Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Skylines skrev:

Jeg skal på ettårskontroll på Fornebu i morgen. Har det travelt pga fly, og fant nå ut at det ikke går flytog.. Hvor lang tid har dere brukt på kontroller/konsultasjoner? Håper de er raske, og ikke minst presise.. Stress

Hvordan gikk det? 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Buble skrev:

Hvordan gikk det? 🙏🏻

Det gikk akkuart! Rakk flyet :) Jeg hadde litt kapsel på begge, men mest på det venstre som jeg visste. Så de skal operere meg på nytt neste år, denne gang med glatte proteser. Begge to har festet seg litt for høyt nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skylines skrev:

Det gikk akkuart! Rakk flyet :) Jeg hadde litt kapsel på begge, men mest på det venstre som jeg visste. Så de skal operere meg på nytt neste år, denne gang med glatte proteser. Begge to har festet seg litt for høyt nemlig.

Arh så kjipt! Merker du noe til det selv? Får du dekket ny operasjon? Bra du rakk flyet 👍🏻😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Buble skrev:

Arh så kjipt! Merker du noe til det selv? Får du dekket ny operasjon? Bra du rakk flyet 👍🏻😃

Har ikke merket noe til kapsel nei, ble litt overrasket. Alle får jo grad 1, men jeg hadde visst grad 2. Syns de var ganske myke jeg :) De dekker neste operasjon ja, ellers hadde jeg nok ikke gjort det. Hovedproblemet mitt er at innlegget i venstre bryst har vært høyere hele tiden, så man ser en kant øverst, samt at brystvorten peker litt ned. Får litt dobbelpupp på den siden, men det er ikke så ille at andre folk tenker over det tror jeg. Så neste runde blir med glatte proteser (så de ikke skal feste seg oppe for tidlig), samt lage lommene enda litt lengre ned. Muligens nedpressbånd også. Og kanskje jeg får øke bittelitt i størrelse uten kostnad. Jeg har moderat profil 275 cc nå. Jeg har lyst på større, men kan ikke gå særlig større i moderat pga brystets bredde. Jeg er en liten/vanlig C-cup nå (H&M 75C). 70C hos Cubus. Jeg har heller ikke kunne brukt spilebh pga høydeforskjell på brystene, hvilket frustrerer litt. Så da blir det ny operasjon neste sommer, to år etter den første. Gleder meg!

(Konsultasjon tok ca 10 minutter forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at de gjør det riktige valget🙏🏻 Det blir nok bra skal du se! 

Jeg har 70/75C nå (bløt etter amming), og pga jeg er så smal så må jeg ha høy profil, de er smalere. Skal opereres neste torsdag og skal ha 350-400 under muskelen. Skal prøve igjen to dager før👌🏻 

Håper du blir 100% fornøyd etter den andre operasjonen din! 🙏🏻 Men hvorfor vente så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Buble skrev:

Når kan man kjøre bil igjen etter operasjonen? 🤔

Og når kan man ta seg et glass rødvin?😍😋

Jeg begynte å kjøre bil etter en uke, men da måtte jeg gire med begge hendene. Anbefaler å vente litt lenger enn det, lytt til kroppen din ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått snart 7 uker siden operasjonen og alt føles helt fint og normalt, bortsett fra en liten ting.. 

To uker etter operasjonen var jeg inne på kontroll fordi høyre puppen min var litt vondere enn den andre. Bare sånne små ting som at jeg måtte holde på den når jeg skulle bøye meg fordi det kjentes ut som noe var løst, også var den litt større osv, men det viste seg at alt var bra 😊 

Men det har ikke gått helt bort ennå.. Det kjennes fortsatt løst ut når jeg bøyer meg og det virker som om den høyre puppen er litt lenger ut på siden enn den andre. Jeg begynner å tenke litt på kapsling? Hvordan kjennes det ut egentlig og hvordan vet man at man har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, August 05, 2016 at 0.38, Buble skrev:

Når kan man kjøre bil igjen etter operasjonen? 🤔

Og når kan man ta seg et glass rødvin?😍😋

Alkohol skal ikke nytes før etter en uke etter operasjon 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, IntoDust skrev:

Alkohol skal ikke nytes før etter en uke etter operasjon 😀

Åååååå, tusen takk 🙏🏻😃 Gleder meg til å nyte et glass! Pleier alltid å nyte et glass og to i helgen, men denne helgen kunne jeg ikke pga operasjon på torsdag! TENK! Neste helg har jeg nye pupper!!!!

Har begynt å bli litt redd for å ikke våkne opp igjen. Er det noen andre som også tenkte på det?😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, IntoDust skrev:

Opereres i morgen! 😊 nå klarer jeg nesten ikke vente lenger! 

