Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

The Witch. Veldig dialogdrevet skrekkfilm. Ikke mye skrekk sådan. Godt spilt uansett. Likte den, men tror ikke jeg gidder å se den igjen. 

Cold in July. Fantastisk film! Mørk og dyster, med noen overraskende twists. Dexter er med og spiller særdeles godt. Anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

På 19.11.2016 den 11.47, Lill3My skrev:

Enig! Den var virkelig fin, en sterkt undervurdert film

Ikke undervurdert, fikk jo Oscar.

Anonymkode: e34cd...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mike and Dave need wedding dates.

6/10 Hvis du setter hjernen i sparemodus og fyller noe godt i glasset, så er det en veldig bra måte å bruke halvannen til to timer av livet på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Jacklost XVI av KG skrev (På 21.11.2016 den 11.03):

Var vel med ekte mennesker i den med?

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
26 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Joa, men dragen var veldig "falsk", litt tegneserie aktig. Men om det er den du tenker på. Sikkert, men husker ikke om jeg har sett den. Like ikke dårlig lagd filmer. 

Men for den tiden så var det bra :) Det var ikke før på 90 tallet de begynte å gjøre dem 3D slik som i Space Jam og Bugs Bunny filmen 

 

Jeg anbefaler who framed Roger rabbit. Genial film :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Jacklost XVI av KG skrev (På 21.11.2016 den 13.11):

Men for den tiden så var det bra :) Det var ikke før på 90 tallet de begynte å gjøre dem 3D slik som i Space Jam og Bugs Bunny filmen 

 

Jeg anbefaler who framed Roger rabbit. Genial film :P

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2016 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Ikke undervurdert, fikk jo Oscar.

Anonymkode: e34cd...ad3

Tenkte på imdb (7,2 i rating), og på hvor kjent den er. Jeg kom tilfeldigvis over den, hadde aldri hørt om den og det har ingen av de i omgangskretsen min heller. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på Stardust for et par timer siden. Den var ganske full av klisjéer, men likevel syns jeg den var underholdende og fin. Det som er litt kjedelig med veldig klisjéfylte filmer er vel at de er veldig forutsigbare, og den endte nøyaktig slik jeg forventa. Men likevel, syns skuespillerne var flinke, og filmen var morsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/19/2016 den 20.47, Lill3My skrev:

Enig! Den var virkelig fin, en sterkt undervurdert film

Fin film definitivt, men på ingen måte undervurdert.

Anonymkode: 0479e...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Changeling. Lenge siden en film har fått meg til å føle så mye. Jeg ble både sint, sjokkert, trist og kvalm under deler av filmen. Selv om jeg ikke er noen fan av Angelina Jolie, så må jeg si at i denne filmen så imponerte hun meg virkelig! Anbefales!

The Adjustment Bureau. Mange i min omgangskrets likte ikke filmen, så derfor har det drøyet ganske lenge før jeg prioriterte å se den, og det angrer jeg på. Må si at jeg synes hele konseptet filmen omhandler er utrolig interessant. Likte den veldig godt, den fikk meg til å tenke og stille så mange spørsmål!

Begge er å finne på HBO Nordic i alle fall :)

 

Hot Pursuit. Skjønner ikke at Reese Witherspoon frivillig ville være med på dette?! Den prøvde for hardt, og fikk det ikke til. Lite morsom, tynt plott, og ja, bare holder ikke mål, selv med hjernen skrudd av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastic Beasts for andre gang. Fantastisk film og småforelsket I awkward british guy Newt <3

Anonymkode: 70da1...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fantastic Beasts for andre gang. Fantastisk film og småforelsket I awkward british guy Newt <3

Anonymkode: 70da1...008

Var jeg som skrev denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...