Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvem som ble sinte for den aprilspøken? Ikke ¨de 23 slemme på KG i hvertfall. Det var sørgelig lite kjeft å få herfra.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg lurer på hvem som ble sinte for den aprilspøken? Ikke ¨de 23 slemme på KG i hvertfall. Det var sørgelig lite kjeft å få herfra.

Kanskje noen ble sinte over at de 23 slemme på KG ikke ble sinte? :vetikke:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inocybe skrev:

Kanskje noen ble sinte over at de 23 slemme på KG ikke ble sinte? :vetikke:

Nummer 17 er ihvertfall kjempeblid, så ikke meg som er sur. :mynona:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mammabamma skrev:

Jeg tror hun har kjøpt hus.

Det er jo en passende belønning for å ha ekstremt dårlig beslutningsevne i forhold til makroner i alle størrelser og fasonger. Jeg håper for alle disse makronene at hun har spart opp såpass at hun kan vie mer tid til makronbaking og mindre tid til makroneksponering.

Mulig jeg tilbyr henne et gjærbakstkurs for jeg klør etter å forklare henne at du aldri aldri trenger 2 pakker gjær om du gidder å elte deigen skikkelig. Gjør du det kan du klare deg med så lite som 25 gr og så slipper du at det smaker gjær av baksten din.

Men det virker jo på det siste innlegget at dette nesten er hemmelig for barna. Hun kjøper vel ikke ett hus uten at barna har vært med på og se det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sinnatagg skrev:

Kanskje hun er en av frierne i "Jakten på kjærligheten"?

Det hadde vært litt morsomt :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg lurer på hvem som ble sinte for den aprilspøken? Ikke ¨de 23 slemme på KG i hvertfall. Det var sørgelig lite kjeft å få herfra.

Enig👍 Og hvorfor snakker hun om det ennå? Er det ikke hun som synes det er så fælt med "hatet" (les kritikk fra de fleste andre) og som ikke bryr seg? Til å være noe hun ikke vil ha og ikke bryr seg om henger hun ved det lenge og ofte! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende. 

AB, mer enn den jevne forelder, vet hvor mye uønsket oppmerksomhet en offentlig blogg gir. At hun lar minimakronen opprette en blogg som de nærmeste vennene leser, er nå en ting. Men at hun promoterer den på bloggen sin, som jo er en toppblogg, virker svært lite gjennomtenkt. 

Jeg håper i hvert fall AB har full kontroll over bloggen hennes, og at hun godkjenner alt som legges ut av tekst og bilder, og kanskje enda viktigere at det er AB som leser gjennom alt av kommentarer og sensurerer før minimakronen får tilgang til kommentarene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En norsk versjon av The Bachelorette med AB i hovedrollen, det hadde vært gøy.

Men tror kanskje hun har kjøpt hus evt tomt, selv synes jeg ikke det er så ille og ha kjøpt dette uten at barna er med så lenge hun har tatt hensyn til skolekrets etc fordi det er jo faktisk en voksenavgjørelse det å kjøpe hus.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tia Maria skrev:

En norsk versjon av The Bachelorette med AB i hovedrollen, det hadde vært gøy.

Men tror kanskje hun har kjøpt hus evt tomt, selv synes jeg ikke det er så ille og ha kjøpt dette uten at barna er med så lenge hun har tatt hensyn til skolekrets etc fordi det er jo faktisk en voksenavgjørelse det å kjøpe hus.

En tomt er en ting,men jeg ville jo hatt med mine barn slik at de kunne si hva de syntes om huset

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Lapper skrev:

Men det virker jo på det siste innlegget at dette nesten er hemmelig for barna. Hun kjøper vel ikke ett hus uten at barna har vært med på og se det?

eeh hvorfor ikke? her har da IKKE barna vært med på å velge ut hvilket hus vi skal bygge. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kalini skrev:

eeh hvorfor ikke? her har da IKKE barna vært med på å velge ut hvilket hus vi skal bygge. 

Jeg er helt enig om hun har kjøpt tomt for å bygge ett hus. Men om jeg skulle kjøpt ett eldre hus,så ville jeg jo tatt med barna på visning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lapper skrev:

Kjempe bra😀😀 men prøv og si dette til AB

jeg satte ett lite spørsmålstegn ved dette i ett av henne facebook innlegg i går og så i dag at dette er slettet. Å jeg var ikke ufin og skrøt også av innholdet til makronen sitt andre blogg innlegg..  

Hun vil aldri noensinne innrømme noe slikt. Men siden hun nok leser hvert  ord om seg selv i alle media og googler seg nok daglig, så kan en jo håpe at noe kan nå inn...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om og gjøre alt for å få klikk...nå har hun fortalt barna hemmeligheten så hun må roe de før vi andre for vite noe.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, CecilieX skrev:

Det er nettopp det hun ikke gjør, hun skriver at hun vet at det anbefales, men velger å gjøre det likevel.

Da legger jeg meg paddeflat, utifra sitatet forstod jeg slik at hun ikke valgte å gå ut med størrelse. Bidrar ikke lengre til klikk hos AB, orker ikke å lese svadaet hennes eller støtte hennes enorme fokus på tredjeparter. Får nok info fra KG 😆

Endret av gjestgitt
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange lesere som sitter med "refresh" knappen 😂...neida. Håper de har kjøpt hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er sikkert hund. Hun sa for en stund siden at hun trodde hun hadde bestemt seg for det. Må jo så klart trekkes ut i uendeligheten.

Endret av neiognei
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, neiognei skrev:

Er sikkert hund. Hun sa for en stund siden at hun trodde hun hadde bestemt seg for det. Må jo så klart trekkes ut i uendeligheten.

Det kan godt tenkes. Så at en i kommentarfeltet har gratulert med hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hund??? Er det virkelig mulig og lage så mye styr ,om det er fordi de kjøper en hund??

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
3 timer siden, Perle skrev:

Nummer 17 er ihvertfall kjempeblid, så ikke meg som er sur. :mynona:

Nummer 11 er også kjempeblid 🙋🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...