Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, PiratKine skrev:

@Melomafia Det er det jeg først ble anbefalt, eller ble anbefalt 220-250. Men jeg syntes det hørtes så lite ut! Men ser jo nå det ikke trenger å være det. Ble kjempe bra:laugh:

Har du over eller under?

(Beklager om du har svart på dette før, men er så mange sider å bla i)

Nei syns størrelsen passer fint til kroppen min, jeg er 163/58 😊 Utrolig hvor stor forskjell det kan bli fra person til person.

Jeg har over brystmuskelen men under muskelhinna. Skjønner godt at du spør, umulig å henge med i svingene her 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Melomafia Ja, det er sykt hvor forskjellig det kan være fra person til person. Tror absolutt du valgte best til din kropp utifra målene dine og hva jeg kan se. Du burde være veldig fornøyd!

Jeg sover KUN på siden, så kjenner jeg gruer meg veldig til å måtte sove på ryggen. Blir nok mye søvnløse natter i starten:fnise:

Hvem opererte deg?:)

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PiratKine skrev:

@Melomafia Ja, det er sykt hvor forskjellig det kan være fra person til person. Tror absolutt du valgte best til din kropp utifra målene dine og hva jeg kan se. Du burde være veldig fornøyd!

Jeg sover KUN på siden, så kjenner jeg gruer meg veldig til å måtte sove på ryggen. Blir nok mye søvnløse natter i starten:fnise:

Hvem opererte deg?:)

Tusen takk, så hyggelig å høre 😊 Kunne sikkert gått opp til 300 også, men ikke mer enn det. Dog er jeg veldig fornøyd med den størrelsen her 😊

Det gjorde jeg også, helst på magen! Men det gikk heldigvis bedre enn forventet. 

Amland 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen på dette forumet som i nyere tid har operert seg på fornebu hos Pål? Hadde vært fint om noen kunne delt en slik erfaring, eller evnt tagget noen de vet har hatt han som kirurg! Hadde satt veldig pris på det:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nelli skrev:

Ja, var det jeg mente ja :fnise: Takk for linken :Nikke: 

Haha, bare hyggelig!:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PiratKine skrev:

Er det ingen på dette forumet som i nyere tid har operert seg på fornebu hos Pål? Hadde vært fint om noen kunne delt en slik erfaring, eller evnt tagget noen de vet har hatt han som kirurg! Hadde satt veldig pris på det:nori:

Jeg har  det 😊 Fikk veldig fine pupper! Var uheldig og de roterte, så måtte operere på ny. Men kan nok ikke klandre han for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere som tok silikon for 6-12 mnd Siden? Hvor myke er de blitt? Synes mine (2mndr) er ganske så harde ennå 🤔 Vil de mykne mere? Og spent på om noen med løft+protese er fornøyd 1 år etter inngrep, eller om de har seget igjen. Alt man går å bekymrer seg for hele tiden 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kristina41 skrev:

Jeg har  det 😊 Fikk veldig fine pupper! Var uheldig og de roterte, så måtte operere på ny. Men kan nok ikke klandre han for det. 

Åh! Takk for svar, endelig!:nori:Hvordan ble arrene dine ogsånn forrige gang? Og har du sett de nye?

Veldig betryggende å høre at noen var fornøyd!:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, PiratKine skrev:

Åh! Takk for svar, endelig!:nori:Hvordan ble arrene dine ogsånn forrige gang? Og har du sett de nye?

Veldig betryggende å høre at noen var fornøyd!:laugh:

Arrene ble helt supre👌🏼 Ja, har sett de nye. Kjempefornøyd! Kunne ikke blitt bedre etter mitt syn.  Han er veldig ok, eneste er at han muligens er litt vel positiv når han snakker om smerte og sånn i etterkant. Var særdeles vondt første gangen! Ikke så vondt nå, men nå sliter jeg med nervesmerter som jeg håper snart går over. 

Hadde valgt han igjen dersom jeg enda hadde måtte operert  Han er vel en av de i Norge som har lengst erfaring med dette  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Kristina41 skrev:

Arrene ble helt supre👌🏼 Ja, har sett de nye. Kjempefornøyd! Kunne ikke blitt bedre etter mitt syn.  Han er veldig ok, eneste er at han muligens er litt vel positiv når han snakker om smerte og sånn i etterkant. Var særdeles vondt første gangen! Ikke så vondt nå, men nå sliter jeg med nervesmerter som jeg håper snart går over. 

Hadde valgt han igjen dersom jeg enda hadde måtte operert  Han er vel en av de i Norge som har lengst erfaring med dette  

 

Åh så bra! Nå ble jeg litt rolige, godt å høre du er så fornøyd:laugh:

Ja, han var ganske positiv ang smerte med meg også. Litt nervøs for det..

