Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

11 timer siden, PiratKine skrev:

Haha ja, får se hva jeg lander på! Ønsker hvertfall å gå opp 2 størrelser. Vil ikke de skal bli for små heller. Alle sier jo at gå heller litt større enn du tror!:laugh: Har ikke hørt om disse implantene før, spennende!

Jeg har faktisk hørt, og mener også det står på fornebu sin nettside at det skal man ikke gjøre! Det kan skape kapseldannelse tror jeg, og er noe de gikk vekk fra for en stund siden. Men vet ikke om det er bare fornebu som fraråder det eller om det er flere klinikker. Det kan kanskje noen andre her inne som har gjennomgått op svare på:laugh:

Men skal se om jeg finner noe på nettsiden, også redigerer jeg innlegget her om jeg kan backe det opp med fakta:laugh:

Edit: Var visst for lekasje ikke kapsel, men det står:

«Gamle innlegg:

Som nevnt anbefaler vi at den gamle typen silikonproteser skiftes. Alle som feilaktig har praktisert massasje for å holde brystene myke, anbefaler vi også å skifte protesene på grunn av muligheter for lekkasje.»

 

Da er det nok like greit å ikke gjøre det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Nelli skrev:

Jørgen :) 

Ja, du måååå huske å spørre ;)

Spennende! Kan jeg spørre når?:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har operert meg for andre gang for ca tre uker siden. Gikk mye bedre enn sist. La inn 100 cc mer en jeg hadde da. 

De siste tre dagene har jeg fått smerter i det ene brystet. Det kommer og går og er som små elektriske støt/stikk under høyre brystvorte. Veldig ubehagelig! Noen som har erfart det samme? Vet noe mer om det? Har hørt at det kan være nerver i klem. Blir det bedre etterhvert?

Endret av Kristina41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nelli skrev:

Om 4 uker :Nikke:

Så spennende! Gleder du deg? Min er 3 uker unna:nori:

Har du bestemt deg for størrelse, hvilken protese osv?:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, PiratKine skrev:

Så spennende! Gleder du deg? Min er 3 uker unna:nori:

Har du bestemt deg for størrelse, hvilken protese osv?:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er litt sånn at jeg gleder meg den ene dagen, og gruer meg den neste :fnise:

Jeg har så brede bryst at jeg må nok ha ganske store implantater! Fikk inntrykk av at det fort kan bli 400 +...Også tror jeg det blir Motiva Ergo et eller annet (under muskelen) :laugh: Jeg er så fryktelig dårlig på å spørre om sånt merker jeg ha ha ha...Men ut ifra prisen jeg skal betale så var det ei annen ei her inne som antok at det var det jeg kom til å få :fnise:

 

Jeg må bare stole på kirurgen, og at han forstår ønsket om store pupper, men IKKE Linni Meister ballonger!

 

Hva skulle du ha igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Nelli Ja, det er sant! Blir sikkert kjempe bra:laugh:

Som jeg har fortalt tidligere så har jeg ikke hatt den siste konsultasjonen. Skal ha den om 2 uker å da får jeg vite mer konkret om størrelse osv. Jeg kunne også tenkt meg store, siden jeg betaler en del for de, så ønsker selvfølgelig en forskjell. Men heller ikke sånne ballongensom ser unaturlig ut. Litt som Linni som du sier ja, blir litt voldsomt for meg. Selvom hu og jeg er veldig lik i høyde og vekt:fnise: 

Men han sa hvertfall på telefonen at han tenker runde implanter under muskelen. Så såpass vet jeg, tror prisen han sa var 38k.

Blir spennende å se hvilken størrelse han anbefaler meg! Er det jeg er mest spent på.

Har du fått et godt inntrykk av klinikken så langt? Har enda ikke vært der personlig:laugh:

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kristina41 skrev:

Jeg har operert meg for andre gang for ca tre uker siden. Gikk mye bedre enn sist. La inn 100 cc mer en jeg hadde da. 

De siste tre dagene har jeg fått smerter i det ene brystet. Det kommer og går og er som små elektriske støt/stikk under høyre brystvorte. Veldig ubehagelig! Noen som har erfart det samme? Vet noe mer om det? Har hørt at det kan være nerver i klem. Blir det bedre etterhvert?

Jeg har ikke operert meg enda, så jeg kan ikke si noe helt sikkert. Men det kan være nerver som reparerer seg igjen da kanskje? Har hørt at det er veldig normalt med en slik stikkefølelse noen uker etterpå. Merker du noe forskjell på sensitivitet etter at du oppdaget stikkingen?

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PiratKine skrev:

@Nelli Ja, det er sant! Blir sikkert kjempe bra:laugh:

Som jeg har fortalt tidligere så har jeg ikke hatt den siste konsultasjonen. Skal ha den om 2 uker å da får jeg vite mer konkret om størrelse osv. Jeg kunne også tenkt meg store, siden jeg betaler en del for de, så ønsker selvfølgelig en forskjell. Men heller ikke sånne ballongensom ser unaturlig ut. Litt som Linni som du sier ja, blir litt voldsomt for meg. Selvom hu og jeg er veldig lik i høyde og vekt:fnise: 

Men han sa hvertfall på telefonen at han tenker runde implanter under muskelen. Så såpass vet jeg, tror prisen han sa var 38k.

Blir spennende å se hvilken størrelse han anbefaler meg! Er det jeg er mest spent på.

