Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Håper du er frisk igjen. :klem: 

Vet egentleg ikke om jeg er helt frisk egentleg.. Eller på dagen går det greit.. men på kveldene og tidlig morgen føles det ut som om kroppen har feber. Det kan like godt være at jeg er sliten.. for her fyker jeg ut døren ca kl 7, så pendler jeg i 1,5-2 timer før jeg har over 6 timer undervisning, for så å pendle 1,5-2 timer hjem igjen, gjerne innom butikken på veien og ikke hjemme før rundt kl 18.. blir lange dager.. tidligere da jeg har hatt skoleuker (har 6 uker i løpet av et år) så har jeg kræsjet hos søsteren min, men siden jeg småhangler ville jeg ikke komme og kanskje smitte ungene hennes med noe feber, siden de har hanglet på og av med sykdom i over 3 uker... men men, jeg får slappe av til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Som vanlig er jeg innom og leser her litt, men glemmer både min egen bok og det å kommentere hos andre.. er innom mest med mobilen da, og hater å knote lange meldinger på den... :sjenert:

Men er i gården slenger det  vei, og det går mye i lesing og skriving av oppgaver for tiden. Fikk levert ifra meg en oppgave tidlig sist uke, og nå sitter jeg og knoter på en til. Jeg har en fin plan over hva jeg skal ha med i oppgaven og hvordan jeg vil sette den opp, og alt er opp i mitt eget hode. Og som vanlig sliter jeg med å få dette overført fra hodet og ned i Word på pcen.. :sjenert:den trådløse overføringen funker ikke, og jeg mangler visstnok en usb port, så bare krøll på hele greia.. :sukk:
Heldigvis er innleveringsfristen på tirsdag, så har litt tid enda...

:sprettoy::bond::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Lykke til med skrivinga. Dette fikser du selv uten trådløs overføring. :duskedame: 

Takk for oppmuntringa! :klem:

 

------------------------

Sitter igjen fremfor pcen og ser meg blind på det meste. Tror jeg må prøve å ta blanke ark og se om ting kanskje løsner litt da... ser meg litt blind på fagstoffet at jeg glemmer hva jeg selv tenker og mener... en mellomting er nok smart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎12‎.‎04‎.‎2016 at 8.46, Jerle skrev:

Håper det gikk greit med innleveringen i går!! :)

Fikk i alle fall levert den, så er det bare å vente og se om den blir godkjent.. :) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

*tørker litt støv her i rotehulen* 
Det har visst blitt en gooood stund siden jeg var her sist... men må gjøre en liten gjesteopptreden sånn av og til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Millimani skrev:

Da er det vel bare en ting å gjøre :P Bli frisk igjen! :laugh: ...

..., men du mente vel at du ikke har drukket enda :fnise:

Ser at den setningen kan misforståes ja.. :fnise: men har ikke drukket nei, og mente jeg fikk skikkelig lyst på en fest nå :ler:
Tror jeg fikk et par gode gamle tilbakeflash fra tenårene i dag som virket litt inn på den lysten... :fnise:

Men nå jobber hodet mitt på høygir.. jeg har hatt en fryyyyktelig lang kg-pause... og det nicket ditt... det virker kjent.. men samtidig så er jeg helt blank... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutes ago, Loevinna said:

Ser at den setningen kan misforståes ja.. :fnise: men har ikke drukket nei, og mente jeg fikk skikkelig lyst på en fest nå :ler:
Tror jeg fikk et par gode gamle tilbakeflash fra tenårene i dag som virket litt inn på den lysten... :fnise:

Men nå jobber hodet mitt på høygir.. jeg har hatt en fryyyyktelig lang kg-pause... og det nicket ditt... det virker kjent.. men samtidig så er jeg helt blank... :flau:

Jeg har vært på KG siden juni 2012 og har kommentert i dagboka di før. Men nicket mitt er fra Astrid Lindgrens "Mio min Mio"....veverskens lille datter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Millimani skrev:

Jeg har vært på KG siden juni 2012 og har kommentert i dagboka di før. Men nicket mitt er fra Astrid Lindgrens "Mio min Mio"....veverskens lille datter :) 

Var det jeg mistenkte, at du hadde kommenter her før :) før kunne man få opp en liste over hvem som hadde kommentert i dagbøkene, men det kan jeg ikke se går an lengre... var egentlig en smart funksjon.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

*børster litt støv*

Føler meg heldigvis ikke helt opptygd og spyttet ut igjen om dagen... men hu hei som hjernen jobber på for tiden, og dagene er mer i slike bølger: :blink:  :bond:    :nori:   :plystre:    :phaedra:

Jaja, får prøve å henge med på karusellen da :fnise:
(For denne meldingen var jo ikke kryptisk i det hele tatt... :Knegg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man virkelig er fristet til å sende en sms til noen, men egentlig ikke har noen natulig grunn for å gjør det.... :sprettoy: for hva skulle man ha skrevet for ikke å virke bare teit.... :sukk::rolleyes:

 

:bond::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...