Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

9 timer siden, RainyB skrev:

Tuusen takk!:nori: Ja var litt betryggende å se bilder, selv om de nok ikke blir akkurat sånn. Håper alt står bra til med deg!! Har du begynt på jobb og sånn igjen? Jeg er fortsatt litt bekymret for at 1 uke fri ikke skal være nok :bond:

Jeg er tilbake i jobb igjen! Er i aktivitet hele dagen, og sitter aldri i ro 🙈 Heldigvis har det gått helt fint å være tilbake igjen, og jeg har ikke hatt noe smerter eller utfordringer ☺️ Krysser fingrene for at det blir det samme for deg! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet garantien på aleris? Avtalte med kirurgen 325, men hun la inn 300 fordi hun mente det passet bedre. 2 måneder siden operasjon nå og jeg syns de begynner å bli alt for små!! Ser nesten ikke forskjell med klær på. Dette er utrolig vanskelig for meg da jeg nylig har gjennomført en  operasjon og man vil jo være så fornøyd som mulig!! Er så skuffet. Vet jeg må vente lengere for å se fult restultat...Passer så si de gamle bhene mine. Noen som vet hva det koster/garantien hvis man ikke er fornøyd og kirurgen la inn mindre enn planlagt. Og noen som vet om det går bra å bruke spile bh med push up i noen timer av og til nå? :) Elsker forumet og følger med mye her. Kan å svare på andre sine spm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Lilleluci skrev:

Noen som vet garantien på aleris? Avtalte med kirurgen 325, men hun la inn 300 fordi hun mente det passet bedre. 2 måneder siden operasjon nå og jeg syns de begynner å bli alt for små!! Ser nesten ikke forskjell med klær på. Dette er utrolig vanskelig for meg da jeg nylig har gjennomført en  operasjon og man vil jo være så fornøyd som mulig!! Er så skuffet. Vet jeg må vente lengere for å se fult restultat...Passer så si de gamle bhene mine. Noen som vet hva det koster/garantien hvis man ikke er fornøyd og kirurgen la inn mindre enn planlagt. Og noen som vet om det går bra å bruke spile bh med push up i noen timer av og til nå? :) Elsker forumet og følger med mye her. Kan å svare på andre sine spm

Såvidt jeg vet må man betale nesten det samme/det samme som man betalte for operasjon dersom man ønsker større proteser og ikke pga komplikasjoner. Det er veldig liten forskjell på 325 og 300, så du vil nok sikkert bli bedt om å vente ettersom det kan ta opptil 1 år før man ser endelig resultat. Hvis det er kapsling/komplikasjoner dekker garantien det, men når alt går fint og forskjellen kun er på 25cc har nok kirurgen vurdert at det var det som ville passe din kropp best/ikke fikk plass til større.  

Jeg har ikke operert enda, men hører at det tar mange måneder/opptil 1 år før man blir fornøyd med utseendet på brystene :-) Så prøver å forberede meg mentalt på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Lilleluci said:

Noen som vet garantien på aleris? Avtalte med kirurgen 325, men hun la inn 300 fordi hun mente det passet bedre. 2 måneder siden operasjon nå og jeg syns de begynner å bli alt for små!! Ser nesten ikke forskjell med klær på. Dette er utrolig vanskelig for meg da jeg nylig har gjennomført en  operasjon og man vil jo være så fornøyd som mulig!! Er så skuffet. Vet jeg må vente lengere for å se fult restultat...Passer så si de gamle bhene mine. Noen som vet hva det koster/garantien hvis man ikke er fornøyd og kirurgen la inn mindre enn planlagt. Og noen som vet om det går bra å bruke spile bh med push up i noen timer av og til nå? :) Elsker forumet og følger med mye her. Kan å svare på andre sine spm

Hei!

Var det forskjellig profil på 325 og 300? Om man tar utgangspunkt i at det gjaldt samme profil er 25 CC en ganske ubetydelig forskjell. Er snakk om ca 0,2 cm mer i projeksjon og kanskje 0,25 cm bredere (tatt utgangspunkt i motiva sin oversikt)  Om du er så misfornøyd nå ville du nok vært like misfornøyd med 325. Implantater rundt 300 er rett og slett ikke store implantater. 

For å ta meg selv som eksempel - har jo visst at den ene puppen var litt bredere enn den andre (ca 1cm bredere fikk jeg vite på konsultasjon) men puppene har fylt samme cupstørrelse og har ikke tenkt mye over det.  Når jeg tok silikon fikk jeg 235 i den ene og 295 i den andre for å jevne ut forskjellen. 60CC for å jevne ut en så "liten" forskjell! 

I papirene du har underskrevet står det mest sannsynlig at kirurgen kan gjøre endringer dersom hen mener det vil gi et bedre resultat. Ofte vet ikke kirurgen før han opererer og ser hvor mye du har plass til. Om det ikke er medisinsk grunnlag får du tidligst my operasjon etter ett år, sånn at kropp og hode skal heale. 

