Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Blåbærhei skrev (11 minutter siden):

Noen som har tatt 300cc under muskel? Ble anbefalt maks 300, men syns det hørtes lite ut? Er 164, 57kg og har litt bryster fra før (kirurg mente ca 400 fra før). 

Hei! Jeg har 340 under muskel. Er ca samme strl som deg, 165 og 54 kg, og hadde en B/ liten C-cup fra før. Skulle gjerne hatt enda litt mer, ser nesten ikke forskjell nå og før operasjonen, annet enn at puppene er litt finere i formen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KimmieA skrev (2 timer siden):

Hei! Jeg har 340 under muskel. Er ca samme strl som deg, 165 og 54 kg, og hadde en B/ liten C-cup fra før. Skulle gjerne hatt enda litt mer, ser nesten ikke forskjell nå og før operasjonen, annet enn at puppene er litt finere i formen 

Åh, så kjedelig... håper ikke jeg føler det samme, vil jo gjerne se forskjell. skal spørre om minst 350 på operasjonsdagen så får jeg håpe de godtar det:/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål… har man mulighet til å velge et annet innlegg enn anbefalt på Fornebu? Ble anbefalt motiva ergonomix men vil heller ha motiva rund, og en annen str som ble avtalt på konsultasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærhei skrev (6 minutter siden):

Har et spørsmål… har man mulighet til å velge et annet innlegg enn anbefalt på Fornebu? Ble anbefalt motiva ergonomix men vil heller ha motiva rund, og en annen str som ble avtalt på konsultasjon. 

Jeg ble anbefalt ergonomix demi på første konsultasjon, men jeg var redd de skulle bli litt for store for meg, så jeg bestilte ny konsultasjon og prøvde mini (betalte ikke, men skrev i bestillinga at jeg ønsker å prøve en annen størrelse). Bestemte meg ikke der, men han sa de har alle implantatene inne så jeg kan bare si ifra hva jeg ønsker så ordner det seg. 
 

Anbefaler deg å bestille en ny konsultasjon og prøve om du ikke allerede har prøvd det. Hvis du har det så ville jeg egentlig bare ringt og hørt med de og sagt at du ønsker andre implantater enn avtalt :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal opereres tidlig på onsdag og er såååå spent. Tenker mellom 250-300g under muskel. Hva hadde dere på dere på selve operasjonsdagen? Og hvor lang tid tok det før dere følte dere noenlunde smertefri? Blir glad for alle innspill og tips😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei girls!

Jeg finner litt lite info om kombinert brystløft og innlegg under muskel. Hva man kan forvente av resultat? Og, er en pris på ca 90tusen det man må ut med for noe sånt? Dere som har gjort det, er dere fornøyd? Jeg har vært på Fornebuklinikken på konsultasjon. Fikk der se en del før og etter bilder, men må si at ingenting jeg fikk se så noe lekkert ut 😳 Tenkte ikke videre på det før nå en stund etterpå, for jeg har jo ellers sett så mye bra anmeldelser at Fornebuklinikken og Dr Utvoll. 

Mitt mål er å få tilbake det jeg hadde før barn, å fylle en 75D. Jeg ble anbefalt 280-300cc under muskel, og har nå omtrent ingenting igjen etter amming. Tenker selv at det ikke er så mye, men det er kanskje tryggere med små innlegg i kombinasjon med brystløft? Er 165, 60 kg på det meste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A4ish skrev (18 minutter siden):

Hei girls!

Jeg finner litt lite info om kombinert brystløft og innlegg under muskel. Hva man kan forvente av resultat? Og, er en pris på ca 90tusen det man må ut med for noe sånt? Dere som har gjort det, er dere fornøyd? Jeg har vært på Fornebuklinikken på konsultasjon. Fikk der se en del før og etter bilder, men må si at ingenting jeg fikk se så noe lekkert ut 😳 Tenkte ikke videre på det før nå en stund etterpå, for jeg har jo ellers sett så mye bra anmeldelser at Fornebuklinikken og Dr Utvoll. 

