Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en tid tilbake så leste jeg her inne på forumet om ulike bokomtaler for å få lesetips. Kom over en bok som ble beskrevet som så skummel at de bare kunne lese den på dagtid.. hva gjør jeg? Jo kjøper boka så klart... gurimalla for ei bok.. den skremmer meg skikkelig, men er samtidig så spennende at jeg klarer nesten ikke legge den ifra meg.. :sjenert:. Er komt halvveis. Den heter "jeg vet hvem du er" av Yrsa Sigurdardottir. Er glad jeg skal legge meg med to "vaktpuser" i sengen i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda. Den boken ligger på bordet her. Helgebok, altså...

Den vart litt mindre skummel på slutten ;) jeg liker godt slike bøker, selv om jeg blir lettere skremt av det. Er litt sånn skrekkblandet fryd. Omtrent som den gangen jeg og to andre oppsøkte en mye omtalt hjemsøkt kirkegård, ved midnatt en mørk natt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste en skikkelig grusom bok av Stephen King en gang. Husker ikke hva den het, men det var ei som var bundet fast i en seng med mannen liggende død oppå seg, i hytta deres.

Etterhvert som dagene går merker hun at hun ikke er alene, der hun ligger og tørster i hjel.

Uff, den var sånn man ikke kunne legge fra seg, og jeg var livredd. :ler:

edit; fant den Gerald's game

*grøss*

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett er så fabelaktig!

Her har jeg jo lurt på hva den het i årevis, så var det bare å google S.K. og woman tied to bed. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er ikke ekkel, bare litt lite forståelsesfull - den tar deg helt bokstavelig uansett hva du sier... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

:børste litt støv av dagboka: har visst glemt denne litt jeg.. :sjenert:

:danser::vin::skaal:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh kaffe trenger man for å våkne idag. Har ligget alt for lenge, så nå både krangler og protesterer ryggen. Blææ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God påske til deg også Rosalie :klem:

Jeg er veldig glad jeg slipper alt som heter allergier.. og synes litt synd på dere som må slite med de.

----

Da har jeg vært og sett filmen "Doktor Proktors prompepulver". Ikke helt min humor (muligens det har noe med alderen å gjøre :tunge1: ), men innimellom var det no småmorsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerle: den har jeg så vidt hørt om, men ikke sett.

-------

Jeg har påskeferie hos min beste venninne i år. Kom her onsdag og reiser igjen i morgen. I dag har jeg inntatt morgenens første :kaffekopp: i stillhet på verandaen i morgensolen. Eller, jeg hadde jo flott fuglesangkonsert der jeg satt. Aah, god pleie for sjelen det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...