Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

20 timer siden, k0609 skrev:

Okei takk, det hadde vært helt supert om du fikk til å sende bilder! :-D

husk at på bikinibilde der, er de litt "heist" opp pga stram overdel :P 

Jeg har slike pupper som på bilde, i bikini/bh uten fyll. Jeg fikk 295 og 330, med. profil og under muskel. Er 165 høy og 54 kg. Ved å øke ut i sidene blir de større mot midten også. Det er fort at de ser ut som kuler, om du er tynn. Jeg har anatomiske. Jeg er helt på kanten, og de ser naturlige ut. Men ser at det fort kunne blitt "dråper" som ikke så naturlige ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, scrabble skrev:

husk at på bikinibilde der, er de litt "heist" opp pga stram overdel :P 

Jeg har slike pupper som på bilde, i bikini/bh uten fyll. Jeg fikk 295 og 330, med. profil og under muskel. Er 165 høy og 54 kg. Ved å øke ut i sidene blir de større mot midten også. Det er fort at de ser ut som kuler, om du er tynn. Jeg har anatomiske. Jeg er helt på kanten, og de ser naturlige ut. Men ser at det fort kunne blitt "dråper" som ikke så naturlige ut. 

Takk for svar! Har sett flere bilder av akkurat denne jenta,synes den størrelsen er perfekt. Men jeg fikk ikke den av 325. Så er derfor jeg vil gå opp, men ja er redd for at de skal se ut som kuler, det er jo ikke pent. Hvilken cup hadde du fra før da? Det har jo myye å si for hvordan resultatet blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 1 uke til jeg skal operere! :ohmy:

 

Noen tips som dere tenkte etterpå at "det hadde vært lurt" før operasjonen eller etter? :-)

Brukte noen belte over brystet? Jeg har kun en sort og en hvit BH som jeg vet at jeg får når jeg skal operere.

 

Tips til klær, plasser å sitte/sove.. alt av tips mottas med stor takk :) ingen tips er dumme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, August 19, 2016 at 12.27, tmmk skrev:

Nå er det bare 1 uke til jeg skal operere! :ohmy:

 

Noen tips som dere tenkte etterpå at "det hadde vært lurt" før operasjonen eller etter? :-)

Brukte noen belte over brystet? Jeg har kun en sort og en hvit BH som jeg vet at jeg får når jeg skal operere.

 

Tips til klær, plasser å sitte/sove.. alt av tips mottas med stor takk :) ingen tips er dumme ;-)

Jeg kjøpte en ny kose bukse og genser med grillås foran til operasjonen og dagene etter. Du klarer ikke å løfte armene på en stund så da er det veldig viktig med grillås foran:) 

Med sovingen så er det lurt å skaffe seg en hotellpute og bygge opp ryggen skikkelig. Jeg likte godt å sove i sofaen de første dagene. 

Ellers er det veldig greit å rydde og rengjøre der du bor skikkelig først, ha nytt sengetøy på, fylle opp kjøleskapet med lette måltider, yoghurt og små ting. 

Så er det bare å gjøre seg klar for mange timer i sofaen og senga foran TVen 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en skjorte med knapper, dress-joggebukse, og en cardigan over. Hadde flere skjorter klar til de neste dagene :) 

Ha enkel mat tilgjengelig. Du klarer ikke smøre på

en skive selv :) Sugerør til drikke! 

Hvis du har en stressless, så er det det beste du kan sitte i de neste dagene. I senga hadde jeg to hotellputer og det funka gull 👌🏻 Nå er det 10 dager siden jeg opererte, og gikk ned til 1 hotellpute i går :) 

Ha alle smertestillende klar og informer typen/ hjelperen din om medisineringen. Spør etter kvalmestillende på operasjonsdagen! 

Ja, og IS! Jeg har brukt is myyyye som

smertelindring på de hovne puppene mine. Sååå godt :) 

Sett deg inn i alt og hva som skal foregå, da er du mest trygg :) 

Masse masse lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på konsultasjonstime på Aleris Nesttun! Ble utrolig godt tatt i mot! Legen forklarte tydelig og lenge det med størrelse, hva som vil se naturlig ut og hva han måtte gjøre for å gi meg det nærmeste resultatet jeg ville ha. Operadjonsdato er satt til 14 september! Er så spent 😱😱 Er 175, veier 78 kg og har både litt hofter og skuldre, så fant ut at 350-400, runde, ville være en bra størrelse for å få retta opp i det som skulle rettes opp i. Har litt tubebryst, så det var for å fylle ut og få det til å se mer normalt ut. 

