Vikinggirl

Anne Brith

2 314 innlegg i emnet

På promoteaseren hun har lagt ut på blogg diskuteres det sparing til hus og at alle må bidra slik at de kan spare og HUN kan få jobbe. På snap i dag: storstilt shopping med spørsmål "har du lyst på den?" Så nå kan man få nesten alt man peker på... Og det er 1 år siden innspillingen av Bloggerne begynte, fortsatt ingen hus. Lurer på hvor prioriteringene ligger? 

25

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener hun med den svadaen hun lirer av seg om at bloggerne har en viktig oppgave som meningsbærer.

Den snappen var ikke  en hyllest til kvinnekroppen eller en se hvor stolt jer er av kroppen min snapp men en snapp jeg kunne sendt til mannen min for å få han til å komme fort hjem om han er ute en kveld uten meg. .

Jeg antar hun brukte deler av gårsdagen på å dikte opp en forklaring som hyllet henne som en stolt kvinne eller noe sånt for om det var budskapet så var det skivebom for å si det sånn.

30

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp..

Og jeg kjenner ikke dama engang.. 😂

15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, J.. skrev:

JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen"/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, J.. skrev:

JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp..

Hvordan vet man hvor mange som har tatt screenshot på andre snap?

5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Kjære Anne Brith, vi er flere alenemødre enn deg som har vært på fylla... Vi har også tatt bilder av oss selv i utfordrende posisjoner... Forskjellen er bare at vi la dem ikke ut på en offentlig Snap, ikke var vi bloggere med flere tusen følgere heller... Det letteste hadde bare vært å lagt seg langflat... Men så må du i klassisk Anne Brith stil gjøre det så uendelig mye verre med å forsvare det...

Endret av lillesky
32

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)

6 minutter siden, Basilen skrev:

Hvordan vet man hvor mange som har tatt screenshot på andre snap?

Man får varsel om at X tok en screenshot av snapen din..

På mystory kan man se hvem som har sett på den,og ved siden av er det ett symbol med evt tall bak som viser hvem og hvor mange som har gjort det.

Endret av J..
3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

1 minutt siden, J.. skrev:

På mystory kan man se hvem som har sett på den,og ved siden av er det ett symbol med evt tall bak dlm viser hvem og hvor mange som har gjort det.

Er du Anne-Brith?

Endret av fjær
13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, fjær skrev:

Er du Anne-Brith?

Hahahahaha,nei langt der ifra.. 😂

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, J.. skrev:

På mystory kan man se hvem som har sett på den,og ved siden av er det ett symbol med evt tall bak som viser hvem og hvor mange som har gjort det.

Ja, men dette forutsetter vel at en er innehaver av nevnte snap-konto

21

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

1 minutt siden, Perle skrev:

Ja, men dette forutsetter vel at en er innehaver av nevnte snap-konto

Hun la selv ut screenshot av nevnte snap der hun viser hvor mange som har sett den og hvor mange som har screenshot'et den.

Ref - nest siste blogg innlegg.

Myseriet løst.

Endret av J..
14

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, J.. skrev:

Hun la selv ut screenshot av nevnte snap der hun viser hvor mange som har sett den og hvor mange som har screenshot'et den.

Ref - nest siste blogg innlegg.

Myseriet løst.

Å.. det har jeg ikke sett.. 

Da forstår jeg hvordan du kan vite det :D

7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, fjær skrev:

Å.. det har jeg ikke sett.. 

Da forstår jeg hvordan du kan vite det :D

Jepp!

I hele det der "de hyller de stygge" eller hva i all verden hun fabler om i innlegget..

6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Det tåkepratet gidder jeg ikke lese, så det har jeg ikke lest...

9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, J.. skrev:

8624 views og 66 screenshot, faktisk. :fart2:

Jeg har tatt oppfordringen fra forrige tråd, og slettet henne på snap. 

13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Vipser skrev:

8624 views og 66 screenshot, faktisk. :fart2:

Jeg har tatt oppfordringen fra forrige tråd, og slettet henne på snap. 

Jaddah.. 

Gøy å ende som runkematrialet på sexforum..

Har ikke og har aldri hatt henne på snap,og heldigvis for det når jeg leser hva hun legger ut 😂

16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

På ‎18‎.‎02‎.‎2017 den 19.47, Mammabamma skrev:

Hva mener hun med den svadaen hun lirer av seg om at bloggerne har en viktig oppgave som meningsbærer.

Den snappen var ikke  en hyllest til kvinnekroppen eller en se hvor stolt jer er av kroppen min snapp men en snapp jeg kunne sendt til mannen min for å få han til å komme fort hjem om han er ute en kveld uten meg. .

