Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Nå kunne jeg godt tenkt meg å blitt frisk igjen... Har hanglet siden fredagskvelden, og nå er det full influensa.. :forkjola: orker ikke mye mer enn å ligge på sofaen og veksle mellom å sove og se masse unyttige tvserier... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring. :kose:

Takk for det sauen. Formen er ikke blitt bedre, men det går seg vel til en dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt her :fnise: Jeg har en lei tendens til å bare lese her inne uten å skrive dersom jeg bruker mobilen for å surfe på... kan ikke fordra å skrive med mobilen på dette forumet.

Jeg ble bedre til 17.mai, selv om jeg fortsatt var slapp og ble fort sliten. Dagen ble feiret hos min søster og hennes lille familie. Min yngste nevø har virkelig denne tanta rundt lillefingeren... :rodmer::sjenert: Men så er han bare så skjønn når han kommer smygende for å sitte i fanget til tante og bare kose... Mye morro har vi jo også :hjerte:

Det har jo vært så mye sol og flott vær i det siste. Så da jeg kom hjem i går fra "lang-helg-ferien" min hos min søster, så var det bare å angripe jungelen utenfor huset. Plenen bar preg av å ha skulle vært klippet for minst 1 uke siden, men som har blitt utsatt pga influensaen. Det er ikke store hageflekken, men jeg brukte nesten to timer på å få slått den.. :bond: Så fikk jeg gått over litt med kantklipper og finpusset, før jeg strødde mosekverk over hele plenen. Mistenker jeg strødde for lite.. men det får tiden vise.. om noen dager skal jeg visstnok få meg en "fin" jobb med å rake død mose... :sukk: Jobbet i hagen i 4 timer, så prøver å innbille meg at det var god trim. Jeg har iallefall fått kontakt med flere muskler i rygg og armer som jeg ikke visste jeg hadde en gang.. :tunge1: *støl*

Håper formen er bedre og at du fikk en flott 17.mai. :klem:

Det ble den, og jeg storkoset meg! :klem: håper dagen din også ble fin, selv om planene dine ble forandret i løpet av dagen.

:klemmer:

:klem:

:lete:

Tittebø! :ler::klem:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan iallefall konkludere med at jeg ikke har strødd for lite mosekverk over plenen :opplyser: For hver gang jeg ser ut vinduet synes jeg at plenen ser mørkere/svartere ut... :sprettoy: Det hjalp nok med en skikkelig "rotblaute" i idag... så da virker det iallefall som det skal, og jeg får en h******* jobb i helgen (når det blir bedre vær igjen), med å rake vekk all den døde mosen... jaja... det blir vel fint til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Det er da fryktelig rart at etter å ha vært fraværende her i ett år, så skal jeg havne her inne nå når jeg egentlig skal lese til eksamen istedet.... :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Hyggelig å se deg her, selv om du heller burde bruke tiden på å lese... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Hyggelig å se deg her, selv om du heller burde bruke tiden på å lese... :jepp:

:flau: ja burde jo lese pensum istedet... men har da funnet en mer spennende dagbok her inne jeg bare "måååtte" oppdatere meg i.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får aldri gjort så mye annet som når man egentlig skal lese til eksamen :fnise: Jeg leste fire Harry Potter-bøker på en uke i en eksamensperiode da jeg var student - har hørt om de som slår seg på husarbeide, men det skal mer til før jeg havner der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får aldri gjort så mye annet som når man egentlig skal lese til eksamen :fnise: Jeg leste fire Harry Potter-bøker på en uke i en eksamensperiode da jeg var student - har hørt om de som slår seg på husarbeide, men det skal mer til før jeg havner der :ler:

:ler: fire Harry Potter-bøker faktisk! Håper du fikk lest litt pensum også da. Jeg er nok ikke der, men jeg jobber hardt med å ikke snuble opp i strikketøy-kurven min, for er redd jeg blir værende oppi der.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får aldri gjort så mye annet som når man egentlig skal lese til eksamen :fnise: Jeg leste fire Harry Potter-bøker på en uke i en eksamensperiode da jeg var student - har hørt om de som slår seg på husarbeide, men det skal mer til før jeg havner der :ler:

:ler:

Fantastisk!

Hold deg unna strikketøy-kurven Løven! :fy_fy:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Fantastisk!

Hold deg unna strikketøy-kurven Løven! :fy_fy:

:klemmer:

Loffen!!! :klem: Jeg har vært flink å holdt meg unna strikketøyet denne uken faktisk.. Og har lest noe pensum hver dag! Har til og med laget meg leseliste over dagene fremover (Jeg bare eeeelsker lister!! :fnise: ), og har neeesten klart å holde den :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sleeping: Jeg er ubegripelig trett i kveld... Burde jo egentlig ikke være det, fikk jo mine 7,5 time med søvn i natt.. Så har jeg hatt senvakt på jobb, hjem og laget middag og sovnet 40 min i stresslessen med en kattepus på fanget... Sliter litt med å våkne igjen.. Burde jo fortsette med pensumlesinga mi her, men om jeg bare får til å konsentrere meg en time så får det holde.. bedre enn ingenting.. Har bare jobb i morga, og skal ikke jobbe igjen da før 5.juni, så kan konsentrere meg fullt om eksamener i den perioden.

:klemmer:

Jeg skjønner godt du ramler inn her når du i grunn skal lese til eksamen! :sjenert:

Godt å føle seg forstått :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...