Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd at den ene puppen har sunket tidlig? Er kun èn uke siden operasjonen, og den venstre puppen har sunket og sitter veldig fint allerede, mens den høyre sitter veldig høyt oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, 123pringles skrev:

Er det noen som har opplevd at den ene puppen har sunket tidlig? Er kun èn uke siden operasjonen, og den venstre puppen har sunket og sitter veldig fint allerede, mens den høyre sitter veldig høyt oppe..

Akkurat samme her, høyre sitter høyt og venstre har sunket litt :) Akkurat 1 uke siden i dag.

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nelli skrev:

Akkurat samme her, høyre sitter høyt og venstre har sunket litt :) Akkurat 1 uke siden i dag.

Så bra det ikke bare er meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette «skryte» bilde må jeg bare dele! Byttet akkurat teip, og arrene mine er kjempe fine! Husk på at de kun er 10-11 dager gamle. Måtte lysne bildet litt siden var ganske orange/gult lys, så den mørke flekken (og det som ser ut som blåmerke) på såret er ikke der i virkeligheten. Er kun bittelitt blodrester og selvfølgelig litt ujevnheter fra den forrige teipen som satt der - derfor det er litt bulkete. Men er stor fornøyd allerede. Her kan man se hvor lite plass det tar på puppen. Ikke det beste bildet, men måtte ta det selv så var ikke så lett + at jeg besvimte nesten av å ta av teipen for var så nervøs så glemte helt bort å ta ett bedre ett:fnise: men veldig morro å se at jeg leger så fint. Schistad har gjort en super jobb!

(Ikke siter helst, siden vil ikke ha dette bildet fremme for alltid)

 

Edit: bilde er fjernet

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 22.11, VinterRose skrev:

@LeneXCII Hvor mange cc er det du har igjen? Høyprofil? 

Når var du tilbake i jobb?

Har 440 det er riktig at jeg har høy profil. Var litt i tvil, men tok det på kirurgens anbefaling og er veldig godt fornøyd! 

Da jeg tok silikon var jeg ikke i full jobb, kun deltid så hadde mulighet til å ta nesten 4uker fri. Det var jeg glad for, andre kan sikkert klare seg med mindre avhengig av jobbsituasjonen. 

Kjenner jeg blir bittelitt misunnelig på dine 520cc, selv om jeg er veldig fornøyd altså.. Det blir sikkert helt topp for deg dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nelli skrev:

@PiratKine WOW!!! knallfint!!! Jeg gruer meg til å bytte teip jeg :sjokkbla:

Ja, det gjorde jeg å! Tuller ikke når jeg sa jeg besvimte nesten. Takler sår og blod bra på andre, men kjente det svartna litt for meg når jeg skulle bytte teipen på meg selv! Selvom det så kjempe fint ut, så var det tanken på det som gjorde meg helt svimmel:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine så fine arr! De der kommer til å bli usynlige. De er så flinke 👏🏻 Forbered deg på at de mørkner en periode og blir blå/lilla, men så blekner de igjen 🤗 mine ble plutselig veldig mørke, kanskje rundt uke 5-6, men har nå begynt å lysne igjen og er nesten borte noen steder allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tamarari skrev:

@PiratKine så fine arr! De der kommer til å bli usynlige. De er så flinke 👏🏻 Forbered deg på at de mørkner en periode og blir blå/lilla, men så blekner de igjen 🤗 mine ble plutselig veldig mørke, kanskje rundt uke 5-6, men har nå begynt å lysne igjen og er nesten borte noen steder allerede. 

Åja! Takk for tipset!😄🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PiratKine skrev:

Ja, det gjorde jeg å! Tuller ikke når jeg sa jeg besvimte nesten. Takler sår og blod bra på andre, men kjente det svartna litt for meg når jeg skulle bytte teipen på meg selv! Selvom det så kjempe fint ut, så var det tanken på det som gjorde meg helt svimmel:fnise:

Jeg også er sånn. Så det var samboer som måtte fjerne den plastergreia som skulle fjernes dagen etter operasjonen her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine Er du fornøyd med størrelsen og alt sånn ellers?

 

Jeg er veldig fornøyd, og ser at de kommer til å bli knallfine bare de dropper litt :laugh: Er så overrasket over hvor lite vondt det er, nå 1 uke etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nelli skrev:

@PiratKine Er du fornøyd med størrelsen og alt sånn ellers?

 

Jeg er veldig fornøyd, og ser at de kommer til å bli knallfine bare de dropper litt :laugh: Er så overrasket over hvor lite vondt det er, nå 1 uke etter. 

