Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God bedring til dere. Og riktig god jul. :klemmer:

Masse god jul til deg også Jerle! :klemmer: Får håpe du ikke blåser bort nå i desse vindfulle tider, men sånt er vi jo vant med ;)

--------

Formen er mye bedre, mangler berre litt av luktesansen og smakssansen. Men det er en liten som sliter med feber om dagen her i huset.. heldigvis er almenntilstanden bare bra.

Nå lukter det deilig pinnekjøtt over hele huset, og julestemningen kommer snikende. I år har jeg ikke helt "skjønt" at det er jul.... men den kommer jo uansett om man er klar for den eller ikke.

Ønsker alle mine venner her inne en riktig god jul! :tree::nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Off off.. ikke meningen å virke overlegen her inne. Jeg fikk bare veldig mange tanker rundt nyttårsaften, og da stengte jeg meg litt inne i meg selv.. skal prøve å få ut litt tanker i bloggen etterhvert...

Men godt nytt år til alle her forresten!

I dag har jeg prøvd noe nytt. Jeg er jo fullstendig stiv som en stokk for tiden, og ryggen skriker skikkelig. Så idag startet jeg dagen med 20 min yoga (for complete beginners , hehe). Lurer på hva slags energier ene pusen min snappet opp.. for hun gikk og småmjauet rundt meg hele tiden, og skulle kose på hver en cm av kroppen min. :fnise: Og på slutten da jeg skulle ligge og slappe av skikkelig og puste, så hoppet hun opp på magen min, trampet og mol og koste seg... Ikke så lett for meg å gjøre alle øvelsene, men koselig å ha en personlig trener på sidelinjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yoga-pus. :hjerte:

:hjerte: gopusene mine :hjerte:

Katter kan tiltrekkes av slike energier ja, koselig det da :)

Tenkte meg det. Men vart bare litt overrasket over at det var den hvite katten som kom og skulle kose seg, det er stort sett den svarte som bor i fanget mitt når jeg jobber med energier..... :)

Eller så lurte pus bare på hva i all verden du egentlig drev med der på gulvet :fnise:

Ja, kanskje det. Det er iallefall ikke ofte man finner meg flata ut på gulvet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde så mange planer for dagen, og det var ikke måte på hvor effektiv jeg skulle være... og hva har jeg gjort? Joda jeg har startet dagen med 20min yoga for nybegynnere (kan også kalles20min kosetid med ene kosepusen :hjerte: ), strikket ferdig tåfellingen på en sokk, fyrt i ovnen og lest en del i boken Djevelkysset av Unni Lindell. Men får sparke meg litt bak nå.. har flere maskiner med klesvask jeg må få unna idag. tørke støv og støvauge, skifte sengetøy, stryke og skifte gardiner på kjøkkenet, og rydde soverommet er noen andre punkt på "have-to-do"-lista mi om dagen... vel, får starte med ein date med vaskemaskina først tenker eg.

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke gjort noe fornuftig i dag. Spist nystekte vafler til frokost + lunsj (jeg lagde vaflene - OK én halvveis fornuftig ting), sovet, utforsket netflix og sett litt TV. Nå hopper jeg i dusjen fgør jeg stikker på butikken. Gleder meg ikke til å koste bilen for snø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort noe fornuftig i dag. Spist nystekte vafler til frokost + lunsj (jeg lagde vaflene - OK én halvveis fornuftig ting), sovet, utforsket netflix og sett litt TV. Nå hopper jeg i dusjen fgør jeg stikker på butikken. Gleder meg ikke til å koste bilen for snø...

Jeg utforsket også netflix før idag, men synes egentlig den er veldig lite oppdatert... :sjenert:

Nystekte vafler hørtes veldig godt ut!! Det har jeg hatt lyst på i ukesvis :sikle: Kanskje jeg skal lage det i morgen da... om jeg husker det ;)

Her er det ikke kommet snø enda, bare litt rim og is på bakken (og ikke minst over heele bilen min). Lettere å koste bilen for snø enn å skrape tidvis...

-----------------------

Jau.. får gjort bittelitt av planene mine idag..

- flere maskiner med klesvask jeg må få unna idag.(en er snart ferdig klar for tørketrommel)

- tørke støv

- støvsuge,

- skifte sengetøy,

- stryke og skifte gardiner på kjøkkenet

- rydde soverommet

Vurderer å angripe soverommet, men åååh... tror arbeidslysten min forsvant i støvsugeren sammen med hybelkaninene..... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er fortsatt ikke så enkelt å ta yogaøvelser med en pus som "tramper", maler og legger seg godt til rette på magen min..... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga med noen ekstraøvelser... :ler:

Mine små personlige trenere de to pusene mine. Når jeg en sjelden gang tar sit-ups så har jeg andre pusen som bruker å legge seg bak nakken min :ler:

-------------

Nettopp vært ute å måkt snø. Eller.. det var så innmari puddersnø, at jeg følte jeg skrapet opp snøskuffa mer enn jeg fikk måkt.. Måkte derfor bare halve oppkjørselen, sida jeg faktisk var redd for å ødelege hele skuffa. Viktigste var å få måket trappa rundt huset tenkte jeg. Men nå er naboen ute med sin store snøskuffe, og dersom han nå tar heele oppkjørselen så blir jeg både flau og får dårlig samvittighet.... :sjenert:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...