Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sitter Julie hele tiden og filmer med mobilen?

Anonymkode: 89435...50c

Det er skikkelig irriterende. Synes det er et tåpelig påfunn av produksjonen. De blir jo filmet uansett. 

Anonymkode: 6f81b...da4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, kindagirl skrev:

Håper å få ut Mathias.. Han synker mer og mer for hver episode.

Urk, helt enig. Synes han er der på overtid. Likte han ikke i sin sesong og ikke i denne. Men kan ikke huske han var så sytete og barnslig i sin sesong?

Anonymkode: 9cee3...098

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, kindagirl skrev:

Jeg tror og håper at Julie kommer inn igjen:D

Dessverre får du drømmen din oppfylt. Jeg håper vi iallefall kan slippe henne på skjermen noen uker. Blir direkte uvel av å se på henne!

Heldigvis vinner hun ikke! 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det var greit at Julie røk i dag selv om hun nok kommer inn igjen. Jeg trenger en pause fra henne, og i tillegg er jeg mektig lei av maset til AM og Mathias. AM og Mathias har vært så sutrete den siste tiden. 

Men jeg kommer meg ikke over hvor dårlig AM kommer ut av denne sesongen. Jeg forventet ikke annet av Mathias, men AM hadde jeg egentlig trodd bedre om. 

Anonymkode: 6f81b...da4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Heldigvis vinner hun ikke! 

Anonymkode: fee22...fb8

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 9cee3...098

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Putti skrev:

Carl Aksel reiste ikke hjem før innspillingen var over, i følge snap

Så han kan ha muligheten til å komme inn? savner han veldig mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer Carl Aksel inn igjen så blir det for mye for meg å se på. Klarer ikke både AM, Mathias OG Carl Aksel på samme hotell..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, kindagirl skrev:

Kommer Carl Aksel inn igjen så blir det for mye for meg å se på. Klarer ikke både AM, Mathias OG Carl Aksel på samme hotell..

Ikke jeg heller. Da melder jeg meg ut. CA er så jævlig slitsom og irriterende 😩

Anonymkode: 01af2...ad3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.4.2018 den 21.19, AnonymBruker skrev:

AM gjør ikke en god figur der inne denne sesongen etter min mening.

Anonymkode: 6f81b...da4

Enig. Jeg likte henne veldig godt i hennes sesong men nå er hun bare cocky og slem. Hun burde ha blitt sendt hjem bare for den elendige forsvarstalen sin på Pandoras i dag; "Tihi fnis, det Julie sa! Hihihiii!" Hun kunne i det minste ha latt som om hun hadde noe fornuftig å si.
Jeg skjønner at Marius vil ha AM der inne siden han tilber jorden hun går på, men at det var taktisk lurt å beholde henne istedet for Julie der inne er jo ikke tilfelle. AM kommer neppe til å beskytte ham dersom han skulle stå i fare senere. Han er jo i Eriks allianse, og hun synes bare han er et nusselig leketøy der inne. Taktisk sett burde han beholdt Julie.

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg er helt enig i det hun sier, men det blir for dumt at det kommer fra henne. Hvis hun vil bli behandlet slik må hun jo nesten legge inn en innsats for å behandle andre på samme måte. 

Anonymkode: 6f81b...da4

Hvordan har Julie behandlet folk der inne? Hun overreagerte da Anders stilte seg bak henne, men ellers har hun da ikke vært slem der inne? :klo:

Hvis noen skal beskyldes for å behandle folk dårlig så er det heller Mathias. Jeg ville mye heller å blitt kastet ut av PH på en kynisk måte av Julie, enn å bli glist opp i ansiktet av sleipe Mathias mens han snakker dritt om meg bak ryggen min og virkelig går på person istedet for spillet. Jeg håper Mathias ryker ut snart, han er etter min mening den som oppfører seg verst der inne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre Mathias blir der en stund til :( Synes han er så barnslig til å være 26. Skulle tro han var 17. Fatter ikke hva han gjør der. 

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror dessverre Mathias blir der en stund til :( Synes han er så barnslig til å være 26. Skulle tro han var 17. Fatter ikke hva han gjør der. 

Anonymkode: 5a57a...cc8

Så lenge han har fnisedukke-Pamela der inne sammen med seg så er det vel lite håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Ardwinna skrev:

Så lenge han har fnisedukke-Pamela der inne sammen med seg så er det vel lite håp...

Ja. Da må i så fall noen få splittet de to. Ellers står de sterk sammen

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Ardwinna skrev:

Enig. Jeg likte henne veldig godt i hennes sesong men nå er hun bare cocky og slem. Hun burde ha blitt sendt hjem bare for den elendige forsvarstalen sin på Pandoras i dag; "Tihi fnis, det Julie sa! Hihihiii!" Hun kunne i det minste ha latt som om hun hadde noe fornuftig å si.
Jeg skjønner at Marius vil ha AM der inne siden han tilber jorden hun går på, men at det var taktisk lurt å beholde henne istedet for Julie der inne er jo ikke tilfelle. AM kommer neppe til å beskytte ham dersom han skulle stå i fare senere. Han er jo i Eriks allianse, og hun synes bare han er et nusselig leketøy der inne. Taktisk sett burde han beholdt Julie.