Men tusen takk for svar!:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@PiratKine jeg er ofte innom 😅 Man blir litt opphengt i det her. Haha. Genialt forum! Arrene på begge sider er to tynne streker. Ser ut som jeg har tegnet to pennestreker bare. Begge har lagt seg på hudnivå. De er mye finere enn hva jeg trodde var mulig. Barstad som opererte meg. Jeg hadde ingen fold før operasjon, og heller ikke rett etter operasjonen så var veldig spent på dette med arrene. Etter hvert som brystene har droppet nedover og fått mer fylde på undersiden har jeg fått en liten fold, og arret er på vei ned i den. Nesten helt i folden nå. Strålende fornøyd med Fornebu.  Rolig og fin stemning der. Virka betryggende å komme inn for min del. Etter operasjonen lå jeg og halvsov et par timer, fikk mat og ble passa godt på. Jeg vet ikke hvordan de er hvis det oppstår noe siden jeg så langt har vært heldig, men fikk kjapt svar fra sykepleier da jeg sendte mail  også. Veldig fornøyd med resultatet så langt. Har hatt veldig lite smerter i etterkant. 

Bare å spørre om det er noe annet du lurer på! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tamarari skrev:

@PiratKine jeg er ofte innom 😅 Man blir litt opphengt i det her. Haha. Genialt forum! Arrene på begge sider er to tynne streker. Ser ut som jeg har tegnet to pennestreker bare. Begge har lagt seg på hudnivå. De er mye finere enn hva jeg trodde var mulig. Barstad som opererte meg. Jeg hadde ingen fold før operasjon, og heller ikke rett etter operasjonen så var veldig spent på dette med arrene. Etter hvert som brystene har droppet nedover og fått mer fylde på undersiden har jeg fått en liten fold, og arret er på vei ned i den. Nesten helt i folden nå. Strålende fornøyd med Fornebu.  Rolig og fin stemning der. Virka betryggende å komme inn for min del. Etter operasjonen lå jeg og halvsov et par timer, fikk mat og ble passa godt på. Jeg vet ikke hvordan de er hvis det oppstår noe siden jeg så langt har vært heldig, men fikk kjapt svar fra sykepleier da jeg sendte mail  også. Veldig fornøyd med resultatet så langt. Har hatt veldig lite smerter i etterkant. 

Bare å spørre om det er noe annet du lurer på! :) 

Så utrolig godt å høre! Kan godt være jeg spør om mer etterhvert som jeg kommer på ting:fnise: Er veldig morsomt å høre andres erfaringer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tamarari 

Kom faktisk på noen flere spørsmål med engang:fnise:

Har du delt noe bilder tidligere på forumet? Hva gikk du for i størrelse i forhold til målene dine? 

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@PiratKine jeg var i utgangspunktet nesten helt flat. Jeg trengte ikke bh egentlig. Jeg synes det er fint med litt små pupper, så ville fortsatt ha «små». Jeg et 163 høy og veier 55-57 kg, varierer. Atletisk bygget med Generelt lite fett på overkroppen. La inn 265 ergonomix under muskel, demi profil. Har ikke lagt ut andre bilder, men kan gjøre det :)  Kunne nok hatt større uten at det hadde blitt unaturlig, men fornøyd med det som ble valgt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Tamarari skrev:

@PiratKine jeg var i utgangspunktet nesten helt flat. Jeg trengte ikke bh egentlig. Jeg synes det er fint med litt små pupper, så ville fortsatt ha «små». Jeg et 163 høy og veier 55-57 kg, varierer. Atletisk bygget med Generelt lite fett på overkroppen. La inn 265 ergonomix under muskel, demi profil. Har ikke lagt ut andre bilder, men kan gjøre det :)  Kunne nok hatt større uten at det hadde blitt unaturlig, men fornøyd med det som ble valgt! :) 

Åja! Ja, er ganske flat selv. Derfor jeg syntes det er litt spennende når folk har litt likt utgangspunkt som meg selv! Syntes det høres ut som du gjorde ett godt valg jeg:laugh:

Tusen takk for de fine og utfyllende svarene jeg har fått! Du har beroliget meg veldig.

Jeg har veldig lyst til å se bilde om du vil dele/ikke har noe imot å dele! Det er alltid hjelpsomt å se andre når man vet vekt/høyde!

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine 

jeg lar det stå en stund før jeg fjerner det. Så ikke siter innlegget 😁 jeg vet, det er kjempenyttig å se andres bilder, så jeg deler gjerne! Men litt noia av at det skal ligge ute bilde så sletter det etter hvert. Så har jeg sensurert litt forskjellig 😇 som man ser er den ene mindre enn den andre fortsatt, den ligger litt etter på droppinga, sitter fortsatt høyere. Det er et levende bevis på at de virker større etter hvert. Glemte å sensurere brystvortene 😂😂

 

 

Endret av Tamarari
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tamarari

Jeg syntes de ser kjempe symetriske ut allerede jeg! De var dødsfine, du burde være kjempe fornøyd til at du er 5 uker post op (?):nori:

Virkelig fine altså! Åssen syntes du dagene etter op var? Siden du har under muskel? Jeg skal også ha det, og har hørt litt skrekkhistorier.

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...