Masse masse lykke til i morgen 🙏🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. august 2016 at 12.42, Hattis skrev:

Jeg begynte å kjøre bil etter en uke, men da måtte jeg gire med begge hendene. Anbefaler å vente litt lenger enn det, lytt til kroppen din ☺️

Ja, jeg kommer nok bare til å vente til jeg kjenner at det er ok 👌🏻 Bare litt styr med jobb osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 6. august 2016 at 12.46, Hattis skrev:

Nå har det gått snart 7 uker siden operasjonen og alt føles helt fint og normalt, bortsett fra en liten ting.. 

To uker etter operasjonen var jeg inne på kontroll fordi høyre puppen min var litt vondere enn den andre. Bare sånne små ting som at jeg måtte holde på den når jeg skulle bøye meg fordi det kjentes ut som noe var løst, også var den litt større osv, men det viste seg at alt var bra 😊 

Men det har ikke gått helt bort ennå.. Det kjennes fortsatt løst ut når jeg bøyer meg og det virker som om den høyre puppen er litt lenger ut på siden enn den andre. Jeg begynner å tenke litt på kapsling? Hvordan kjennes det ut egentlig og hvordan vet man at man har det?

Tenk at det er 7 uker siden!!!😱😍

Ang det du spør om så aner jeg ikke😬 Vet at den ene kan droppe raskere enn den andre. At den faller på plass i lommen sin. Kan det være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med operasjonen. Alt har gått kjempe bra, føler meg helt fin! :) tenkte å skrive litt mer utfyllende senere om opplevelsen hvis noen er interessert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, IntoDust skrev:

Da var jeg ferdig med operasjonen. Alt har gått kjempe bra, føler meg helt fin! :) tenkte å skrive litt mer utfyllende senere om opplevelsen hvis noen er interessert! 

Gratulerer så masse!! Håper de neste dagene blir fine for deg 🙏🏻 

PS: Jeg vil gjerne høre! 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, IntoDust skrev:

Da var jeg ferdig med operasjonen. Alt har gått kjempe bra, føler meg helt fin! :) tenkte å skrive litt mer utfyllende senere om opplevelsen hvis noen er interessert! 

Så spennende! Jeg vil veldig gjerne høre mer om operasjonen pg tiden etterpå. Skal selv under kniven om 2 uker 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde møte tid kl 0900, og var der 20 min før. Kom rett inn og ble tegnet på hos kirurgen. Så ble jeg ført inn på operasjonsstuen og lagt på bordet. Ble nøye forklart alt som skulle skje og fikk kanyle i armen. Så fikk jeg beskjed om nå skulle jeg få litt oksygen å puste inn. Så sa han at nå kom det litt sovemedisin med oksygenet og at jeg ville bli veldig trøtt og så sovne. Merket jeg ble veldig døsig så var jeg borte på kanskje 20 sekunder. :) våkna opp at jeg lå i en herlig varm seng. Fikk beskjed om at alt hadde gått bra og at jeg skulle få litt mat. Fikk litt smerter etterhvert og fikk da okynorm. Det hjalp veldig. Ble raskt fin i formen og fikk dra hjem. Fikk en liten ubehagelig opplevelse på venterommet da jeg plutselig ble veldig kvalm og klam. Fikk gitt beskjed og sykepleier kom og la meg ned i sofaen og ga meg cola haha.  Ble fin igjen og fikk beskjed om at det kom av lite mat, operasjon og så sterke smertestillende så ingenting farlig. Dro så hjem og stoppet en gang på veien for å bevege meg litt ift blodpropp. Så kom jeg hjem og hr ligget mye i sofaen og sett på filmer. Beveger meg litt nå og da for å holde sirkulasjonen godt i gang. Ikke noe særlig smerter bare en del press på brystet. Mye bedre enn forventet. Blir spennende å se hvordan det blir dagene fremover. Spesielt på natta og, jeg er jo avhengig av å sove på magen haha. Så det blir spennende å skulle ligge høyt og på ryggen. Oppdaterer dere fremover 😀 så glad jeg har gjort dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt at brystene kan hovne litt opp igjen etter 25 dager?

De er ikke vonde men kjenner at de er litt hardere enn for ett par dager siden..

Kan vel ha noe å gjøre med at jeg har begynt på jobb igjen og er mere aktiv tenker jeg, noen som har kjent på dette?

har også lagt merke til at det av og til dukker opp små lysrøde "flekker" som minner meg om sprengte blodkar. Sikkert helt normalt siden det ikke er så lenge siden op, blir bare en smule stresset når noe endrer seg 🙈 Er vel en del av prosessen håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...