Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Student.18 skrev (På 11.3.2024 den 23.18):

Vet ikke hvilken cup jeg har nå da jeg nettopp opererte, men brukte 75B/liten C da jeg hadde 300CC. 

Jeg er redd for 275 cc høyprofil blir lite, da du angrer på at du ikke tok mer enn 400 cc så er jo 275 cc veldig lite i forhold.

Men jeg bruker jo 65 B/C nå før silikon så er redd for å ta for mye også. Dette er vanskeligere enn jeg hadde trodd.

Redd jeg kommer til å angre🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvilken kirurg ved Fornebuklinikken er dere fornøyd med? Skulle operere for 10 år siden, men ble ikke noe av. Nå er det mer aktuelt igjen, men usikker på hvem jeg bør booke konsultasjon hos😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Jeg har lagt silikon under muskel, 275 cc høyprofil.  Det er 13 dager siden. Jeg har en stikkende smerte som kommer og går i høyre bryst, enten ved bevegelse eller berøring. 

Er det noen andre som har opplevd dette, går det evnt over etterhvert? 

Endret av Lion80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotgjenger skrev (På 23.3.2024 den 16.23):

Hvilken kirurg ved Fornebuklinikken er dere fornøyd med? Skulle operere for 10 år siden, men ble ikke noe av. Nå er det mer aktuelt igjen, men usikker på hvem jeg bør booke konsultasjon hos😄

Har du bestemt deg? Har vært på konsultasjon der hos Jørgen Utvoll på Fornebuklinikken for brystløft og bytte av implantater, hadde et veldig godt inntrykk. Men det er lang ventetid (for meg) til operasjon. 

Har også vært hos Thomas Berg ved cosmo clinic. Han virket også hyggelig/dyktig, og de har kortere ventetid. Dersom noen har noen erfaringer å dele med brystløft/implantater hos noen av dem hadde jeg satt enormt pris på det..

Endret av wish123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wish123 skrev (På 4.4.2024 den 16.32):

Har du bestemt deg? Har vært på konsultasjon der hos Jørgen Utvoll på Fornebuklinikken for brystløft og bytte av implantater, hadde et veldig godt inntrykk. Men det er lang ventetid (for meg) til operasjon. 

Har også vært hos Thomas Berg ved cosmo clinic. Han virket også hyggelig/dyktig, og de har kortere ventetid. Dersom noen har noen erfaringer å dele med brystløft/implantater hos noen av dem hadde jeg satt enormt pris på det..

Jeg skal ta samme operasjon etter hvert og lurer også på valg av klinikk. Hvordan var pris-differansen hos disse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wish123 skrev (På 4.4.2024 den 16.32):

Har du bestemt deg? Har vært på konsultasjon der hos Jørgen Utvoll på Fornebuklinikken for brystløft og bytte av implantater, hadde et veldig godt inntrykk. Men det er lang ventetid (for meg) til operasjon. 

Har også vært hos Thomas Berg ved cosmo clinic. Han virket også hyggelig/dyktig, og de har kortere ventetid. Dersom noen har noen erfaringer å dele med brystløft/implantater hos noen av dem hadde jeg satt enormt pris på det..

Jeg vurderer også å bytte implantat snart da det er 10 år siden jeg la inn. La den gang inn 285 under muskel. Vurderer litt mer denne gang, og leser at det bør være 60-70 gram for at man opplever noen særlig forskjell, men er usikker. Gjør du noen endring i størrelse? Gi gjerne en tilbakemelding på hvordan du opplevde prosessen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...