Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Frøken ubesluttsom skrev (10 minutter siden):

Så godt å høre at alt har gått bra😊 fornøyd med størrelsen? Ja det e vel normalt med litt svie og stikkinger den første tiden. Følte meg SÅ oppblåst den første uken men nå begynner heldigvis magen å fungere bedre igjen!

Ble 340 isteden siden huden kan ikke strekke seg for mye, men er mer enn nok det altså. Glad det ikke ble større. Foreløpig er de også steinharde, men er bare å smøre seg med tålmodighet :P 

Hvordan føler du deg nå? Er vel 2 uker på deg siden operasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåbærhei skrev (På 10.5.2023 den 14.24):

Ble 340 isteden siden huden kan ikke strekke seg for mye, men er mer enn nok det altså. Glad det ikke ble større. Foreløpig er de også steinharde, men er bare å smøre seg med tålmodighet :P 

Hvordan føler du deg nå? Er vel 2 uker på deg siden operasjonen

Det går fortsatt veldig bra. Lei av å gå med brystbånd og gleder meg ekstremt til å ta det av på onsdag. Og så er det uvant å ikke kunne løfte og bevege seg som vanlig, men alt i alt har det gått over all forventning.

Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Noen som har noe innspill på soling etter operasjon? Leser at det står 4 uker etter, men hvorfor ikke før om man dekker til såret ordentlig?

Fått operasjon i slutten av juni og en hel mnd er leeeenge uten å ligge litt i sola🥺 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer. Hvor lenge må man sove på ryggen etter operasjonen? Og er det noen som har en god og fin spileløs bh å anbefale?

Til uka er det 6 uker siden operasjonen og jeg tenker å begynne sånn smått med trening igjen. Vil ikke ødelegge noe så tar det veldig gradvis. Men kroppen føles fin og som før igjen så det lover bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsikk skrev (På 2.6.2023 den 0.02):

Hei! Noen som har noe innspill på soling etter operasjon? Leser at det står 4 uker etter, men hvorfor ikke før om man dekker til såret ordentlig?

Fått operasjon i slutten av juni og en hel mnd er leeeenge uten å ligge litt i sola🥺 

Tror det går helt fint så lenge du dekker til sårene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Blåbærhei skrev (På 20.4.2023 den 16.43):

Åh, så kjedelig... håper ikke jeg føler det samme, vil jo gjerne se forskjell. skal spørre om minst 350 på operasjonsdagen så får jeg håpe de godtar det:/ 

Husk at det er mye annet enn høyde og vekt som bestemmer hvor store de blir. Bredde på brystet, hvor mye eget naturlig bryst, naturlig form, kort/lang overkropp etc

Jeg hadde 300cc og BH str 70 E. Syntes det ble stort og tungt. Nå tatt ut og føler meg fri😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nytt spørsmål! Hehe. 
Til dere som har hatt operasjon, når tok dere av bhen for å bare ta en liten titt? Det har for min del gått et døgn siden inngrepet, og det står på arket jeg fikk at bhen skal være urørt i ett døgn, deretter være på dag og natt i 8 uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsikk skrev (23 timer siden):

Nytt spørsmål! Hehe. 
Til dere som har hatt operasjon, når tok dere av bhen for å bare ta en liten titt? Det har for min del gått et døgn siden inngrepet, og det står på arket jeg fikk at bhen skal være urørt i ett døgn, deretter være på dag og natt i 8 uker. 

Jeg tok forsiktig av etter 2 døgn for å dusje. Det var ikke veldig behagelig og den kom fort på igjen nesten før jeg var tørr med god hjelp fra mannen min for at det skulle gå forsiktig for seg... Meeen, jeg fikk kikket 😁🙈 De forandrer seg ganske mye ila de første ukene også kommer de jo litt på plass. Ikke bli helt forferdet over hvordan de ser ut dde første gangene man er nysgjerrig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Har lest deler av tråden (har ikke rukket alle 2210 sidene) og setter så stor pris på at folk deler av erfaringen sin, og at det faktisk kan snakkes positivt om implantater også ikke bare negativt. Vil dele litt om meg og min erfaring. Jeg har alltid hatt små bryst, så har de økt litt (type til en liten b) i graviditet og vektoppgang men alltid hatt lyst på større pupper. Etter vektnedgang nå var jeg nå 65/70 A (liten A, de var ofte for store). Etter tre barn med amming og godt oppi 30-årene ville jeg nå gjøre alvor av dette.