Mitt mål er å få tilbake det jeg hadde før barn, å fylle en 75D. Jeg ble anbefalt 280-300cc under muskel, og har nå omtrent ingenting igjen etter amming. Tenker selv at det ikke er så mye, men det er kanskje tryggere med små innlegg i kombinasjon med brystløft? Er 165, 60 kg på det meste. 

Fikk du pris på 90.000? Fryktelig dyrt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4ish skrev (1 time siden):

Men hva med utseende etter kombinert løft og innlegg? Noen som har erfaring? Og erfaring med hvor stor cup 300 under muskel vil gi?

 

A4ish skrev (1 time siden):

Hei girls!

Jeg finner litt lite info om kombinert brystløft og innlegg under muskel. Hva man kan forvente av resultat? Og, er en pris på ca 90tusen det man må ut med for noe sånt? Dere som har gjort det, er dere fornøyd? Jeg har vært på Fornebuklinikken på konsultasjon. Fikk der se en del før og etter bilder, men må si at ingenting jeg fikk se så noe lekkert ut 😳 Tenkte ikke videre på det før nå en stund etterpå, for jeg har jo ellers sett så mye bra anmeldelser at Fornebuklinikken og Dr Utvoll. 

Mitt mål er å få tilbake det jeg hadde før barn, å fylle en 75D. Jeg ble anbefalt 280-300cc under muskel, og har nå omtrent ingenting igjen etter amming. Tenker selv at det ikke er så mye, men det er kanskje tryggere med små innlegg i kombinasjon med brystløft? Er 165, 60 kg på det meste. 

A4ish skrev (45 minutter siden):

Ja, minus noen hundrelapper 

 

Endret av A4ish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4ish skrev (1 time siden):

Hei girls!

Jeg finner litt lite info om kombinert brystløft og innlegg under muskel. Hva man kan forvente av resultat? Og, er en pris på ca 90tusen det man må ut med for noe sånt? Dere som har gjort det, er dere fornøyd? Jeg har vært på Fornebuklinikken på konsultasjon. Fikk der se en del før og etter bilder, men må si at ingenting jeg fikk se så noe lekkert ut 😳 Tenkte ikke videre på det før nå en stund etterpå, for jeg har jo ellers sett så mye bra anmeldelser at Fornebuklinikken og Dr Utvoll. 

Mitt mål er å få tilbake det jeg hadde før barn, å fylle en 75D. Jeg ble anbefalt 280-300cc under muskel, og har nå omtrent ingenting igjen etter amming. Tenker selv at det ikke er så mye, men det er kanskje tryggere med små innlegg i kombinasjon med brystløft? Er 165, 60 kg på det meste. 

Jeg har kombinert brystløft og silikon under muskelen, 350 cc i hvert bryst. Jeg er så fornøyd! Jeg hadde bare tomme skinnposer igjen etter vektnedgang og svangerskap. Jeg fikk samme størrelse som før, altså 65H, men mer fyldige og med brystvortene på riktig sted 😄 

Men jeg er 178 og 80 kilo, så jeg tåler litt større. Mine passer meg perfekt. 

90.000 var mye. Jeg betalte 67.500 i Trondheim i mai i fjor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken ubesluttsom skrev (På 23.4.2023 den 15.35):

Skal opereres tidlig på onsdag og er såååå spent. Tenker mellom 250-300g under muskel. Hva hadde dere på dere på selve operasjonsdagen? Og hvor lang tid tok det før dere følte dere noenlunde smertefri? Blir glad for alle innspill og tips😊

Hvordan gikk det med deg? Skal ta silikon selv på torsdag. Hvor tok du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærhei skrev (26 minutter siden):

Hvordan gikk det med deg? Skal ta silikon selv på torsdag. Hvor tok du? 

