Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en hals som kribler noe så irriterende hele tiden. Hjelper ikke å drikke eller halsdrops, så hva gjør man da? Joda, prøver med et glass St. Hallvard likør, selv om det smaker *sensurert* :rolleyes:

:skaal:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hals som kribler noe så irriterende hele tiden. Hjelper ikke å drikke eller halsdrops, så hva gjør man da? Joda, prøver med et glass St. Hallvard likør, selv om det smaker *sensurert* :rolleyes:

:skaal:

:fnise:

Nyte en :kaffekopp::)

Hvis man skal tolke de to statusene sammen, så tyder den siste på at den første hjalp... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal tolke de to statusene sammen, så tyder den siste på at den første hjalp... :ler:

Hehe, nei den første hjalp ikke i det hele tatt. Jeg var nesten stemmeløs i hele går. Ikke helt sikker på hvordan stemmen er idag, for har ikke pratet så mye enda. :fnise:

Men når man er trøtt på morgonen, så hjelper det alltid med en kopp kaffe, uansett hvordan halsen er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får øve på Janis Joplin-imitasjonen din nå som stemmen er helt riktig for slikt. ;)

Kanskje det var det man skulle gjere når man synger som ei kråke i utgangspunktet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig husmor idag og fått gjort utrulig masse!!! :husarbeid:

Neida, bare tulla!! :hoho::sprettoy::balltre: Lista har vært lang, men bare fått vasket unna to maskiner med diverse + brettet sammen en maskin med håndklær. Ja, og så ligget på sofaen med kaffekopp, netflix og strikketøy.... :sjenert: Men kanskje på tide å begynne på middagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde virkelig lete etter husmorgenet mitt idag... :lete:

men mye mer koseligere å sitte med strikketøy, netflix og kaffe :sjenert:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det skikkelig blås-bort-dag. Er glad for at jeg ikke har store planer ute, anna enn en kjapp tur på butikken i løpet av dagen. Så nå sitter jeg her med :kaffekopp: og fyr i ovnen, og venter på at søsteren min og kjære nevø kommer om ikke alt for mange timene. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt på apoteket og matbutikken en tur. Nå pep vaskemaskina, så får vel ta ned tørt tøy og henge opp vått.

Gressenke i helga, så slanger meg på sofaen med full kontroll over fjernkontrollen. Luksus. ;)

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Jeg lever.... :sjenert: skal oppdatere bloggen min etterhvert.

Nå er det endelig helg igjen. Ukene flyr av sted, og jeg skjønner egentlig ikke hvor tiden blir av.. Tror jeg skal ta meg ett glass :vin: eller to i kveld... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. idag spiller ikke ryggen på lag med meg.. eller rettere sagt hoftene. 6 måneder uten behandling merkes.. jeg startet egentlig dagen med å tusle på butikken for å handle. Men gåingen og bæring av tunge varer var nok ikke det beste for hoftene. Og ikke gulvvasken jeg tok før idag heller.. :( når jeg retter meg opp så gjør det så vondt at beina svikter under meg.. men jeg har noe husarbeid jeg må gjøre til, så får jeg prøve å tøye ut litt og se om det hjelper. Ellers bare å bite tenna sammen, det blir bedre en dag. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Samme her. Vasket litt gulv hos mamma på torsdag, og er ganske så invalid ennå.

:kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...