeg hørt... :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har begge to vært glade i en fet i helgene, men både jeg og mannen har vært kjempeflinke i et per måneder nå når det gjelder alkohol. Det er jo mest han det går ut over hvis han drikker mye, men det kan jo ha effekt på meg også.. Så røyker ikke mannen så da var det vel egentlig ganske lett å slutte :jepp:

Men skulle så gjerne sett resultater av alt man har gitt opp :sukk:

Tror nok vi skal kose oss i jula ja :jepp: Bare så synd at alle andre er gravide så da er det ikke så mange igjen å kose seg sammens med :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2010 så skal du se at alt strevet, alle frustrasjoner og leie følelser blir verdt det og dere får en skjønn liten en :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok vi skal kose oss i jula ja :jepp: Bare så synd at alle andre er gravide så da er det ikke så mange igjen å kose seg sammens med :sukk:

Det klaffer hos dere snart skal du se....krysser fingre, tær, og til og med beina nå :fnise: og kaster litt babystøv på deg :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 2010 så skal du se at alt strevet, alle frustrasjoner og leie følelser blir verdt det og dere får en skjønn liten en :rødme:

:rødme: :klemmer:

Enig med Buffy, 2010 blir året der du finner ut at det var verdt alt strevet :Nikke:

Håper det :jepp::klem:

Det klaffer hos dere snart skal du se....krysser fingre, tær, og til og med beina nå :fnise: og kaster litt babystøv på deg :strix: :strix: :strix:

:fnise: Takk for babystøvet :strix:

Inne med en liten onsdags :klemmer:

Takk :klemmer:

Her skjer det ikke så mye annet enn at tante er på tur på ferie igjen, forhåpentligvis i ni mnd DENNE ganga :fnise:

Så er det iskaldt her! :fryser: Tror det har vært over 20- i natt..

Så kan vi jo :hoppe: litt for at det snart er Juleferie!! :nissegutt::strix:

I år har jeg hatt julefølelese leeenge.. Får håpe den sitter i til jul da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så hyggelig med hilsen i dagboka mi! Jeg måtte inn her å lese litt om deg/dere og prøvinga deres. Så nå har jeg lest gjennom boka, og er oppdatert :)

Veldig hyggelig med folk i samme situasjon og i samme alder :) Hyggelig i den forstand at vi har noe til felles, og ikke at vi ikke er gravide ennå, hehe.

Så synd at ikke spira satt nå før jul. Jeg husker i fjor jul, der jeg håpet av hele mitt hjerte at vi skulle få en fin julegave å dele med familien, og nå har det gått et helt år! :hakeslepp:

Denne jula har jeg egentlig ikke hatt noen forhåpninger. Har jo så lange og uregelmessige sykluser så vet jo ikke i lang tid i forveien når TR kommer. Merker EL på utfloden da... Og fra EL til TR er det 15-16 dager. Så det har jeg kontroll på :) Du skal være så glad at du ikke har lange og uregelmessige sykluser altså. Det er noe drit!

Lykke til med prøvinga videre! Nå er du lagt til i Mine innlegg, så da skal jeg følge med videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så hyggelig med hilsen i dagboka mi! Jeg måtte inn her å lese litt om deg/dere og prøvinga deres. Så nå har jeg lest gjennom boka, og er oppdatert :)

Veldig hyggelig med folk i samme situasjon og i samme alder :) Hyggelig i den forstand at vi har noe til felles, og ikke at vi ikke er gravide ennå, hehe.

Så synd at ikke spira satt nå før jul. Jeg husker i fjor jul, der jeg håpet av hele mitt hjerte at vi skulle få en fin julegave å dele med familien, og nå har det gått et helt år! :hakeslepp:

Denne jula har jeg egentlig ikke hatt noen forhåpninger. Har jo så lange og uregelmessige sykluser så vet jo ikke i lang tid i forveien når TR kommer. Merker EL på utfloden da... Og fra EL til TR er det 15-16 dager. Så det har jeg kontroll på :) Du skal være så glad at du ikke har lange og uregelmessige sykluser altså. Det er noe drit!

Lykke til med prøvinga videre! Nå er du lagt til i Mine innlegg, så da skal jeg følge med videre :)

:vinke:

Så koselig med flere besøk her :jepp:

Ja det er vel ikke så mange på vår alder som kommer så langt at de må starte på utredning, så er jo godt å ha andre å snakke med som er i samme situasjon.

Du er jo heldig som kjenner EL, det gjør ikke jeg :sjenert:

Da har du iallefall en pekepinn på når du får TR.. Jeg skulle gjerne hatt litt lengre lutealfase, da korte lutealfaser gjør det vanskeligere for egget å feste seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med legen i dag og hun sa at jeg mest sannsynlig har eggløsning, av det hun kunne si om prøvene så såg det slik ut. Hun hadde sendt rekvisisjon(eller hva det heter) til gynekolog nå, så da får jeg forhåpentligvis et brev før jul om at de har mottatt den iallefall :jepp:

Nå har jeg tatt Damiana siden jeg fikk TR, og har hatt SKIKKELIGE stikkinger i underlivet de siste dagene! Har aldri hatt slike før når jeg har hatt TR :klø: Får håpe det bare er Damiana'n som funker :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få høre at du mest sannsynlig har EL :hoppe: Og godt å komme videre til gynekolog også vil jeg tro :)

Ikke noe særlig med mye vondt :klemmer: Vi får håpe det bare er Damianaen som funker, og denne gangen skal det funke så det gir deg full klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at du sannsynligvis har EL! :hoppe:

Ser du skriver at du har litt korte lutealfaser - hva har de pleid å ligge på? Den eneste jeg har fått målt til nå ble på 11 dager. Synes det var i underkant av ønskelig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for at du sannsynligvis har EL! :hoppe:

Ser du skriver at du har litt korte lutealfaser - hva har de pleid å ligge på? Den eneste jeg har fått målt til nå ble på 11 dager. Synes det var i underkant av ønskelig... :sjenert:

Ja jeg tror iallefall jeg har korte lutealfaser, i henhold til testene jeg tok denne mnd skulle den være på 10-11 dager.. Det er vel innenfor normalen, men jeg tror de har vært kortere før.

De burde ikke være under 10 dager.

Her er link til en side om lutealfase :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noen særlig oppmuntrende side for min del :sjenert: Men veldig god informasjon på pernille-sidene! Må være noen av de beste norske sidene vi har.. iallfall som jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja de er veldig greie de Pernille sidene :jepp:

I dag er en :frustrert: dag...

Vet ikke hvorfor, men humøret er virkelig ikke på topp om dagene. Hadde ikke trodd at dette med barnløshet skulle påvirke jula så mye men det kjennes veldig slik ut nå :sukk:

Og akkurat for øyeblikket har jeg heller ingen rundt meg med små babyer som jeg kan dulle med og kanskje bli kvitt litt av savnet med.. Gleder meg sykt til å bli tante like over nyttår da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...