Har du fått et godt inntrykk av klinikken så langt? Har enda ikke vært der personlig:laugh:

38 er det jeg skal betale også :) Ja, det blir spennende å se hva han tenker du bør ha :) 

Jeg fikk veldig godt inntrykk av klinikken da jeg var der, absolutt! Jeg har operert meg på Aleris (oslo) før, og der fikk jeg mer sykehusfølelse hvis jeg kan si det på den måten. Men for all del, var fornøyd der også altså. Men sånn rent estetisk var nok Fornebu hakket over :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kristina41 skrev:

Jeg har operert meg for andre gang for ca tre uker siden. Gikk mye bedre enn sist. La inn 100 cc mer en jeg hadde da. 

De siste tre dagene har jeg fått smerter i det ene brystet. Det kommer og går og er som små elektriske støt/stikk under høyre brystvorte. Veldig ubehagelig! Noen som har erfart det samme? Vet noe mer om det? Har hørt at det kan være nerver i klem. Blir det bedre etterhvert?

Tror det er som med alle andre operasjoner, de kutter jo en del nerver/nervetråder...og når disse skal finne veien tilbake igjen så kan det oppstå stikkinger, og brennende følelse :). Jeg hadde dette mye ved en annen operasjon jeg har gjort. Det kunne komme og gå i opptil 8 mnd etter operasjonen husker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, PiratKine skrev:

Jeg har ikke operert meg enda, så jeg kan ikke si noe helt sikkert. Men det kan være nerver som reparerer seg igjen da kanskje? Har hørt at det er veldig normalt med en slik stikkefølelse noen uker etterpå. Merker du noe forskjell på sensitivitet etter at du oppdaget stikkingen?

Sensitiviteten er blitt mindre siste dagene. Er fortsatt noe, men er mest de stikkene som plager meg mest nå. Livredd for at det skal være noe som vedvarer, men krysser fingere for at det skal gå bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nelli skrev:

Tror det er som med alle andre operasjoner, de kutter jo en del nerver/nervetråder...og når disse skal finne veien tilbake igjen så kan det oppstå stikkinger, og brennende følelse :). Jeg hadde dette mye ved en annen operasjon jeg har gjort. Det kunne komme og gå i opptil 8 mnd etter operasjonen husker jeg. 

Ok, godt å høre, selv om 8 mnd høres grusomt lenge ut😣 Men da er det nok normalt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kristina41 skrev:

Sensitiviteten er blitt mindre siste dagene. Er fortsatt noe, men er mest de stikkene som plager meg mest nå. Livredd for at det skal være noe som vedvarer, men krysser fingere for at det skal gå bort. 

Ja, grunnen til at jeg spurte om sensitiviteten er at hvis du fortsatt har lite, og at det kommer seg litt og litt, så er det nok bare nervene som reparerer seg! Er nok ingenting å bekymre seg for:laugh: Vil nok komme å gå litt i noen måneder til nervene har reparert seg ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tamarari Håper du fortsatt titter innom her i ny og ne! Snoket akkurat litt på arrene dine som du publiserte for noen uker siden, og de ser jo helt fantastiske ut! Åssen har de leget til nå? Har de begynt å legge seg i folden liksom? Litt nervøs for dette med meg da jeg har veldig små til og begynne med, og er redd arret skal bevege seg oppover istedenfor nedover i folden. 

Ble enda tryggere på valget mitt med fornebu nå altså:nori:Vil du selv si du er fornøyd med opplevelsen der og resultatet så langt?

Kan jeg spørre om hvem som opererte deg? Er Pål som skal operere meg:laugh:

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker snart allerede! Venstrepupp henger fortsatt litt etter, men det kommer seg dag for dag. Ser det lettere ovenfra.

Fortsatt litt ekkelt å ligge på siden, men har blitt ganske vant til å ligge på ryggen nå... 

Bare tre uker til jeg kan gå med vanlige bher også. Spent på hvilken str jeg blir, ønsket meg en C i forkant, håper jeg slipper å måtte gå ned på B 🤞🏼 

Ikke quote så jeg får slettet bildet senere 😊

Endret av Melomafia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De ser kjempe fine ut etter så kort tid! Ikke sånne «boksete» pupper som mange andre får så tidlig!:nori:Tviler sterkt på at du er mindre enn en C, så tror du kan slappe av! 

Hvor mange g/cc tok du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kristina41 skrev:

Jeg har operert meg for andre gang for ca tre uker siden. Gikk mye bedre enn sist. La inn 100 cc mer en jeg hadde da. 

De siste tre dagene har jeg fått smerter i det ene brystet. Det kommer og går og er som små elektriske støt/stikk under høyre brystvorte. Veldig ubehagelig! Noen som har erfart det samme? Vet noe mer om det? Har hørt at det kan være nerver i klem. Blir det bedre etterhvert?

Jeg har også hatt en periode med stikkinger. Tre uker siden operasjon nå, og nå kommer det bare visst jeg løfter noe tungt/fort el. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PiratKine skrev:

De ser kjempe fine ut etter så kort tid! Ikke sånne «boksete» pupper som mange andre får så tidlig!:nori:Tviler sterkt på at du er mindre enn en C, så tror du kan slappe av! 

Hvor mange g/cc tok du?

Tusen takk, håper du har rett 😁

Jeg har 250 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Melomafia Det er det jeg først ble anbefalt, eller ble anbefalt 220-250. Men jeg syntes det hørtes så lite ut! Men ser jo nå det ikke trenger å være det. Ble kjempe bra:laugh:

Har du over eller under?

(Beklager om du har svart på dette før, men er så mange sider å bla i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...