Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, thricane skrev:

Jeg ringte klinikken i dag, føler meg litt hysterisk, men er bare så godt å få høre at det er som det skal være. Det er ikke unormalt at det er mer vondt på en side. Det kan gå lengre tid før de ramler ned begge to :-) Fikk også beskjed om at så lenge det er ubehagelig og stikker/er ømt, så skal jeg holde meg i ro. Dvs at selv om det står i papirene at jeg kan gjøre lett husarbeid nå, så skal jeg ikke gjøre det før det føles greit. 

Det var ikke like langvarig da jeg tok for 11 år siden. Den gangen var jeg ute å feiret 17 mai 14 dager etter. Husker at jeg da hadde null ubehag. Jeg var så fornøyd med resultatet, gikk fra tomme ammepupper til fine, naturlige b cuper. Jeg har under muskelen. Altså, sist angret jeg ikke en dag. Denne gangen er jeg mer usikker, men tror dette kommer til å gå over. Leste i en annen tråd at jeg følte det som hun hadde stikkende/kløende grus i det ene brystet i 5-6 uker etter inngrepet. Er litt slik det føles her også. Det gikk heldigvis over for hun andre, så satser på det samme skjer her. 

Husk å ta det med ro, lykke til med rehabiliteringen. Håper den siste ramler dit den skal snart :-) 

Det var ett betryggende svar :-) Tusen takk!

 

Jeg har selv tatt kontakt med klinikken om en ekstra kontroll i neste uke, håper det lar seg gjøre:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 5. september 2016 at 11.49, thricane skrev:

Lykke til. 

Du bør ikke være alene første døgnet, man blir veldig groggy av medisiner og narkose, så det er fort å bli svimmel. Et tips er å vaske alt av klær og å lage middagsporsjoner som du fryser ned, kjøpe inn yoghurt og smoothie i små begre som står nederst i kjøleskapet. Sette kopper og glass på benken, slik at du når det du trenger selv i pingvinmodus. Legge en del puter i senga som du kan ha under ryggen når du skal sove. Hvis du sliter med kvalme hjelper det å småspise. 

Tror jeg ville gitt det en uke før jeg dro på forelesning, men hvis du ikke legger under muskelen, så kan det nok være du orker det. Utfordringen blir jo litt at du ikke kan bære noe. 

Takk for svar og smarte tips. I morgen er den store dagen! Jeg er så utrolig nervøs! Klarer ikke finne roen i kroppen og har det bare ubehagelig. Samtidig gleder jeg meg! Vil bare bli ferdig med dette! Våkna sånn klokka 6 i dag og har vært nervøs siden det. Mon tro om jeg får sove noe i natt. 

Har heldigvis fått noen til å hente meg og bli hos meg gjennom natta. Er livredd. 

 

Forresten, hvordan hadde dere håret? Ser for meg at det kan være lurt å flette det eller noe, sånn at man slipper å tenke på det de neste to dagene. Har ganske langt hår 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MrsLinni skrev:

Takk for svar og smarte tips. I morgen er den store dagen! Jeg er så utrolig nervøs! Klarer ikke finne roen i kroppen og har det bare ubehagelig. Samtidig gleder jeg meg! Vil bare bli ferdig med dette! Våkna sånn klokka 6 i dag og har vært nervøs siden det. Mon tro om jeg får sove noe i natt. 

Har heldigvis fått noen til å hente meg og bli hos meg gjennom natta. Er livredd. 

 

Forresten, hvordan hadde dere håret? Ser for meg at det kan være lurt å flette det eller noe, sånn at man slipper å tenke på det de neste to dagene. Har ganske langt hår 

Lykke til 👍 Gi gjerne en oppdatering etterpå 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MrsLinni skrev:

Takk for svar og smarte tips. I morgen er den store dagen! Jeg er så utrolig nervøs! Klarer ikke finne roen i kroppen og har det bare ubehagelig. Samtidig gleder jeg meg! Vil bare bli ferdig med dette! Våkna sånn klokka 6 i dag og har vært nervøs siden det. Mon tro om jeg får sove noe i natt. 