Det har gått over all forventning. Tok det på Volvat i Trondheim, det ble 250g under muskel. Har vært minimalt med smerter men ble litt kvalm etter narkose og sterke smertestillende. Så langt er jeg utrolig fornøyd med resultatet og gleder meg veldig til å kunne bevege meg som før. Må ha brystbånd i 3 uker og det er litt stress. Er tilbake på jobb igjen i dag og det kjennes helt greit😊 hvor skal du ta og hvor mye?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken ubesluttsom skrev (2 timer siden):

Det har gått over all forventning. Tok det på Volvat i Trondheim, det ble 250g under muskel. Har vært minimalt med smerter men ble litt kvalm etter narkose og sterke smertestillende. Så langt er jeg utrolig fornøyd med resultatet og gleder meg veldig til å kunne bevege meg som før. Må ha brystbånd i 3 uker og det er litt stress. Er tilbake på jobb igjen i dag og det kjennes helt greit😊 hvor skal du ta og hvor mye?

Åå så bra! Var du sengeliggende lenge? Tenker også jobb etter en uke, håper det går fint :) Vet du hvorfor du måtte ha brystbånd?? 

Blir fornebuklinikken på meg, 360 under muskel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærhei skrev (3 timer siden):

Åå så bra! Var du sengeliggende lenge? Tenker også jobb etter en uke, håper det går fint :) Vet du hvorfor du måtte ha brystbånd?? 

Blir fornebuklinikken på meg, 360 under muskel. 

Jeg var ikke sengeliggende, men tok det veldig med ro de 2 første dagene. Har gått korte små turer etter det og ellers tatt livet så rolig som mulig, har 2 barn på 4 og 7 år. Må ha brystbånd i 3 uker for at implantatene skal feste seg og ikke være for høyt oppe. Ser veldig naturlig og fint ut allerede, man kan omtrent ikke se at det er silikon. Akkurat som jeg ønsket meg.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært på konsultasjon på Fornebu de siste dagene og fått satt opp tid til operasjon? Isåfall når? Og var det mange ledige i sommer? 

Endret av solsikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken ubesluttsom skrev (På 2.5.2023 den 16.00):

Jeg var ikke sengeliggende, men tok det veldig med ro de 2 første dagene. Har gått korte små turer etter det og ellers tatt livet så rolig som mulig, har 2 barn på 4 og 7 år. Må ha brystbånd i 3 uker for at implantatene skal feste seg og ikke være for høyt oppe. Ser veldig naturlig og fint ut allerede, man kan omtrent ikke se at det er silikon. Akkurat som jeg ønsket meg.

Hvordan har operasjonen gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærhei skrev (På 2.5.2023 den 12.44):

Åå så bra! Var du sengeliggende lenge? Tenker også jobb etter en uke, håper det går fint :) Vet du hvorfor du måtte ha brystbånd?? 

Blir fornebuklinikken på meg, 360 under muskel. 

Hvordan har operasjonen gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken ubesluttsom skrev (1 time siden):

Hvordan har operasjonen gått?

Overraskende bra! Lite smerter, kjørte bil etter 4 dager! Begynt å svi litt det ene arret mitt til tider, håper det er normalt 😅 

Har heller ikke vært på do på en uke, men det var visst normalt etter inntak av disse smertestillende.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærhei skrev (Akkurat nå):

Overraskende bra! Lite smerter, kjørte bil etter 4 dager! Begynt å svi litt det ene arret mitt til tider, håper det er normalt 😅 

Har heller ikke vært på do på en uke, men det var visst normalt etter inntak av disse smertestillende.. 

Så godt å høre at alt har gått bra😊 fornøyd med størrelsen? Ja det e vel normalt med litt svie og stikkinger den første tiden. Følte meg SÅ oppblåst den første uken men nå begynner heldigvis magen å fungere bedre igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...