Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mean Girls. Fikk bare akutt lyst til å se denne igjen. Bringer med seg mange gode minner for min del i allefall :P

The Girl on the Train. (kino) Skjønte "greia" litt raskere enn jeg hadde håpet (har ikke lest boka), men synes den var bra lagd!

Flypaper (Netflix) Fantes ikke morsom, og plottet var totalt usannsynlig, selv på film. Ikke noe jeg gidder å se igjen.

Inside Out. Sett den før, søt og fin film!

 

Endret av Miss_Sunshine*
skriveleifer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat ferdig med Thor 2, for en gangs skyld ser jeg film de skal snakke om i podcasten We Can Do This All Day. De har gått gjennom alle filmene pluss Agents of SHIELD opp til dette punktet og skal ta resten også (i løpet av noen år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Arrival

Ble ikke skuffet. Det er ikke en vanlig film om alien-invasjon med bomber og eksplosjoner (ok, en liten en), man kan vel kalle det et drama med sci-fi/aliens bakteppe. Det handler ikke så mye om disse aliensene i det hele tatt egentlig, men om livet til hovedpersonen. I deler av filmen river det skikkelig i hjerterota, har ikke opplevd det i en sci-fi film før, ikke i nærheten. Måtte google opp filmmusikken i etterkant, og den fantastisk triste stemningen var der med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Cure (På Netflix)

Husker jeg så den for ca 20 år siden, men da var jeg bare en guttunge og alt var glemt.

Trist og fin på samme tid, men er verken klein eller overemosjonell som veldig mange filmer innen denne sjangeren er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2016 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Room. Kjempefin film.:)

Anonymkode: 3003a...1f5

Enig! Den var virkelig fin, en sterkt undervurdert film

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Cave" en norsk film, fy søren så flaut, en elendig film som jeg ikke anbefaler noen å se. Elendig plot og elendige skuespillere. Fy skamme seg!

Den siste nå het "Escape plan" med Stallone og Schwartznegger i hovedroller. En god action film som anbefales! Morsom og spennende. Verdt å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2016 den 2.07, Lutetium 71 skrev:

Arrival

Ble ikke skuffet. Det er ikke en vanlig film om alien-invasjon med bomber og eksplosjoner (ok, en liten en), man kan vel kalle det et drama med sci-fi/aliens bakteppe. Det handler ikke så mye om disse aliensene i det hele tatt egentlig, men om livet til hovedpersonen. I deler av filmen river det skikkelig i hjerterota, har ikke opplevd det i en sci-fi film før, ikke i nærheten. Måtte google opp filmmusikken i etterkant, og den fantastisk triste stemningen var der med en gang

Den vil jeg se :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Django Unchained. Fy faen for en lang film 😬 Lengste filmen jeg har sett 😜 Men den var bra, fantastisk spilt av Leonardo DiCaprio, Christoph Waltz og Jamie Foxx :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowden - Biografi og sann historie, så det var mer lærerikt og interessant enn spennende.

Money - Enkelt og greit med en twist eller to og bare noen få skuespillere.

War Dogs - Var skeptisk fordi krim, drama, krig og komedie høres veldig dårlig ut sammen. Men den var faktisk veldig morsom... og samtidig er det basert på sannheten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...