Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dag 2, har ikke veldig mye smerter. Føles bare litt mørbanka i overkroppen. Har også endel luft mot halsen, høres ut som kram snø når jeg trykker på huden. Veldig rart 😂 tok av kompressen idag og fikk sett puppene. De ser allerede så bra ut 😍 selvfølgelig hovne og de sitter høyere, men jeg er veldig fornøyd allerede! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Buble skrev:

Hvordan hadde dere håret under operasjonen? Nå er jeg så spendt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg🙊

Jeg hadde det bare rett ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Har vurderer å operere meg i Bergen på Aleris Nesttun, men bor i Trondheim. Har hørt en del positivt om dem, har derimot ikke hørt noe særlig om de i Trondheim.. Noen som har erfaringer? 

Hvordan er det med reising etter operasjonen? Hvor mange turer vil det bli (hvis alt går bra) i forhold til konsultasjon, operasjon og oppfølging? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Alisha skrev:

Hei,

Har vurderer å operere meg i Bergen på Aleris Nesttun, men bor i Trondheim. Har hørt en del positivt om dem, har derimot ikke hørt noe særlig om de i Trondheim.. Noen som har erfaringer? 

Hvordan er det med reising etter operasjonen? Hvor mange turer vil det bli (hvis alt går bra) i forhold til konsultasjon, operasjon og oppfølging? 

Jeg kan i hvertfal svare på at reising dagen etter operasjonen gikk helt fint for min del. Blir selvfølgelig fort sliten men alt i alt gikk det veldig bra 😊

Konsultasjonen kan de vel ta per telefon eller samme dagen som du eventuelt skal opereres.

I og med at jeg også bor et stykke unna skal jeg ikke møte opp igjen før på 6 mnd kontroll. Ser mange drar tilbake kort tid etter men det var ikke et must hos Aleris i Oslo i hvertfal. Sendte bilder til kirurg om noe var uklart og fikk telefon eller melding kort tid etterpå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjonen i går gikk fint, men jeg har så insane vondt. Det er så vondt at jeg nesten spyr av smerter om jeg må tisse.

Så rart at man reagerer så forskjellig på dette. Jeg har egentlig veldig høy smerteterskel. Fyyy hjelp meg :( Har født 3 barn og kunne tatt en fødsel om igjen og om igjen istedenfor dette! :o

Forhåpentligvis blir det verdt det da 🙏🏻😍

Jeg fikk lagt inn 400g høy profil, under muskelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Buble skrev:

Operasjonen i går gikk fint, men jeg har så insane vondt. Det er så vondt at jeg nesten spyr av smerter om jeg må tisse.

Så rart at man reagerer så forskjellig på dette. Jeg har egentlig veldig høy smerteterskel. Fyyy hjelp meg :( Har født 3 barn og kunne tatt en fødsel om igjen og om igjen istedenfor dette! :o

Forhåpentligvis blir det verdt det da 🙏🏻😍

Jeg fikk lagt inn 400g høy profil, under muskelen.

Oi, det var synd å høre. Håper det gir seg raskt. Fått noen gode smertestillende?

2uker idag til jeg skal operere meg, skal ha 315 anatomisk moderat profil under muskel.

Så det kan fort bli litt smerte her og... 

 

Gruer meg litt nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tmmk skrev:

Oi, det var synd å høre. Håper det gir seg raskt. Fått noen gode smertestillende?

2uker idag til jeg skal operere meg, skal ha 315 anatomisk moderat profil under muskel.

Så det kan fort bli litt smerte her og... 

 

Gruer meg litt nå :P 

Huff, beklager, ikke la mitt innlegg skremme deg. Det virker som at flertallet nesten ikke har vondt. Rart at vi opplever det så forskjellig🙄 Og jeg hadde trodd at jeg skulle være mer neddopet av drugsa😂🙈

Det går helt sikkert fint med deg! Og det går fint med meg også etterhvert 🙏🏻☺️🙊

Jeg tar morfin, pinex forte og panodil. Samt kvalmestillende🙈

Endret av Buble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Buble skrev:

Huff, beklager, ikke la mitt innlegg skremme deg. Det virker som at flertallet nesten ikke har vondt. Rart at vi opplever det så forskjellig🙄 Og jeg hadde trodd at jeg skulle være mer neddopet av drugsa😂🙈

Det går helt sikkert fint med deg! Og det går fint med meg også etterhvert 🙏🏻☺️🙊

Jeg tar morfin, pinex forte og panodil. Samt kvalmestillende🙈

Nei, bare bra å høre at noen faktisk får så sinnsykt vondt også. Forbereder meg på det verste så blir det kanskje en opptur :-) Glemmer det nok fort når smerten er borte :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, tmmk skrev:

Nei, bare bra å høre at noen faktisk får så sinnsykt vondt også. Forbereder meg på det verste så blir det kanskje en opptur :-) Glemmer det nok fort når smerten er borte :-) 

Det er akkurat det :) 

Har vært på kontroll nå og alt så fint ut. Fikk noen andre typer smertestillende som skal brukes i bunn nå, så satser på at det gjør susen 👌🏻😃 

Fikl så vidt se de nå, og jeg vet allerede at det kommer til  være verdt det. Men jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle gjøre sååå vondt😳 Ihvertfall ikke rett etter narkosen. Lurer på om de har glemt å gi meg lokalbedøvelse? Alle sier liksom at de er ørska den samme dagen, men jeg hadde drittvondt med engang jeg åpnet øynene 😬🙈 Sikkert noe galt med meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlyste egentlig den timen, for jeg trodde ikke jeg kunne klare det, men gubben tvang meg. Godt er det siden jeg fikk flere smertestillende 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 5 etter operasjonen og det går stadig fremover :) har veldig lite/ingen smerter når jeg ligger i sofaen og går rundt i leiligheten. Men har prøvd å gå turer ut og på butikken og da begynner det å gjøre skikkelig vondt spesielt i den ene puppen.  En brennende skjærende smerte. Så tror jeg skal bare holde sofaen i enda flere dager 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha min andre operasjon om 2 uker grunnet kapsel, bestemte meg for å gå større med det samme da jeg alltid har syntes at jeg la inn litt for lite den første gangen. Mine ser også veldig små ut nå pga kapselen.

Har 325cc moderat profil, veier rundt 53 kg og er 1.67 høy. Lurer på om det er noen her som har ca samme vekt og høyde, som har lagt inn over 400cc?

Vil ha de større og "fyldigere", spesielt fra siden, enn det jeg har nå. Har sett litt rundt på nettet og har funnet bilder av den størrelsen jeg vil ha, men det hadde vært greit å høre fra noen som har ca samme utgangspunkt som meg (vekt, høyde) med tanke på hvordan 450 vil se ut på kroppen min. 

Synes dette er en fin størrelse:

111111.jpg

Endret av k0609
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte på torsdag, 400cc høyprofil. Jeg er 173 og 59kg. Tror ikke du ønsker større enn 400🙊 Nå er det ganske tidlig etter operasjonen min enda, men jeg kan sende deg bilder etterhvert ☺️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Buble skrev:

Jeg opererte på torsdag, 400cc høyprofil. Jeg er 173 og 59kg. Tror ikke du ønsker større enn 400🙊 Nå er det ganske tidlig etter operasjonen min enda, men jeg kan sende deg bilder etterhvert ☺️.

Okei takk, det hadde vært helt supert om du fikk til å sende bilder! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...