Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Har fått handlet nesten alle julegavene. Deilig! :)

Det må være deilig!! Jeg skal ha en juleshoppingdag på fredag, så da håper jeg at jeg blir ferdig med det meste... :) Må iallefall bli ferdig med de pakkene jeg må få sendt avsted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vel kanskje sluttet å snø nå? :ler:

Og når det gjelder jakka - slikt liker vi Sunnmøringer ;)

Joda, nå går det jo i regn så klart :jolie: men slapp å skrape is av bilen idag tidlig da! :fnise:

Sunnmøringer liker absolutt gode tilbud! :lol::nigo: Men skal ikke la de genene få rå når det gjelder billig smør kontra margarin iallefall! :fnise:

Og ang Sunnmøringer.. Det er faktisk bare to uker siden jeg var oppe i dine trakter, tenkte på deg da! Har faktisk vært der oppe et par ganger nå de siste månedene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er et nytt kapittel i boken "Loevinna gjør ting hun egentlig ikke kan" skrevet. Jeg irriterte meg sånn over at stua til mamma var så innmari mørk og dyster med skikkelig mørke og tunge gardiner. Hva gjør man da? Joda, overtaler mamma til å kjøpe nye lyse gardiner, og love å hjelpe henne å gjøre de korte nok (hun kjøpte slike ferdiglengder med maljer i, men måtte klippe av maljene, stryke på fliselinbånd, og henge de opp med klyper istedet). Sånt har jeg aldri gjort før, men lovde mamma at det var kjapt gjort, og bare å gjøre sånn og sånn... :vetikke::fnise: Ikke fullt så enkelt som jeg trodde... men nå har jeg fikset og hengt opp 6 lange gardiner og to korte. Jeg fikk til!!! :danse::hoppe::danser:
Og stua vart helt annerledes og mye lysere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje det er første gang jeg har bakt lussekatter på privaten, men noe måtte vi jo gjøre idag da denne tanta og nevøen skulle styre hjemme ;):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt juleshopping idag, men bare fått unna kanskje 80% av julegavene.. :sukk: og er fantastisk sliten i bena..

Fikk meg ein positiv overraskelse idag da. Møtte igjen en gammel kompis av meg, og var veldig hyggelig å prate med han igjen. Er vel kanskje bortimot 7 år siden jeg så han sist. :)

Lurer på om jeg klare å få unna resten av julegavene i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ol:

(Nattmat ;) )

Ååh, nå fikk jeg lyst på en iskald øl.... Litt feil tidspunkt å få lyst på det kanskje.. :sjenert::fnise:

:kaffekopp: Mornings!

Fått i meg en liten kopp, men tar gjerne en til! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg hvilket område du var i her hos meg, det området skal jeg unngå for alt i verden den neste uken.(vel... sånn bortsett fra i kveld da, mat må man jo ha)

Håper du koser deg, dere har vel hatt lillebroren til Ivar på besøk i natt dere også? Det gir seg jo aldri. :sur: Håper vi snart blir velsignet med snø, feks den 23. så kan det ligge til 01/01-14 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan tenke meg hvilket område du var i her hos meg, det området skal jeg unngå for alt i verden den neste uken.(vel... sånn bortsett fra i kveld da, mat må man jo ha)

Håper du koser deg, dere har vel hatt lillebroren til Ivar på besøk i natt dere også? Det gir seg jo aldri. :sur: Håper vi snart blir velsignet med snø, feks den 23. så kan det ligge til 01/01-14 ;)

Første gangen var jeg nok der du tenkte på, men andre gangen måtte jeg til "navnestedet mitt" ;)

Jeg storkoser meg om dagen ja. Lillebroren til Ivar? Vel, det knirka iallefall litt rundt husnåvene i natt :fnise: Og så lynte og tordna det i dag. *elsker lyn og torden* ;) Men tror du merket mer til Ivar enn her hos meg egentlig...

Og ja, er absolutt helt enig med deg i at snøen kan komme den 23, og iallefall ligge til 01.01 :fnise:

Det blåser her også!

Vi synes jo det er en kraftig vind, men den har sikkert ikke navn engang. :fnise:

Sørvest liten storm står det faktisk på Yr at det er, så da kan jeg jo si at det høres ja.. ;)

Men kraftig vind på østlandet er jo som frisk bris her oppe..... :fnise::sjenert:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt mer enn knirk hos oss. Ikke at det plager meg, jeg har da isolert hus. Men det som plager meg er alt bråket som følger med, jeg sover jo knapt lenger. I dag våknet vi til lyn og torden sånn rundt 0630, det er bare koselig. Hadde vært ekstra koselig om jeg kunne ligget lenger i sengen, men, men.

(Jeg er forresten vokst opp på "navnestedet" ditt ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt mer enn knirk hos oss. Ikke at det plager meg, jeg har da isolert hus. Men det som plager meg er alt bråket som følger med, jeg sover jo knapt lenger. I dag våknet vi til lyn og torden sånn rundt 0630, det er bare koselig. Hadde vært ekstra koselig om jeg kunne ligget lenger i sengen, men, men.

(Jeg er forresten vokst opp på "navnestedet" ditt ;) )

Aha! Det er der du har vokst opp ja. Jeg har slektninger opp i det området også jeg ;)

Fryktelig mye lyn og torden om dagen... alt fra morgonen, midt på dagen og kvelden.. Er ikke vant til det i desember jo! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...