Var på konsultasjon på Aleris majorstuen i mai hos Andreas Svee og onsdag denne uken, 28. juni opererte jeg inn implantater. Motiva 260 cc under muskel, via armhulen. Mye smerter frem til nå. Bruker Oxycontin morgen og kveld og har brukt oxynorm ved behov i tillegg til Paracet. Nå er oxynorm tom og jeg er veldig spent på smertene videre. Har noe tramadol jeg får ta dersom ikkee det holder med Paracet. Smertene hjalp litt i går da jeg på dag 2 kunne ta av den store kompresjonsbandasjen. Nå har jeg spilebh som jeg fikk utdelt + nedpressbånd (?) som ligger over brystet. Fortsatt mye smerter, men sakte bedring. 

Noen spørsmål da jeg ser det er store forskjeller ut fra hvilken metode man opererer, hvor og hvilken kirurg. 
- Når hadde dere første kontroll etter operasjon?
- Hvor lenge brukte dere nedpressbånd? 
- Når bruke dere vanlig BH og bikini?
- Når kunne dere ligge på siden igjen?

Endret av Nyskjerrig2022
mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei noen som vet hva man bør bruke av BH-er 8 uker etter operasjon? Har gått 8 uker på meg, men bør vel kanskje ha noe støtte? Går en del uten noe som helst, men hørt man egentlig ikke bør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyskjerrig2022 skrev (På 1.7.2023 den 13.32):

Hei hei.

Har lest deler av tråden (har ikke rukket alle 2210 sidene) og setter så stor pris på at folk deler av erfaringen sin, og at det faktisk kan snakkes positivt om implantater også ikke bare negativt. Vil dele litt om meg og min erfaring. Jeg har alltid hatt små bryst, så har de økt litt (type til en liten b) i graviditet og vektoppgang men alltid hatt lyst på større pupper. Etter vektnedgang nå var jeg nå 65/70 A (liten A, de var ofte for store). Etter tre barn med amming og godt oppi 30-årene ville jeg nå gjøre alvor av dette.

Var på konsultasjon på Aleris majorstuen i mai hos Andreas Svee og onsdag denne uken, 28. juni opererte jeg inn implantater. Motiva 260 cc under muskel, via armhulen. Mye smerter frem til nå. Bruker Oxycontin morgen og kveld og har brukt oxynorm ved behov i tillegg til Paracet. Nå er oxynorm tom og jeg er veldig spent på smertene videre. Har noe tramadol jeg får ta dersom ikkee det holder med Paracet. Smertene hjalp litt i går da jeg på dag 2 kunne ta av den store kompresjonsbandasjen. Nå har jeg spilebh som jeg fikk utdelt + nedpressbånd (?) som ligger over brystet. Fortsatt mye smerter, men sakte bedring. 

Noen spørsmål da jeg ser det er store forskjeller ut fra hvilken metode man opererer, hvor og hvilken kirurg. 
- Når hadde dere første kontroll etter operasjon?
- Hvor lenge brukte dere nedpressbånd? 
- Når bruke dere vanlig BH og bikini?
- Når kunne dere ligge på siden igjen?

Heisann. Jeg hadde nedpressbånd dag og natt i 3 uker, var veldig deilig når jeg var ferdig med det😊 nå 13 uker etterpå bruker jeg vanlig bh og bikini og det har akkurat begynt å bli behagelig å logge på siden.