Hvordan har Julie behandlet folk der inne? Hun overreagerte da Anders stilte seg bak henne, men ellers har hun da ikke vært slem der inne? :klo:

Hvis noen skal beskyldes for å behandle folk dårlig så er det heller Mathias. Jeg ville mye heller å blitt kastet ut av PH på en kynisk måte av Julie, enn å bli glist opp i ansiktet av sleipe Mathias mens han snakker dritt om meg bak ryggen min og virkelig går på person istedet for spillet. Jeg håper Mathias ryker ut snart, han er etter min mening den som oppfører seg verst der inne.

Hun overreagerte ikke da Anders stilte seg bak henne, hun oppførste seg direkte ekkel og slem mot han. Først overreagerte hun ja, så står hun å skjeller ut fyren, så fryser hun totalt ut fyren som er ny atpåtil og er ufyselig mot han i tiden etterpå til de endelig ble skilt som partnere. 

Hun har også oppført seg ekkel mot de andre når hun har tatt disse valgene hennes. Ler når andre gråter. Opptrer på en generelt ekkel måte når hun fortalte at det ikke kledde henne å være på solo, og hvem hun valgte til å gå i «fengsel». 

Hun har også stått å skjelt ut Newa på fest forøvrig tidligere, hvor hun skrek ut noen stygge gloser foran andre til Newa. 

Væremåten hennes mot andre deltagere har ikke vært særlig fin, men hun har jaggu meg vært flink å sette seg i offerrolle når hun får samme behandlig tilbake fra andre. 

Anonymkode: e2659...bca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun overreagerte ikke da Anders stilte seg bak henne, hun oppførste seg direkte ekkel og slem mot han. Først overreagerte hun ja, så står hun å skjeller ut fyren, så fryser hun totalt ut fyren som er ny atpåtil og er ufyselig mot han i tiden etterpå til de endelig ble skilt som partnere. 

Hun var sint og sa at han ikke kunne stole på henne. Det er jo en ærlig sak, selv om hun overreagerte. Jeg kan ikke huske at hun frøs ham ut. Der synes jeg Mathias oppfører seg mye verre. Han blir jo aldri ferdig med den store hat-Julie-kampanjen sin. Kaller henne en nylagt bæsj i doskåla (det turte han selvfølgelig ikke si til henne face to face) og virkelig demonstrerer hvor mye han hater henne ved å nekte å sove på samme rom som henne.

Hun har også oppført seg ekkel mot de andre når hun har tatt disse valgene hennes. Ler når andre gråter. Opptrer på en generelt ekkel måte når hun fortalte at det ikke kledde henne å være på solo, og hvem hun valgte til å gå i «fengsel». 

Hun har allerede forklart det med at hun lo når Isabel gikk ut. Det er faktisk ikke tull at man kan reagere på en rar måte i pressede situasjoner. Det er en form for forsvarsmekanisme. Dette blir jo brukt mot henne i det uendelige. Hun har til og med beklaget det flere ganger.
Hvorfor er Julie ekkel når hun er litt cocky og tøyser, mens andre (spesielt guttene) kan være så cocky de vil og det bare er morsomt og sjarmerende?

Hun har også stått å skjelt ut Newa på fest forøvrig tidligere, hvor hun skrek ut noen stygge gloser foran andre til Newa.

Noen stygge gloser? Som at hun oppførte seg som ei drittkjerring? Ja det var harde ord, men Newa var seriøst ei drittkjerring mot Erik den kvelden. Newa valgte også å konfrontere Julie foran andre i begynnelsen av sesongen. Hun fikk med seg flere av de andre jentene for å "ta" Julie fordi hun mente hun hadde vært uærlig. Jeg synes ikke det var noe bedre.
Nå har tydeligvis Newa og Julie skværet opp for begge situasjoner og gått videre, så det er jo tydelig at de evner å tilgi og bli ferdige med ting i motsetning til enkelte andre der inne.

Væremåten hennes mot andre deltagere har ikke vært særlig fin, men hun har jaggu meg vært flink å sette seg i offerrolle når hun får samme behandlig tilbake fra andre. 

Jeg har sett henne innta offerrollen én gang, og det var da Anders stilte seg bak henne. Ellers har hun bare vist at hun blir lei seg, noe jeg skjønner godt hun blir når Mathias og AM aldri blir ferdig med Isabel-saken. Å vise at man blir lei seg er ikke å innta offerrollen. Isåfall må Isabel ("Eg e her for å spela, ikkje for å få nye venner") være dronningen av offerroller med sin gråtetokt da hun ble sendt ut av PH.

Anonymkode: e2659...bca


Det er ikke Julie som har sammenlignet andre med en ekkel nylagt bæsj i doskåla eller kalt andre for fitteunger, for å si det sånn.
Alle der inne har sine svin på skogen, og følelsene sitter nok litt for løst av og til, men jeg synes Julie får ufortjent mye pepper. Jeg håper hun kommer inn igjen og spiller ut Mathias og AM :) Det hadde nok blitt dramatisk! :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere all informasjonen fra? :P Hvordan visste f.eks enkelte her inne at Julie ville ryke på Pandoras? Samt hvem som tilsynelatende vinner. Kjenner dere folk som har vært på hotellet og som har spoilet? Er bare nysgjerrig! :fnise:  

Anonymkode: 529b8...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...