Gå til innhold

Bloggerne sesong 6


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mädchen skrev:

Jeg savner Sophie Elise denne sesongen.

Håper å se se mer av Tonje snart, hun er vel eneste grunnen til at jeg ser på denne gangen.

Spoler forbi Marna og Ørjan, Anna og Jan. Pinlig TV rett og slett.

Kommer det enda en ny sesong ville jeg hatt med bl.a Kristina Andersen. Noen som vet om hun er blitt spurt tidligere?

Jeg kunne tenke meg Kristina Andersen og Ida Wulf :) de virker som et bra radarpar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jah..hadde sikkert vært kjempeinteressant å se Kristina Andersens kafebesøk og Netflix-kveld-med-bestie på tv. Minst like interessant som å se Anna og Jan drive dank hjemme. Og Marna og Burøes evige kakling (for en dominerende type, forresten).

Anonymkode: acd42...288

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sitronmelis skrev:

Ørjan og Marna.. oh my god nå er jeg lei de 2! Selvsentrerte begge to som nevnt over her... 

Så pervo Jan er!! Tenker koffert hele tia virker det som og kommer med slike ekle utsagn som når de snakka om spruten på den vannscooteren og eselet i dyreparken.. og ikke minst når de snakka om hest og pikken dens og vasking av den...altså... 

Den pervohumoren reagerte jeg også på. Altså, de er på familietur i dyreparken, og Anna forteller til Jan og barna at hun har ridd et esel før.  Så utbryter Jan noe ala "Det er ikke meg du mener?" Kanskje jeg er prippen, men jeg synes ikke slik humor hører til når man er på familietur med småbarn. 

Endret av Runnershigh
Skrivefeil
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også mange som er naturlig tynn. Og har ingen formening om denne bloggeren. Men reagerte på at hun i en av episodene fortalte at hun hadde tatt avføringspiller fordi hun hadde spist så mye junkfood og bare måtte kvitte seg med det. Det er ikke helt normalt, i mine øyne.

Anonymkode: acd42...288

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner også mange som er naturlig tynn. Og har ingen formening om denne bloggeren. Men reagerte på at hun i en av episodene fortalte at hun hadde tatt avføringspiller fordi hun hadde spist så mye junkfood og bare måtte kvitte seg med det. Det er ikke helt normalt, i mine øyne.

Anonymkode: acd42...288

Det var ikke det hun sa, hun måtte ta avføringspiller fordi hun slet lenge med forstoppelse etter at hun var i Dubai:)

Anonymkode: 9e80f...65e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner også mange som er naturlig tynn. Og har ingen formening om denne bloggeren. Men reagerte på at hun i en av episodene fortalte at hun hadde tatt avføringspiller fordi hun hadde spist så mye junkfood og bare måtte kvitte seg med det. Det er ikke helt normalt, i mine øyne.

Anonymkode: acd42...288

Det er ikke normalt nei, men det er også langt i fra hva hun sa. 

Anonymkode: 53d7b...6f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en usympatisk fyr Ørjan framstår som. Blir helt matt, og får så lyst til å riste han noen ganger! Som når han bare sender Marna ut fra kjøkkenet når hun prøver å prate med han, og ingenting hun gjør er hverken godt nok eller bra - også klager han på at han ikke er lykkelig og vil ha mer oppmerksomhet! Ta deg sammen da, mann!

Jeg må vel også si at jeg ikke er noen fan av Tonje. Jeg syntes hun virker som en besserwisser og hun er så mye hele tiden. Fikk ganske avsmak av henne både forrige sesong og på farmen - selv om jeg likte hun i den tur-serien hun var med i da.. 
Hun bare er de typen som er så mye bedre en alle andre fordi hun er fra Nord og går i fjellet og liker ting som andre jenter ikke liker. Det er for all del kult å ikke følge strømmen, men hun har en holdning som jeg bare ikke helt.. klarer å like? Også likte jeg heller ikke hvordan hun behandlet hundene sine.

Men Krissy syntes jeg er overraskende bra i serien. Hun er liksom så åpen og naturlig selv foran kamera, og snakker om ting som man kan relatere seg til og litt mer.. hverdagslig kanskje? Normale problemer for en normal 18 åring liksom, ikke 3 barn, 3 barnefedre og 3 hus liksom..

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som synes det er merkelig at Kristine sier at det er så stygt med gutter med store muskler, hun har jo fortalt at hun får stygge kommentarer på kroppen sin hele tiden, at hun er for tynn, ser syk ut osv.

Anonymkode: 73d52...cad

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare meg som synes det er merkelig at Kristine sier at det er så stygt med gutter med store muskler, hun har jo fortalt at hun får stygge kommentarer på kroppen sin hele tiden, at hun er for tynn, ser syk ut osv.

Anonymkode: 73d52...cad

Det er forskjell på å ha store muskler og være tynn. Er ikke sammenlignbart en gang. Har du store muskler, er de gjerne trent de opp og det var det hun hintet til (de som trener seg opp til store muskler, og ikke ser hvor stygt det er) Hun nevnte at store muskler er stygt, men ikke vanlige muskler. 

