Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Monky skrev (På 8.10.2016 den 1.32):

Så den nå! Takk for tipset! Klarte virkelig ikke å sitte i ro og digget slutten😡🙊👼🏼

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Samme her. I DVD hylla så har jeg en favoritt hylle, og der er den sjette sans. 
Vi hadde den på VHS også. Da vi gikk fra VHS til DVD så var det den første filmen jeg kjøpte på dvd. Jeg skulle altså bytte ut alle vhs til dvd :P 

Til andre. The sixth sense ligger på youtube i normal kvalitet. Ikke lys-forstyrrelse, tregere lyd, mindre skjerm etc. 

Jeg har den også på DVD. Var en av de første filmene jeg kjøpte på DVD også. :) Fine, fine filmen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.9.2016 den 14.15, Jacklost skrev:

Tom Hanks klarer alt :) 

Tenkte på Sully;)... 

Han som fortjener respekt her, selv om TH er en dyktig skuespiller.

Anonymkode: e34cd...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Don't Breathe (2016)

Selv om både skuespiller-prestasjoner og plott er på grensen til å være dårlig, så holdt den på oppmerksomheten min hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nightcrawler.

Intens og energisk film. Følger liksom ikke noen standardoppskrift for spenningskurver eller momenter, men følger sin egen takt. Funker bra. Nattscener og trafikk som kan minne om Taxi Driver på mange måter, men der taxi driver er en lang, flytende transe er Nightcrawler hjerteflimmer, slag i slag. Der Taxi Driver viser en person gjennom situasjon på situasjon der han knapt er mentalt tilstede viser Nightcrawler en som er alt for nære, hele tiden. Tror jeg skal stoppe med parallellene der. Mange budskap i filmen, men jeg likte godt den mørke refleksjonen av "the american dream" den viser. Hvilke folk får til å skape noe større uten noenting annet enn egne never og arbeidsvilje? Hva er prisen? Opplagt er det mye betraktninger av media. Om det ikke var tydelig ut fra mengden tekst alene: Filmen anbefales. Den er noe for seg selv og er en sånn film man blir gående og tenke på.

Endret av Utenegenart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...