Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så "Hardcore Henry" med gubben her om dagen. Herlig, useriøs gla'vold. Vi ser alt gjennom hovedpersonens øyne, så vi var begge enige om en ting: Vi ville spille det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It's a wonderful world - 1946, netflix. En fin film. Denne er juletradisjon i USA, på samme måte som Grevinnen og Hovmesteren er her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på The Impossible på Netflix i går. Fikk noen tårer i øynene av den gitt. Ikke mange filmer som gjør det, men den var tung.

Trur filmen gir et ganske godt bilde over hvordan det var under Tsunamien i 2004. Selvsagt ikke et fult bilde siden det bare handler om en familie sin historie i Thailand og ikke alle de andre stedene som ble truffet. Men det gir da et bilde allikevel. Bra film, men ser nok ikke den mer en en gang.

Endret av Flaskehalsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Interpreter. Helt OK film, litt treg kanskje. Ikke noe jeg har behov for å se igjen så veldig mange ganger kjenner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 22.7.2016 den 20.07, Nevian skrev:

The Departed. Ikke min greie akkurat.

Jeg likte den veldig godt. Sett den flere ganger. Synes Mark Wahlberg, og en del av de andre som spiller, er type nokså dyktige skuespillere, også. Filmen blir jo automatisk litt bedre om skuespillerne er dyktige:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2016 den 22.26, sofie777 skrev:

The Road to El Dorado. Helt ok Dreamworks-film med referanser til en del andre filmer (mest Løvenes Konge).

Løvenes konge er jo beste tegnefilm, synes jeg. Men mest original- versjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mari Y skrev:

Løvenes konge er jo beste tegnefilm, synes jeg. Men mest original- versjonen. 

Ikke at du indikerer det, men jeg sa ikke at Løvenes konge er en dårlig film, heller motsatt, det er en av de beste filmene jeg vet. Det jeg skrev (for å gjøre det tydelig) er at enkelte scener minner meg om LK. Nå er jo LK fra Disney og RtED er Dreamworks, men likevel har sistnevnte (som kom ut 6 år etter LK) lånt en del av filmspråket og ikke minst Elton John fra LK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...