Så bra du er fornøyd! Er ganske fornøyd jeg også. De ser store ut med bikini og naken, mens helt normale ut med klær. Og det var det jeg ønsket. Jeg også har følt meg overraskende greit, bortsett fra i dag.. Tror jeg overgikk meg selv i går og ikke tol det så rolig jeg burde.. så er ganske sårt i dag. Men det kan også være nervene som reparerer seg😄 Ikke vondt liksom, men litt sånn støl, sår følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PiratKine skrev:

Så bra du er fornøyd! Er ganske fornøyd jeg også. De ser store ut med bikini og naken, mens helt normale ut med klær. Og det var det jeg ønsket. Jeg også har følt meg overraskende greit, bortsett fra i dag.. Tror jeg overgikk meg selv i går og ikke tol det så rolig jeg burde.. så er ganske sårt i dag. Men det kan også være nervene som reparerer seg😄 Ikke vondt liksom, men litt sånn støl, sår følelse.

Jeg merker at det er fort gjort å være aktiv, siden det ikke gjør så vondt lengre. Prøvde å sette i strikk i sted, og da gjorde det plutselig vondt, akkurat som om det flytta seg inni der :sjokkbla: Ekkelt! Så må prøve å ta det litt med ro selv om det kjennes "bra" ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byttet tape på sårene i kveld,arrene så veldig fine ut! Siden dere andre gjør det, så våger jeg å poste et bilde av mine nye attributter. Brystvortene sitter fortsat litt høyt, men de sier det er normalt etter så kort tid! 

 

Endret av VinterRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@VinterRose Jeg syntes de var kjempe fine jeg!😄 Jeg ville heller hatt litt høye nipler enn litt lave slik som mine (om det så bare er midlertidig). Mine ligger litt for lavt å håper de hever seg mens implantet dropper. Har alltid syntes litt høyere nipler er fint, og håper mine kommer litt over midten på meg selv.

Virkelig flotte altså!🙌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine Tusen takk! De de sier, er at når de etter hvert dropper (er det drop&fluff det heter?), vil vil brystvortene komme lenger ned, i og med at det blir en slags fold. 

Er veldig fornøyd alstå, men man henger seg jo opp alt av bagateller.. De ser så små ut på bildet, synes de virker så mye større! Er bredere enn jeg trodde høyprofil ville være, kanskje vanskelig å se på bildet men de er en del bredere en brystkassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, VinterRose skrev:

@PiratKine Tusen takk! De de sier, er at når de etter hvert dropper (er det drop&fluff det heter?), vil vil brystvortene komme lenger ned, i og med at det blir en slags fold. 

Er veldig fornøyd alstå, men man henger seg jo opp alt av bagateller.. De ser så små ut på bildet, synes de virker så mye større! Er bredere enn jeg trodde høyprofil ville være, kanskje vanskelig å se på bildet men de er en del bredere en brystkassen. 

Å gud ikke si det! Vil ikke at mine nipler skal bli noe lavere enn de er nå! Mine sitter rett under midten😖 Håper dine synker og mine heves da! Hehe. Mine er under muskel så kan være derfor mine er litt lengre ned?🤔Muskelen min er veldig stram oppå. Vet ikke om du har over eller under?

Noen andre her må gjerne kommentere om de hadde litt for lave nipler og om de vil sentrere seg (eventuelt bli litt høyere) med tid. For er litt nervøs for at implantene skal «feste» seg for høyt oppe. Tar gjerne i mot erfaringer😅

Jeg syntes ikke dine ser små ut! Man blir nok veldig fort blind på sine egne. Jeg syntes mine av og til ser litt små ut også, men vet at de er ganske «store/passe» til min lille kropp🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det ser veldig bra ut @VinterRose ! 

Synes det ser ut som du har fått veldig fin fasong! Hadde du noe særlig fra før? Ville ikke bekymret meg for vortene, dette er fortsatt tidlig og de vil forandre seg! 

Jeg ser at de er vide for din brystkasse, men du gikk jo opp en del i str i forhold til det du hadde tenkt i utgangspunktet, så det er vel forventet?! Mine er også bredere enn brystkassen, de smalnet noe når de "droppet". Ellers er jo litt side-boob bare sexy da :) . Synes du skal være kjempefornøyd jeg! 

Fin sommerfarge da! 

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@VinterRose så fine! :) 

Og puppene kommer til å forandre seg mye. Har kirurgen sagt at niplene kommer til å virke lavere, så gjør de nok det. De vet hva de driver med! Når det er sagt- heller for høyt oppe enn langt nede for min del. 

@PiratKine, ingen fare!! Når jeg ser de første bildene av meg sitter mine veldig lavt i forhold til resten av puppene. Sykt rart å se nå. Hoveddelen av puppene var liksom over niplene🙊 Formen har forandret seg veldig, og de er mye rundere under så nå virker brystvortene mye høyere 👌🏻 Det merkelige er at jeg syntes de var kjempe fine fra begynnelsen, men ser at de er såå mye bedre nå. Forandrer seg hele tiden. I går så jeg plutselig forandring igjen- i uke 10 :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...