Nå må jeg bare finne noen som kan være med meg det første døgnet! Er litt upraktisk at det er på en onsdag, for den personen er nødt til å ta seg fri. 🙈

Endret av MrsLinni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 15. august 2016 at 12.49, k0609 skrev:

Takk for svar! Har sett flere bilder av akkurat denne jenta,synes den størrelsen er perfekt. Men jeg fikk ikke den av 325. Så er derfor jeg vil gå opp, men ja er redd for at de skal se ut som kuler, det er jo ikke pent. Hvilken cup hadde du fra før da? Det har jo myye å si for hvordan resultatet blir. 

Jeg hadde 75C, MEN - cupen var tom. Stort mellomrom mellom cup og hud. Teknisk hadde jeg en AA cup, kanskje en A ved mensen +++ men årsaken er at jeg er bred over brystkassen totalt, men ingenting som "stakk" ut. Det vil si at om cupen skulle treffe riktig i sidene, måtte jeg opp i 75 C i omkrets. Brukte push up med løse innlegg i, for at ting skulle sitte pent. 

Perioden da jeg brukte "feil" BH, var jeg 70A. 

Den 19. august 2016 at 12.27, tmmk skrev:

Nå er det bare 1 uke til jeg skal operere! :ohmy:

 

Noen tips som dere tenkte etterpå at "det hadde vært lurt" før operasjonen eller etter? :-)

Brukte noen belte over brystet? Jeg har kun en sort og en hvit BH som jeg vet at jeg får når jeg skal operere.

 

Tips til klær, plasser å sitte/sove.. alt av tips mottas med stor takk :) ingen tips er dumme ;-)

Noe med knepping og ikke så stramt. jeg brukte brystbånd 24/7 i 4 uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Buble skrev:

Hva er det egentlig som gjør at noen bruker brystbånd mens andre ikke? 😬

Det lurte jeg også på da jeg gikk med mitt. Fikk helt åndenød av det. I DK er det helt normalt å bruke det, ser det ut til. Her er det mer varierende. Jeg har under muskel og kirurgen påpekte viktigheten av å ha båndet på. For å unngå "dobbelpupp", samt at brystene skulle legge seg fint. Båndet klemmer de litt sammen, og nedover. Så det er nok med å skaper litt form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.8.2016 at 20.38, Buble skrev:

Jeg brukte en skjorte med knapper, dress-joggebukse, og en cardigan over. Hadde flere skjorter klar til de neste dagene :) 

Ha enkel mat tilgjengelig. Du klarer ikke smøre på

en skive selv :) Sugerør til drikke! 

Hvis du har en stressless, så er det det beste du kan sitte i de neste dagene. I senga hadde jeg to hotellputer og det funka gull 👌🏻 Nå er det 10 dager siden jeg opererte, og gikk ned til 1 hotellpute i går :) 

Ha alle smertestillende klar og informer typen/ hjelperen din om medisineringen. Spør etter kvalmestillende på operasjonsdagen! 

Ja, og IS! Jeg har brukt is myyyye som

smertelindring på de hovne puppene mine. Sååå godt :) 

Sett deg inn i alt og hva som skal foregå, da er du mest trygg :) 

Masse masse lykke til! :) 

Tusen takk for svar! :-) Har skreve ned alt du anbefaler, og stressless har jeg så det er helt topp! Imorgen skjer det, kjenner nervene begynne å komme men det skal gå fint :-) *spent* Kjenner jeg begynner å bli bekymret for at di skal bli for små eller flate, men kirurgen vet vel best håper jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, scrabble skrev:

Det lurte jeg også på da jeg gikk med mitt. Fikk helt åndenød av det. I DK er det helt normalt å bruke det, ser det ut til. Her er det mer varierende. Jeg har under muskel og kirurgen påpekte viktigheten av å ha båndet på. For å unngå "dobbelpupp", samt at brystene skulle legge seg fint. Båndet klemmer de litt sammen, og nedover. Så det er nok med å skaper litt form. 

Fikk du bånd på klinikken? Det står at jeg skal gå til innkjøp av kompresjonstøy, men jeg får to stk BH på klinikken.

Jeg kan jo ikkje kjøpe ett slikt bånd selv om det er det di mener... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tmmk skrev:

Fikk du bånd på klinikken? Det står at jeg skal gå til innkjøp av kompresjonstøy, men jeg får to stk BH på klinikken.

Jeg kan jo ikkje kjøpe ett slikt bånd selv om det er det di mener... :P

Jeg avtalte på forhånd at jeg skulle kjøpe 2 bher og 1 bånd. Det var med i prisoverslaget. Da jeg våknet, var jeg ikledd både bånd og bh :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, tmmk skrev:

Tusen takk for svar! :-) Har skreve ned alt du anbefaler, og stressless har jeg så det er helt topp! Imorgen skjer det, kjenner nervene begynne å komme men det skal gå fint :-) *spent* Kjenner jeg begynner å bli bekymret for at di skal bli for små eller flate, men kirurgen vet vel best håper jeg :-)

Masse masse lykke til! Dette kommer til å gå så bra 😃😍 Gled deg! Og de tankene du har er helt normale. Bare stol på at kirurgen er mesteren her, han/hun vet hva de holder på med ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.5.2016 at 7.55, LilleJordbær skrev:

Er det noen som har operert seg hos dr. Bugge på Fana medisinske i Bergen og har lyst til å fortelle litt om sine erfaringer? 