De som er tynne kan være naturlige tynne, og de kan jo ikke noe råd for at de er det. De har jo ikke forandret på noe, er bare født tynn. Har man høy forbrenning som Kristine har, kan man spise masse uten å legge på seg. Jenta har jo alltid vært tynn, og har prøvd å legge på seg. Det er lov å forklare seg når folk er ute etter å ta henne, og slenger ut kommentarer om at hun har anoreksi, når hun ikke har det. Hun har et helt normalt kosthold og trener normalt, men likevel er det vanskelig for henne å legge på seg pga høy forbrenning. Jeg sliter med det samme selv, så kan godt kjenne meg igjen i hennes situasjon. 

Anonymkode: 1aeea...e81

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, mjauritz skrev:

Herregud for en usympatisk fyr Ørjan framstår som. Blir helt matt, og får så lyst til å riste han noen ganger! Som når han bare sender Marna ut fra kjøkkenet når hun prøver å prate med han, og ingenting hun gjør er hverken godt nok eller bra - også klager han på at han ikke er lykkelig og vil ha mer oppmerksomhet! Ta deg sammen da, mann!

Jeg må vel også si at jeg ikke er noen fan av Tonje. Jeg syntes hun virker som en besserwisser og hun er så mye hele tiden. Fikk ganske avsmak av henne både forrige sesong og på farmen - selv om jeg likte hun i den tur-serien hun var med i da.. 
Hun bare er de typen som er så mye bedre en alle andre fordi hun er fra Nord og går i fjellet og liker ting som andre jenter ikke liker. Det er for all del kult å ikke følge strømmen, men hun har en holdning som jeg bare ikke helt.. klarer å like? Også likte jeg heller ikke hvordan hun behandlet hundene sine.

Men Krissy syntes jeg er overraskende bra i serien. Hun er liksom så åpen og naturlig selv foran kamera, og snakker om ting som man kan relatere seg til og litt mer.. hverdagslig kanskje? Normale problemer for en normal 18 åring liksom, ikke 3 barn, 3 barnefedre og 3 hus liksom..

Tonje ER ikke fra Nord....Hun er en wannabe-same... Ellers er jeg helt enig med deg: reagerte også på hvordan hun behandler hundene sine.

Anonymkode: f0175...50f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke frem til å se Tonje. Har fått mer enn nok av henne! Verdensmester og høyrøsta. Men Anne Brith kan nok sikkert bli ganske ufrivillig underholdene :fnise:

Marna og Ørjan er et par jeg virkelig ikke kan forstå! Er bare klaging og krangling og kaos over hele linja. Ørjan virker som verdens minst forståelsesfulle og mest selvsentrerte menneske. Marna har himla stor personlighet hun og. Ikke rart det er kaosstemning.

Kristine syns jeg er kjedelig... Rett og slett. Anna og Jan føler jeg at jeg har sett så mye av fra før. Anniken kjenner jeg ikke så mye til fra før, så har ingen forventninger. John Arne og Louise er jo underholdene til tusen! :nori:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å ha store muskler og være tynn. Er ikke sammenlignbart en gang. Har du store muskler, er de gjerne trent de opp og det var det hun hintet til (de som trener seg opp til store muskler, og ikke ser hvor stygt det er) Hun nevnte at store muskler er stygt, men ikke vanlige muskler. 

De som er tynne kan være naturlige tynne, og de kan jo ikke noe råd for at de er det. De har jo ikke forandret på noe, er bare født tynn. Har man høy forbrenning som Kristine har, kan man spise masse uten å legge på seg. Jenta har jo alltid vært tynn, og har prøvd å legge på seg. Det er lov å forklare seg når folk er ute etter å ta henne, og slenger ut kommentarer om at hun har anoreksi, når hun ikke har det. Hun har et helt normalt kosthold og trener normalt, men likevel er det vanskelig for henne å legge på seg pga høy forbrenning. Jeg sliter med det samme selv, så kan godt kjenne meg igjen i hennes situasjon. 

Anonymkode: 1aeea...e81

Helt enig. Jeg synes heller ikke det er fint med store muskler  (hvert fall ikke bole muskler) og dette er noe folk kan noe for , men veldig mange er naturlig tynne og sliter med å legge på seg. Jeg har samme problem. Alltid vært veldig tynn og flere blir sjokkert over at jeg er så tynn, når de ser hvor mye jeg kan spise. Jeg har og fått mye pes. Kristine har fått mye pes for kroppen sin tid g det er ikke greit. 

Anonymkode: 963f2...1fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å ha store muskler og være tynn. Er ikke sammenlignbart en gang. Har du store muskler, er de gjerne trent de opp og det var det hun hintet til (de som trener seg opp til store muskler, og ikke ser hvor stygt det er) Hun nevnte at store muskler er stygt, men ikke vanlige muskler. 