Har heldigvis fått noen til å hente meg og bli hos meg gjennom natta. Er livredd. 

 

Forresten, hvordan hadde dere håret? Ser for meg at det kan være lurt å flette det eller noe, sånn at man slipper å tenke på det de neste to dagene. Har ganske langt hår 

Lykke til 😃 Det går nok kjempe fint! 

bra du fant noen som kunne vær hos deg det første døgnet.

jeg hadde håret ned, å i en "dult" på toppen di neste dagene før jeg dusjet :-) veldig greit å ha det vekke når du har vondt og prøver å finne eg grei sove stilling 👍🏼😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nå har jeg lest side opp og side ned i denne tråden. Jeg skal operere brystene neste uke. Er så spent, har drømt om operasjonen de to siste nettene.

Jeg skal ta 280-300 (kirurgen mente 300 var max) under muskelen. Hjelp! Gruer meg.. Men gleder meg til å få fyllt opp puppene til det de engang var før graviditeter og amming..

Jeg har forresten vært hos 3 forskjellige kirurger, og alle mente under muskelen ville se best ut. To kirurger mente 280 ville bli best, en mente jeg kunne gå over 300 om jeg ville det selv. Men valgte han ene som sa at 280 ville se finest ut. 

Nervøøøøøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det gjort. Hadde operasjonen min kl 13.30 i går sånn ca. Ble tatt i mot av anestesilege hvor han tok mål av vekt og høyde, ble forklart litt om hva som ville skje. Så kom legen inn og han gikk over all infoen og vi ble enige om at 400 ville bli en grei størrelse (har en del brystvev som skulle fylles ut, ettersom jeg har tubebryst), rund protese og over muskelen :)
Jeg ble tatt med inn i operasjonssalen etter å ha kledd meg om, og siste jeg husker fra det er at jeg ble kald i armen av narkosen. 

Våkna opp senere og var veldig ør i hodet. Fikk servert et rundstykke og varm kakao. Jeg skalv så mye når narkosen gikk ut av kroppen at det var vanskelig å treffe munne med koppen 😂😅 men jeg ble skikkelig dårlig, kvalm og svimmel og kasta opp rett etterpå. Reagerte vel på narkosen.

Har egentlig bare liggi i senga etter det. Klarte å spise en sånn rett-i-koppen-grønnsakssuppe i går og litt salt potetgull. Var veldig kvalm. 
I dag er formen mye bedre! Har vært på kontrolltime og sykepleieren sa at alt var som det skulle! Fikk se puppene Og syntes de så kjempe rare ut! Men hun sa ting kom til å gjevne seg ut, hevelsen ville gå litt ned og de ville "sette seg". Så håper de blir fine 🙏🏼 for nå er de bare rare.. Var deres det? 
Så var det rett tilbake til senga for å slappe av. 

Men det er en skikkelig rar følelse! Kjennes ut som jeg har på meg en bombshell-bh, for har bare følelse sånn helt øverst på brystet. Ellers så har sårene begynt å svi, det kjennes ut som jeg er alvorlig støl i brystmusklen, og at en elefant sitter på brystet mitt. Er stramt og tungt. 
Haha, ellers er formen fin og jeg gleder meg såååå mye til de er "ferdige"!❤️Håper jeg blir fornøyd da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, _Malene skrev:

 Nå har jeg lest side opp og side ned i denne tråden. Jeg skal operere brystene neste uke. Er så spent, har drømt om operasjonen de to siste nettene.

Jeg skal ta 280-300 (kirurgen mente 300 var max) under muskelen. Hjelp! Gruer meg.. Men gleder meg til å få fyllt opp puppene til det de engang var før graviditeter og amming..

Jeg har forresten vært hos 3 forskjellige kirurger, og alle mente under muskelen ville se best ut. To kirurger mente 280 ville bli best, en mente jeg kunne gå over 300 om jeg ville det selv. Men valgte han ene som sa at 280 ville se finest ut. 

Nervøøøøøs.

Haha, jeg også drømte om operasjonen sånn 5-6 netter før den var! Var så utrolig nervøs og sleit med å sove! Så føler veldig med deg! Det er lov til å være nervøs! 

Ble operert i går, så kan endelig "slappe av" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MrsLinni skrev:

Da var det gjort. Hadde operasjonen min kl 13.30 i går sånn ca. Ble tatt i mot av anestesilege hvor han tok mål av vekt og høyde, ble forklart litt om hva som ville skje. Så kom legen inn og han gikk over all infoen og vi ble enige om at 400 ville bli en grei størrelse (har en del brystvev som skulle fylles ut, ettersom jeg har tubebryst), rund protese og over muskelen :)
Jeg ble tatt med inn i operasjonssalen etter å ha kledd meg om, og siste jeg husker fra det er at jeg ble kald i armen av narkosen. 

Våkna opp senere og var veldig ør i hodet. Fikk servert et rundstykke og varm kakao. Jeg skalv så mye når narkosen gikk ut av kroppen at det var vanskelig å treffe munne med koppen 😂😅 men jeg ble skikkelig dårlig, kvalm og svimmel og kasta opp rett etterpå. Reagerte vel på narkosen.

Har egentlig bare liggi i senga etter det. Klarte å spise en sånn rett-i-koppen-grønnsakssuppe i går og litt salt potetgull. Var veldig kvalm. 
I dag er formen mye bedre! Har vært på kontrolltime og sykepleieren sa at alt var som det skulle! Fikk se puppene Og syntes de så kjempe rare ut! Men hun sa ting kom til å gjevne seg ut, hevelsen ville gå litt ned og de ville "sette seg". Så håper de blir fine 🙏🏼 for nå er de bare rare.. Var deres det? 
Så var det rett tilbake til senga for å slappe av. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye pupper! 😃🎉

følelsen min har kom litt tilbake i mine, ikke overalt men der sies jo at den kan fortsette å komme tilbake innen ett år. 

 

Jeg syns ikke mine var fine rett etterpå, og etter en uke syns jeg den ene var fin og den andre stygg, og det syns jeg enda nå snart to uker siden. Men di bruker tid på å "droppe" og feste seg og alt dette så d er bare til å ta tiden til hjelp :-) 

 

Håper du blir fornøyd til slutt! 😃👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MrsLinni skrev:

Haha, jeg også drømte om operasjonen sånn 5-6 netter før den var! Var så utrolig nervøs og sleit med å sove! Så føler veldig med deg! Det er lov til å være nervøs! 

Ble operert i går, så kan endelig "slappe av" 

Hehe! Trodde ikke jeg ville grue meg så mye faktisk. Er sjelden nervøs, men nå kjenner jeg "angst" tidvis. Sånn at jeg blir helt kvalm.. 

Hvordan går det med deg nå etter operasjonen? :)

Edit: leste oppdateringen din nå :) gratulerer med nye pupper! Håper formen er raskt stigende, og at de nye fordelene blir som du ønsker :D

Endret av _Malene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, _Malene skrev:

Hehe! Trodde ikke jeg ville grue meg så mye faktisk. Er sjelden nervøs, men nå kjenner jeg "angst" tidvis. Sånn at jeg blir helt kvalm.. 

Hvordan går det med deg nå etter operasjonen? :)

Edit: leste oppdateringen din nå :) gratulerer med nye pupper! Håper formen er raskt stigende, og at de nye fordelene blir som du ønsker :D

Formen er ikke veldig bra egentlig. Kasta opp fra klokka var 11 til 4 i natt og har dermed heller ikke fått i meg smertestillende mine. Ikke veldig godt! Er litt kvalm i fag og, men har fått i meg tablettene. Tror mat må vente en liten stund. Vet ikke helt om dette har kommet av narkosen eller om det har vært spysyken! Krysser fingrene for at det er spysyken og at jeg er ferdig nå! For å kaste opp med nyopererte bryster var virkelig ikke godt! Anbefales ikke! 

Men takktakk! Er utrolig glad jeg har gjort det selv om formen ikke er på topp nå! Det blir så verdt det til slutt!