Dytter opp denne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.5.2016 at 14.35, k0609 skrev:

Jeg fortalte det samme, kunne stort sett alt fra før jeg også, men synes alikevel at den timen burde vart litt lengre enn den gjorde. Ja hun er jo flink! Jeg var fornøyd med resultatet rett etter operasjon, men nå er det jo ett år etter og størrelsen er blitt mye mindre nå som de har "droppet" helt og satt seg ordentlig på plass.

Har også hørt det samme om Aleris, men skulle likevel ønske at jeg hadde sjekket ut begge plassene før jeg tok en avgjørelse.. var vel litt for gira på å bare få det unnagjort siden jeg hadde gledet meg så lenge, så det var en liten feil jeg gjorde. Anbefaler alle som skal ta silikon å virkelig bruke good tid med forberedelsene, sjekk ut flere klinikker og kirurger ihvertfall til du finner en plass og en person du føler deg 100% sikker på.

Men jeg tror du kommer til å bli fornøyd med Anne Elisabeth altså, hun er flink! Følte meg veldig trygg på operasjonsdagen. Bare sørg for, som du sier, at du tar med bilder og virkelig prøver å beskrive så nøye som mulig hva du ønsker deg. Gjorde jo dette selv, men hun så såvidt på bildene.. Dette tenkte jeg ikke stort over når jeg stod der, fordi jeg trodde hun hadde forstått hva jeg ville ha. Men nå i ettertid skulle jeg ønske at jeg fikk henne til å se nærmere på de og at jeg kanskje skulle pushet på å få prøvd på meg litt ulike proteser for å få se.. Jeg tror hun trodde at jeg ville ha de så naturlig som mulig bare fordi jeg sa at jeg ikke ønsket glamourmodell pupper, men nå er det jo blitt sånn at de rett og slett ser små ut hvis jeg ikke har på bh.. Føler at jeg må bruke push up bh for å ha den størrelsen som jeg ønsker meg, og det er ikke det jeg ville ha når jeg betalte så mye for en operasjon. 

Ja det er ganske kjipt.. Skal forklare henne akkurat hvordan jeg føler det, fikk time 31, så er spent på å høre hva hun har å si. I og med at jeg har komplikasjoner i tillegg, satser jeg på at jeg slipper å betale for ny operasjon, eventuelt at jeg får rabatt. Skal oppdatere her etter jeg har vært på timen! Takk for det, det håper jeg også virkelig!

Tenker det kan være lurt å IKKE si at man vet så mye? Og heller stille alle de "dumme" spørsmålene en gang til og høre hvordan kirurgen resonnerer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 27.8.2016 at 6.44, Karry skrev:

Tenker det kan være lurt å IKKE si at man vet så mye? Og heller stille alle de "dumme" spørsmålene en gang til og høre hvordan kirurgen resonnerer....

Ja, det tror jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. august 2016 at 20.48, Buble skrev:

Masse masse lykke til! Dette kommer til å gå så bra 😃😍 Gled deg! Og de tankene du har er helt normale. Bare stol på at kirurgen er mesteren her, han/hun vet hva de holder på med ☺️

Hei,

 

 

da er jeg på tredje dagen etter OP. Ganske vondt, men det ene brystet verker ikke lenger. Håper det andre også gir seg snart. Mannen har hjemmekontor for å passe på meg. Føler ikke jeg klarer noe selv. Hvordan hadde dere d? Begynner smerten å slippe rundt fjerde dagen? 😊 Vurdere å ringe klinikken imorgen for mer sterke smertestillende . Siste dagen min med det idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. august 2016 at 7.41, Karry skrev:

Dytter opp denne....

Jeg ble operert av Dr. Rosenberg fra fana medisinske for 2,5 uke siden og jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd😍 Arrene er til og med allerede virkelig virkelig fine 👏🏻😃 Har baaaare varme ord 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg er dag 7 post OP og begynner å bli stressa grunnet kjempe vondt i den ene....Den andre er helt greit, men den andre.....jeg merker at jeg begynner å miste følelse på den ene armen også....:( Hjelp.....er det noe som har earfaring med dette eller skal jeg ringe klinikken???( det gikk så kjempe bra etter OP i alle 6 dager og jeg klarte å få gjort alt  - forsikktig men på egen hånd....men i dag ble jeg sikkelig stressa og hjerte banker som f.....:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...