Ville ikke brukt spiler og pushup så kort etter operasjonen. Protesen bruker opp til 8 uker på å feste seg i lommen kirurgen har laget, og spilebruk kan trigge til stygg arrdannelse. Bruker du dette så kort tid etter operasjon frafaller garantien. 

Hvilken størrelse var du før operasjonen, og hva er du nå? 

Kjenner meg igjen i det du skriver, har hatt flere ups and downs ang størrelsen. Er sjokkert over hvor lite 300 cc faktisk er, hadde jeg visst det ville jeg ikke vært redd for å nærme meg 400 :) Damer som Linni og Paradise-Iselin ødelegger, man blir jo livredd for å ende opp som de :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2018 den 15.25, RainyB skrev:

Heihei!

En liten oppdatering fra meg. Da er det bare 5 dager til jeg skal operere, og denne uken har jeg fått laget 3D-bilder av hvordan resultatet kan se ut (Crisalix simulator). Det var SÅ stas å se! Fikk en link tilsendt på mail hvor jeg kan logge meg inn og se før/etter simuleringen min, og snu meg selv rundt 180 grader. Blir aldri lei av å se på det, hehe. Gleder meg enda mer nå:alice:

Det er bestemt Motiva Demi implantater (Demi = middels profil) over muskel, og vi skal prøve å få til 300cc. Jeg fikk se meg selv med alt fra 250-300cc på 3D-bilder. Dersom han ikke får plass til 300 vil han nok gå litt ned (jeg ønsker ikke større enn det), og tror jeg vil bli veldig fornøyd med alt fra 270-300 egentlig. Så nå slapper jeg helt av og gleder meg masse! Nervene kommer nok kvelden før/eventuelt på operasjonsdagen, men det får stå til.

- For de som lurer er jeg 24 år, 175cm, 64 kg og bruker 75A nå.

Så spennende!

Jeg håper jeg også kan få se sånn 3D når jeg skal på min siste konsultasjon om 2 uker. Er 3 uker til min operasjon! Er kjempe spent. Vet fortsatt ikke helt hvilken størrelse jeg skal gå for da dette cc/gram greiene forvirrer meg veldig🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine Det var veldig gøy å se, anbefales! Vet at kirurgen kanskje ender opp med å ta litt mindre enn 300cc, og da var det betryggende å se at det ikke ble så stor forskjell på feks 270 og 300 på min kropp :) Du kan søke etter hvilke byer/klinikker som har den 3D simuleringen jeg tok på www.crisalix.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, RainyB skrev:

@PiratKine Det var veldig gøy å se, anbefales! Vet at kirurgen kanskje ender opp med å ta litt mindre enn 300cc, og da var det betryggende å se at det ikke ble så stor forskjell på feks 270 og 300 på min kropp :) Du kan søke etter hvilke byer/klinikker som har den 3D simuleringen jeg tok på www.crisalix.com :)

Jeg skal op på fornebu. Der har de sånn type simulering, så håper jeg kan få prøvd den på konsultasjonen så jeg får en bedre idee om hva jeg ønsker😊 Jeg har prøvd en sånn «bh» med implanter tidligere og syntes kanskje sånn rundt 250 hadde vært fint til meg (er ganske liten). Men er ikke så lett å vite hvordan det hadde sett ut i realiteten med bare en sånn bh syntes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2018 den 11.04, Superblomst skrev:

Haha! Jeg vet hvor gøy det er å se andres bilder, så merker jeg har veldig lite problem med å dele mine. Hadde jeg aldri trodd! 

Ca uke 1 -2:                                                          Ca uke 10-11: 

                                                                                                                  

Tror ikke puppene er "ferdig" enda, de er fremdeles ganske faste (og ser de er inne i en veldig rund fase, haha) men blir helt klart mykere for hver uke som går! Gleder meg til det blir litt mer heng så de ser mer naturlige ut :) 

Åh gud nå ble jeg også nysgjerrig siden du har tatt på fornebu!🙊 

Hvem opererte deg? Er du fornøyd med klinikken?😄

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PiratKine skrev:

Jeg skal op på fornebu. Der har de sånn type simulering, så håper jeg kan få prøvd den på konsultasjonen så jeg får en bedre idee om hva jeg ønsker😊 Jeg har prøvd en sånn «bh» med implanter tidligere og syntes kanskje sånn rundt 250 hadde vært fint til meg (er ganske liten). Men er ikke så lett å vite hvordan det hadde sett ut i realiteten med bare en sånn bh syntes jeg.

 

Jeg skal også operere meg på Fornebu, fikk ikke prøve den 3d greia på konsultasjonen :roll: litt dumt igrunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nelli skrev:

 

Jeg skal også operere meg på Fornebu, fikk ikke prøve den 3d greia på konsultasjonen :roll: litt dumt igrunn..