 

Håper smertene har gitt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vet at det fortsatt er relativt tidlig i prosessen. Men jeg bekymrer meg fortsatt. Det ser ut som at den ene protesen er lagt lenger inn mot midten av brystet enn det andre, og det ser veldig skeivt ut. La inn ergonomix mini for snart 3 uker siden. Er dette noe som vil gå seg til eller burde jeg høre med kirurgen? Hvis dette blir værende slik så vil det plage meg veldig :(  Forstår at det kan se skeivt og rart ut lenge, men har aldri hørt om at dette har vært en situasjon med noen andre og jeg har gjort masse research i forkant av inngrepet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg byttet ut proteene etter 15 år i fjor høst og etter 2 nye graviditeter. Jeg ble tidlig veldig skuffet av resultatet. Jeg får dekket ny operasjon, men må betale for protesene selv. Dette hsr gjort at jeg ikke har tatt ny opersjon og jeg er veldig skeptisk pga den nye brystene mine. Jeg var fornøyd i alle år med de gamle. Denne gangen ser de skikkelig stygge ut. Jeg kjenner protesen helt ut i huden, det er bølger å riller i begge. Langs ene brystvorta stikker litt av protesen ut. Jeg er slank og de bestemte seg at jeg måtte ha 350 eller 375 gram. Jeg ba de fylle inn huden min, men det er alt for mye hud til overs noe som gjør at brystene ser helt rare ut. I etterkant har jeg fått beskjed at jeg hadde så stor kapsel, dette sa legen ingenting om. At jeg har så tynn hud etc. Hvorfor la de ikke inne de største om de merket dette under operasjon. Ikke bare må jeg gjennom en ny operasjon, men jeg må ut med min 10.000 kr til😔  Har jeg en sak her? Noen som har råd hva jeg bør gjøre denne gangen? Jeg har lest at man bør legge inn under muskel om man er slank og at glatte proteser er bedre enn rue når man er slank. Dette burdd jo legen sagt i fra om i forkant.  Kan lommene være for små siden protesene krøller seg sånn eller for store lommer?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei. Jeg skal ta silikon 200cc ved Volvat Stokkan 11.oktober. Skal ta under muskelen. Tenker å være tilbake på jobb etter ei uke. Den 27.oktober er planen at jeg skal på konsert, og blir veldig usikker på om dette er realistisk. Kommer jo sikkert til å drikke noen øl. Er en i stand til dette? Har en hverdag med to små barn, så muligheten for avslapping er begrenset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. De første dagene må du ta det helt med ro, men tok det en onsdag og var tilbake på jobb mandagen etter. Har en stillesittende jobb. Hadde lite smerter og kjente meg grei ganske raskt men tok det rolig slik at det fikk gro og ikke ble komplikasjoner. Konsert tror jeg skal gå helt fint. Jeg har også to små og det var ikke noe problem, men nå må ingen av de bæres. Sa jeg hadde skada ryggen og derfor måtte ligge mye og ikke kunne løfte. Etter fire uker kjente jeg meg helt som meg selv igjen. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Blevq skrev (1 time siden):

Hei. Er det noen som har 220cc? Kirurgen min anbefaler det til meg, men redd det blir veldig synlig.

Hei.

Jeg ble egentlig anbefalt 285 men valgte 265 fordi jeg var redd for at det skulle bli stort, men angrer dessverre da det ble ganske mye mindre enn jeg så for meg. Ingen som har merka noe med mindre jeg har fortalt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ttt4 skrev (6 minutter siden):

Hei.

Jeg ble egentlig anbefalt 285 men valgte 265 fordi jeg var redd for at det skulle bli stort, men angrer dessverre da det ble ganske mye mindre enn jeg så for meg. Ingen som har merka noe med mindre jeg har fortalt det.

Har dere vist bilder ift hva og hvilken størrelse dere ønsker til kirurg? Da kan det kanskje være enklere å få en formening om størrelse vs ønsker. Så kjedelig at det ble mye mindre enn ventet, men føler ofte at man sitter igjen med disse tankene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Blevq said:

Hei. Er det noen som har 220cc? Kirurgen min anbefaler det til meg, men redd det blir veldig synlig.

Hei! Jeg tok 230/245 cc og er strålende fornøyd ut fra det resultatet jeg ønsket. Jeg hadde så og si ingenting fra før og ønsket å ha "noe" uten at det skulle bli for mye/stort eller særlig merkbart med klær. Var opptatt av et naturlig resultat og det har jeg fått, men jeg har fortsatt ikke store pupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...