De som er tynne kan være naturlige tynne, og de kan jo ikke noe råd for at de er det. De har jo ikke forandret på noe, er bare født tynn. Har man høy forbrenning som Kristine har, kan man spise masse uten å legge på seg. Jenta har jo alltid vært tynn, og har prøvd å legge på seg. Det er lov å forklare seg når folk er ute etter å ta henne, og slenger ut kommentarer om at hun har anoreksi, når hun ikke har det. Hun har et helt normalt kosthold og trener normalt, men likevel er det vanskelig for henne å legge på seg pga høy forbrenning. Jeg sliter med det samme selv, så kan godt kjenne meg igjen i hennes situasjon. 

Anonymkode: 1aeea...e81

Enig i dette! I tillegg blir jo Kristine beskyldt for å ha en psykisk sykdom (anoreksi). Det er litt forskjell på å si at man personlig ikke synes noe er pent og det å slenge ut diagnoser etter folk. 

Anonymkode: dbec7...afc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Kristine virker som ei herlig jente. Jeg liker at hun har ett nørt forhold til broren sin som jeg syns er så søt. 

 

Er han forresten homofil? 

Anonymkode: 912f4...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns Kristine virker som ei herlig jente. Jeg liker at hun har ett nørt forhold til broren sin som jeg syns er så søt. 

 

Er han forresten homofil? 

Anonymkode: 912f4...e16

Samme tenker jeg ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å ha store muskler og være tynn. Er ikke sammenlignbart en gang. Har du store muskler, er de gjerne trent de opp og det var det hun hintet til (de som trener seg opp til store muskler, og ikke ser hvor stygt det er) Hun nevnte at store muskler er stygt, men ikke vanlige muskler. 

De som er tynne kan være naturlige tynne, og de kan jo ikke noe råd for at de er det. De har jo ikke forandret på noe, er bare født tynn. Har man høy forbrenning som Kristine har, kan man spise masse uten å legge på seg. Jenta har jo alltid vært tynn, og har prøvd å legge på seg. Det er lov å forklare seg når folk er ute etter å ta henne, og slenger ut kommentarer om at hun har anoreksi, når hun ikke har det. Hun har et helt normalt kosthold og trener normalt, men likevel er det vanskelig for henne å legge på seg pga høy forbrenning. Jeg sliter med det samme selv, så kan godt kjenne meg igjen i hennes situasjon. 

Anonymkode: 1aeea...e81

Rart hvordan noen kan være "naturlig tynne" med "høy forbrenning" og skal være skånet for meninger om dette, mens ingen sier at noen er "naturlig tykk" med "lav forbrenning"... Nei, da er de late trøstespisere som ikke gidder trene.

Er forresten ingenting "naturlig" med å være så tynn som hun er. Hun er undervektig. Det er ikke bra for helsa.

Anonymkode: f0175...50f

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvordan noen kan være "naturlig tynne" med "høy forbrenning" og skal være skånet for meninger om dette, mens ingen sier at noen er "naturlig tykk" med "lav forbrenning"... Nei, da er de late trøstespisere som ikke gidder trene.

Er forresten ingenting "naturlig" med å være så tynn som hun er. Hun er undervektig. Det er ikke bra for helsa.

Anonymkode: f0175...50f

Hun er veldig undervektig, søt jente, men det ser ut som armene kan knekke bare man ser på de. 

Har selv en bror som er naturlig tynn, han har selv innsett at han sliter en del med konsistenser og blir fort mett. Selv om han alltid tidligere har trodd at han spiser mye. 

Ser ut som hun drikker mye pepsi max som sannsyligvis ødelegger mye for sultfølelsen hennes. 

Anonymkode: 5291e...627

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvordan noen kan være "naturlig tynne" med "høy forbrenning" og skal være skånet for meninger om dette, mens ingen sier at noen er "naturlig tykk" med "lav forbrenning"... Nei, da er de late trøstespisere som ikke gidder trene.

Er forresten ingenting "naturlig" med å være så tynn som hun er. Hun er undervektig. Det er ikke bra for helsa.

Anonymkode: f0175...50f

Men det er FRYKTELIG irriterende når folk hele tiden skal hakke på kroppen din. Uansett om man er for tynn eller for stor. Det er hvertfall ikke greit å slenge ut diagnoser om folk. Kristine er for tynn ja, men tipper hun er drittlei av å høre det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett et par av episodene denne uken. Er først og fremt fascinert av det fenomenet blogging har blitt, og hva folk er villige til å gjøre for oppmerksomhet. Dette blir litt pute-tv for meg, men må se på det likevel.

Den som desidert kommer mest negativt ut her er Ørjan. Trodde først han tullet og latet som han var sur. Men det virker som han faktisk er sur 90% av tiden. Umulig å si om det hele bare er tull og om han faktisk harselerer med programmet og prøver å være morsom.

Tror Anne Brith kan bli et (ufrivillig) morsomt innslag når hun etter hvert får mer sendetid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...