Hæ? Hvorfor ikke?😨 Var det fordi du ikke spurte eller fordi de sa nei?😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PiratKine skrev:

Hæ? Hvorfor ikke?😨 Var det fordi du ikke spurte eller fordi de sa nei?😥

Nei altså, jeg tenkte ikke på det før jeg satte meg ned etter at jeg kom hjem....Da kom jeg på at de hadde en sånn maskin....Trodde kanskje de brukte den på alle konsultasjoner jeg, men godt mulig man må spørre...:roll:

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PiratKine skrev:

Hæ? Hvorfor ikke?😨 Var det fordi du ikke spurte eller fordi de sa nei?😥

Hvem skal du til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nelli skrev:

Hvem skal du til? :)

Ja det kan hende man må spørre🤔 Det er fort gjort å glemme når man er der da, så håper jeg husker på det fordi føler det kan være hjelpsomt å se sånn ca hvordan de vil se ut.

Jeg skal til Pål, duda?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@PiratKine Bare skyter inn at man må spørre om 3D-bilder, jeg fikk ikke tilbud om det på min første konsultasjon. Spurte senere om jeg kunne komme tilbake og få laget det, og det koster visst klinikken litt penger å bruke 3D-programmet (ca. 1000,- pr gang). Så de gjør det ikke ved mindre man spør om det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, RainyB skrev:

@PiratKine Bare skyter inn at man må spørre om 3D-bilder, jeg fikk ikke tilbud om det på min første konsultasjon. Spurte senere om jeg kunne komme tilbake og få laget det, og det koster visst klinikken litt penger å bruke 3D-programmet (ca. 1000,- pr gang). Så de gjør det ikke ved mindre man spør om det :)

Åja okei, men da vet vi det! Men de tar det fint om man spør liksom? De blir ikke furtne siden det koster dem penger?:klo:

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PiratKine skrev:

Åja okei, men da vet vi det! Men de tar det fint om man spør liksom? De blir ikke furtne siden det koster den penger?:klo:

Nei det blir de ikke, det skulle bare mangle at man får det tenker jeg! Vi er jo faktisk kunder som betaler en ganske heftig sum med penger for denne operasjonen, så jeg brydde meg ikke om de får den lille kostnaden med å gjøre meg enda tryggere på valget mitt:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, RainyB skrev:

Nei det blir de ikke, det skulle bare mangle at man får det tenker jeg! Vi er jo faktisk kunder som betaler en ganske heftig sum med penger for denne operasjonen, så jeg brydde meg ikke om de får den lille kostnaden med å gjøre meg enda tryggere på valget mitt:fnise:

Hahah ja du har ett godt poeng!:fnise:

Hvem er det du skal til? Du må glede deg noe voldsomt! Er fortsatt noen uker til min op, og tar meg selv i å tenke på det ofte! Har hatt lyst til dette lenge:mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine Hehe ja, ville sendt dem en mail og sagt at du ønsker 3D på den neste konsultasjonen din!

Jeg skal til Dr. Ørner i Bergen, han er den med lengst erfaring her i området. I tillegg kjenner jeg flere som har vært hos ham som er svært fornøyd. 

Ja nå begynner jeg å bli utålmodig! Har tenkt på det hveeer dag siden jeg fikk operasjonsdatoen for 1,5 mnd siden. I tillegg har jeg vurdert operasjonen i årevis! Så nå vil jeg bare få det overstått:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RainyB skrev:

@PiratKine Hehe ja, ville sendt dem en mail og sagt at du ønsker 3D på den neste konsultasjonen din!

Jeg skal til Dr. Ørner i Bergen, han er den med lengst erfaring her i området. I tillegg kjenner jeg flere som har vært hos ham som er svært fornøyd. 

Ja nå begynner jeg å bli utålmodig! Har tenkt på det hveeer dag siden jeg fikk operasjonsdatoen for 1,5 mnd siden. I tillegg har jeg vurdert operasjonen i årevis! Så nå vil jeg bare få det overstått:fnise:

Haha, det skjønner jeg godt! Hadde bare gått rundt å trippa om jeg var deg:fnise:

Sitter bare å ser på youtube videoer for tiden av andre som har gjort dette, og hva jeg kan forvente. Men det gjør meg egentlig bare enda mer utålmodig!

Håper du oppdaterer oss på hvordan det går med deg underveis da! Fryktelig spennende:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine Ja det er ganske sykt å tenke på at om 4 dager har jeg allerede hatt nye pupper i 12 timer allerede! Er så spent på hvordan de blir, og gleder meg til min første sommer hvor jeg føler meg fin i bikinitoppen:phaedra: Har sett alle youtube-videoer jeg også, men føler prosessen er så forskjellig for alle at jeg blir bare mer forvirret! 

Tiden går veldig fort, er ikke lenge til din tur heller! Jeg skal selvfølgelig gi oppdateringer:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...