Håper angsten blir litt bedre! Jeg våknet opp 2 dager før operasjonen og hadde helt noia, heldigvis så ga det deg litt dagen før. Tror alle her har opplevd litt panikk før det skulle skje 😂 Ønsker deg lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!! gratulerer med nye pupper dere som er ferdige. jeg håper dere er fornøyde ❤️

jeg tok brystløft i februar og skal om 3 uker legge inn silikon. enten 275 eller 295 over muskel, utrolig usikker på hvilken størrelse jeg skal ta... men endelig, nå er det ikke lenge igjen 😍😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, ClosedParadise skrev:

hei!! gratulerer med nye pupper dere som er ferdige. jeg håper dere er fornøyde ❤️

jeg tok brystløft i februar og skal om 3 uker legge inn silikon. enten 275 eller 295 over muskel, utrolig usikker på hvilken størrelse jeg skal ta... men endelig, nå er det ikke lenge igjen 😍😍😍😍

Hvor lenge tapet du arrene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MrsLinni skrev:

Formen er ikke veldig bra egentlig. Kasta opp fra klokka var 11 til 4 i natt og har dermed heller ikke fått i meg smertestillende mine. Ikke veldig godt! Er litt kvalm i fag og, men har fått i meg tablettene. Tror mat må vente en liten stund. Vet ikke helt om dette har kommet av narkosen eller om det har vært spysyken! Krysser fingrene for at det er spysyken og at jeg er ferdig nå! For å kaste opp med nyopererte bryster var virkelig ikke godt! Anbefales ikke! 

Men takktakk! Er utrolig glad jeg har gjort det selv om formen ikke er på topp nå! Det blir så verdt det til slutt!

Håper angsten blir litt bedre! Jeg våknet opp 2 dager før operasjonen og hadde helt noia, heldigvis så ga det deg litt dagen før. Tror alle her har opplevd litt panikk før det skulle skje 😂 Ønsker deg lykke til! 

Har du kvalmestillende tabletter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Xstrella skrev:

Hvor lenge tapet du arrene? 

Jeg kunne ikke tape dem, jeg reagerte på absolutt alt. brukte masse penger på masse forskjellige taper, kremer og alt, og reagerte som bare det. så jeg har vel egentlig ikke tapet i ettertid i det hele tatt :o .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, MrsLinni skrev:

Formen er ikke veldig bra egentlig. Kasta opp fra klokka var 11 til 4 i natt og har dermed heller ikke fått i meg smertestillende mine. Ikke veldig godt! Er litt kvalm i fag og, men har fått i meg tablettene. Tror mat må vente en liten stund. Vet ikke helt om dette har kommet av narkosen eller om det har vært spysyken! Krysser fingrene for at det er spysyken og at jeg er ferdig nå! For å kaste opp med nyopererte bryster var virkelig ikke godt! Anbefales ikke! 

Men takktakk! Er utrolig glad jeg har gjort det selv om formen ikke er på topp nå! Det blir så verdt det til slutt!

Håper angsten blir litt bedre! Jeg våknet opp 2 dager før operasjonen og hadde helt noia, heldigvis så ga det deg litt dagen før. Tror alle her har opplevd litt panikk før det skulle skje 😂 Ønsker deg lykke til! 

Huff!! Hørtes ikke godt ut :( Man kan bli dårlig etter narkose ja.. Håper det er over nå! Hvordan er det ellers med smerter? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MrsLinni skrev:

Nei, har ikke fått noe av det

Om det fortsetter anbefaler jeg det. Brukte det etter min operasjon, svettet og var veldig kvalm etter narkosen. Ikke med en gang men ett par timer etter.   Men forhåpentligvis er det gått over for deg:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ClosedParadise skrev:

Jeg kunne ikke tape dem, jeg reagerte på absolutt alt. brukte masse penger på masse forskjellige taper, kremer og alt, og reagerte som bare det. så jeg har vel egentlig ikke tapet i ettertid i det hele tatt :o .. 

Ok. Jeg fjernet mine og har tape på enda siden juni. Er så lei tapen, men vil ha pene arr. Klør litt under og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...