Jeg antar hun brukte deler av gårsdagen på å dikte opp en forklaring som hyllet henne som en stolt kvinne eller noe sånt for om det var budskapet så var det skivebom for å si det sånn.

Ja hun hadde jo hatt det såå vondt i går! Det må jo svi litt når et x-antall mennesker tar screenshot når hun filmer seg selv i den "sexy, trutmunn" posituren og viser at hun sover naken og viser det til alle som følger snapen hennes... De ca 3000 nye følgerne kommer nok til å ramle av etterhvert så lenge det ikke dukker opp flere nakne bilder/filmer. De får nok litt hakeslepp når det går i makroner og kaninfilter med babystemme igjen og ikke minst deling av familielivet.  Vi er da mange som som sover nakne  uten å legge det ut på My story... Er sånne vovede bilder som er ment for en evt kjæreste/sambo/ektemann det der, men da skulle jeg faen meg ha stolt 100% på han! Nå har hun absolutt INGEN kontroll på hvor bildene ender... Jeg hadde lagt meg på senga og freaket ut!!..... Selv om hun ikke har noen kropp hun kan være VELDIG stolt av i hennes alder, så er hun likevel ikke Sophie Elise eller Anna Rasmussen som er mer enn halvparten så gamle som henne! 

Jeg kjøper IKKE forklaringen hennes for fem øre om at hun har diskutert dette med mindreårige/familien for å lage et "klokt innlegg" om det etterpå,  og at de har gitt grønt lys for at dét var en god idé!!  Ikke faen! Det hele er MEGET GODT TIMET i og med at det er vinterferie til uka og at hun skal være alene hele ferien...Dét skal hun ha.... Fisker hun etter selskap?

Stooor forskjell på bilde rett etter fødsel kontra 5 år etterpå, det vet nå alle vi som har både født og tatt keisersnitt. 

HVA i huleste... hvorfor skriver hun at stygge folk hylles mens fine folk skal holdes nede?! Skjønner hun virkelig ikke at det IKKE er kroppen vi kritiserer, men FRAMSTILLINGEN av den som et sexobjekt ?! Hun som nettopp skreiv at unge folk ikke måtte sende nakne bilder/snapper av seg selv for de kunne bli misbrukt til noe annet! Så trør hun skikkelig i salaten og gjør akkurat dét selv!! Jeg fatter ikke hvor dobbeltmoralsk og uansvarlig dette er! Har hun signert plakaten? I såfall bør hun terminere den!!  

Senest i kveld på snap; #den følelsen når du går i hans pysjbukse ❤ Med etterfølgende snap at det var jo ingen "han" hos henne og at herrepysjbuksa hadde hun kjøpt selv. Hun strever såå krampaktig etter en mann i livet sitt at jeg blir helt sjakkmatt!! Det må da være nok å ha fokus på 4 unger, blogg, business, hus og hjem og ta det litt rooolig på mannefronten når hun nå nettopp har dumpet svensken. Fordi han kanskje ville ha barn en dag, noe hun ikke ville. Hun var redd for å begynne helt på nytt og kanskje bli alene igjen. (sagt på blogg) 

Senest i dag skreiv hun til en kritisk, spørrende kommentar i kommentarfeltet at vedkommende kunne "ta seg en bolle!" Hvorfor er hun så krass og frekk i kommentarfeltet, mot lesere som gir henne klikk og mat på bordet? At dette er en voksen dame er for meg uforståelig oppførsel. Jeg har mange ganger hatt lyst å legge igjen spørsmål i kommentarfeltet da jeg fulgte bloggen daglig, men må ærlig innrømme at jeg kun har vært innpå bloggen 2 ganger det siste året. Det ble for mye drama og forvirring i hvilken retning denne bloggeren ville for min smak. Noen ganger lurer jeg på om hun vet det selv... 

Endret av lillesky
35

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

På ‎19‎.‎02‎.‎2017 den 0.12, Vikinggirl skrev:

Ja hun hadde jo hatt det såå vondt i går! Jeg kjøper ikke forklaringen hennes om at hun har diskutert dette med mindreårige og de har gitt grønt lys!! Ikke faen!

Og hun har enda ikke skjønt HVORFOR folk reagerer🙄 Har så mange ord om den greia der, at jeg får ikke begynt engang! 😡😂

Endret av lillesky
13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, Den røde fare skrev:

Og hun har enda ikke skjønt HVORFOR folk reagerer🙄 Har så mange ord om den greia der, at jeg får ikke begynt engang! 😡😂

Få det ut 😂👍🏼

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan glemme og diskutere med henne.

Er spent på og se hvor mange plasser hun faller på blogglista iløpet av uka

10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden