Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Little Women (2019). Forvirrande, og mange dårlege skuespelarar( Emma Watson, I m looking at you)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portrett  av en kvinne i flammer :)

Anonymkode: a8588...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulltransporten. Ganske bra til å vera norsk. Me har ein del gode filmar frå krigen no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back to Black, Marisa Abela gjør en fantastisk skuespillerprestasjon som Amy Winehouse, anbefales virkelig! 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ibelin. Morsom, vakker, trist og gripende dokumentar om Mats Steen. Herregud så beveget jeg ble. Konstant våt i øynene under hele filmen. Anbefales til absolutt alle! 9/10.

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 1.23):

Wonka

 

Skjønner ikke hvorfor hater den så mye. Likte den jeg. Charlie and the chocolate factory med Johnny Depp vil alltid være best. Aldri sett, og vil aldri se den gamle versjonen. Men den nye, likte den og vil se den igjen.

Anonymkode: a5d31...141

Har ikke sett den nyeste (er den verd å se?) men likte den med Johnny Depp. Prøvde å se den gamle fra 70-tallet en gang, men slo av etter 10-15 min. Gørr kjedelig! 

Endret av Nimona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

sofie777 skrev (På 14.4.2024 den 0.39):

Amazon.com: The Bourne Legacy : Jeremy Renner, Rachel Weisz, Edward Norton,  Joan Allen, Albert Finney, Tony Gilroy: Movies & TV

Hvorfor spilte ikke Matt Damon?

Matt Damon = Jason Bourne

Endret av bundaberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (35 minutter siden):

Hvorfor spilte ikke Matt Damon?

Matt Damon = Jason Bourne

Det var ikke Bourne, det var Aaron Cross, en "soldat" i samme systemet. De sier mer i filmen. Og hvorfor står det om i Triviaen på IMDb: Originally a fourth installment for Jason Bourne was planned. However, Matt Damon and Paul Greengrass didn't like the script, Paul Greengrass didn't want to return as director, and Damon would've returned if only Paul would return as director. After that, Tony Gilroy would re-work the script into a Bourne spin-off, now released as "The Bourne Legacy".

Endret av sofie777
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quicksand. Jeg så faktisk 3 veldig gode filmer i dag på viaplay. Fall, The dive og quicksand. Alle var veldig spennende og gode!!!!! . Filmene er veldig like typer filmer. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...