Vikinggirl 256 2 892 · #1 Skrevet Februar 18, 2017 På promoteaseren hun har lagt ut på blogg diskuteres det sparing til hus og at alle må bidra slik at de kan spare og HUN kan få jobbe. På snap i dag: storstilt shopping med spørsmål "har du lyst på den?" Så nå kan man få nesten alt man peker på... Og det er 1 år siden innspillingen av Bloggerne begynte, fortsatt ingen hus. Lurer på hvor prioriteringene ligger? 28 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Mammabamma 432 3 174 · #2 Skrevet Februar 18, 2017 Hva mener hun med den svadaen hun lirer av seg om at bloggerne har en viktig oppgave som meningsbærer. Den snappen var ikke en hyllest til kvinnekroppen eller en se hvor stolt jer er av kroppen min snapp men en snapp jeg kunne sendt til mannen min for å få han til å komme fort hjem om han er ute en kveld uten meg. . Jeg antar hun brukte deler av gårsdagen på å dikte opp en forklaring som hyllet henne som en stolt kvinne eller noe sånt for om det var budskapet så var det skivebom for å si det sånn. 30 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
J.. 1 640 17 245 · #3 Skrevet Februar 18, 2017 JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp.. Og jeg kjenner ikke dama engang.. 😂 18 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
J.. 1 640 17 245 · #4 Skrevet Februar 18, 2017 Akkurat nå, J.. skrev: JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen"/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp.. Og jeg kjenner ikke dama engang.. 😂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Basilen 272 2 820 · #5 Skrevet Februar 18, 2017 3 timer siden, J.. skrev: JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp.. Og jeg kjenner ikke dama engang.. 😂 Hvordan vet man hvor mange som har tatt screenshot på andre snap? 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hummingbird2 861 15 010 · #6 Skrevet Februar 18, 2017 (endret) Kjære Anne Brith, vi er flere alenemødre enn deg som har vært på fylla... Vi har også tatt bilder av oss selv i utfordrende posisjoner... Forskjellen er bare at vi la dem ikke ut på en offentlig Snap, ikke var vi bloggere med flere tusen følgere heller... Det letteste hadde bare vært å lagt seg langflat... Men så må du i klassisk Anne Brith stil gjøre det så uendelig mye verre med å forsvare det... Endret Februar 19, 2017 av lillesky 37 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
J.. 1 640 17 245 · #7 Skrevet Februar 18, 2017 (endret) 6 minutter siden, Basilen skrev: Hvordan vet man hvor mange som har tatt screenshot på andre snap? Man får varsel om at X tok en screenshot av snapen din.. På mystory kan man se hvem som har sett på den,og ved siden av er det ett symbol med evt tall bak som viser hvem og hvor mange som har gjort det. Endret Februar 18, 2017 av J.. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
fjær 550 5 553 · #8 Skrevet Februar 18, 2017 (endret) 1 minutt siden, J.. skrev: Man får varsel om at X tok en screenshot av snapen din.. På mystory kan man se hvem som har sett på den,og ved siden av er det ett symbol med evt tall bak dlm viser hvem og hvor mange som har gjort det. Er du Anne-Brith? Endret Februar 18, 2017 av fjær 17 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
J.. 1 640 17 245 · #9 Skrevet Februar 18, 2017 1 minutt siden, fjær skrev: Er du Anne-Brith? Hahahahaha,nei langt der ifra.. 😂 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Perle 4 245 16 118 · #10 Skrevet Februar 18, 2017 3 minutter siden, J.. skrev: Man får varsel om at X tok en screenshot av snapen din.. På mystory kan man se hvem som har sett på den,og ved siden av er det ett symbol med evt tall bak som viser hvem og hvor mange som har gjort det. Ja, men dette forutsetter vel at en er innehaver av nevnte snap-konto 21 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
J.. 1 640 17 245 · #11 Skrevet Februar 18, 2017 (endret) 1 minutt siden, Perle skrev: Ja, men dette forutsetter vel at en er innehaver av nevnte snap-konto Hun la selv ut screenshot av nevnte snap der hun viser hvor mange som har sett den og hvor mange som har screenshot'et den. Ref - nest siste blogg innlegg. Myseriet løst. Endret Februar 18, 2017 av J.. 15 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
fjær 550 5 553 · #12 Skrevet Februar 18, 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Hun la selv ut screenshot av nevnte snap der hun viser hvor mange som har sett den og hvor mange som har screenshot'et den. Ref - nest siste blogg innlegg. Myseriet løst. Å.. det har jeg ikke sett.. Da forstår jeg hvordan du kan vite det :D 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
J.. 1 640 17 245 · #13 Skrevet Februar 18, 2017 Akkurat nå, fjær skrev: Å.. det har jeg ikke sett.. Da forstår jeg hvordan du kan vite det :D Jepp! I hele det der "de hyller de stygge" eller hva i all verden hun fabler om i innlegget.. 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
fjær 550 5 553 · #14 Skrevet Februar 18, 2017 Det tåkepratet gidder jeg ikke lese, så det har jeg ikke lest... 9 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Vipser 450 4 762 · #15 Skrevet Februar 18, 2017 3 timer siden, J.. skrev: JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp.. Og jeg kjenner ikke dama engang.. 😂 8624 views og 66 screenshot, faktisk. Jeg har tatt oppfordringen fra forrige tråd, og slettet henne på snap. 14 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
J.. 1 640 17 245 · #16 Skrevet Februar 18, 2017 Akkurat nå, Vipser skrev: 8624 views og 66 screenshot, faktisk. Jeg har tatt oppfordringen fra forrige tråd, og slettet henne på snap. Jaddah.. Gøy å ende som runkematrialet på sexforum.. Har ikke og har aldri hatt henne på snap,og heldigvis for det når jeg leser hva hun legger ut 😂 18 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lapper 2 420 12 144 · #17 Skrevet Februar 18, 2017 Man kan glemme og diskutere med henne. Er spent på og se hvor mange plasser hun faller på blogglista iløpet av uka 9 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
lillesky 26 896 1 238 · #18 Skrevet Februar 19, 2017 Tråden er ryddet for omtale av barn. /lillesky (mod) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hummel34 265 1 700 · #19 Skrevet Februar 19, 2017 Må innrømme jeg reagerte på hennes innlegg "sannheten om premierefeste" som da var knyttet til Anna Rasmussen sin opplevelse av kvelden. Kommentete innlegget til AB hvor jeg mente hun ikke satt på en sannhet om kvelden, mere sin versjon av kvelden og hva hennes behov var for å "sverte" Anna var? Som voksen kvinne burde man kanskje bare latt slike hendelser ligge og tenke at folk får feie for sin egen dør. For meg ble det innlegget innpakket mobbing. Men AB har ikke godkjent eller svart på innlegget. Vet ikke om AB trodde hun kunne oppleve mediestorm av det innlegget, eller om det var av andre grunner. Men utidig spørr du meg. (Selv om man kan spørre seg selv hva er det med Anna Rasmussen eller andre som gjør ting vi ikke forstår, men vi trenger ikke blogge om de og kommentere ting vi ikke personlig har noe med. AB kunne vært moren til Anna og burde heller se de utfordringer Anna kanskje har). ? 26 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
MissMaya 231 4 226 · #20 Skrevet Februar 19, 2017 (endret) "Ikke skriv innlegg i affekt", står det på bloggen nå... Skjønner ikke helt hvem det er rettet mot, jeg... Er det til leserne, eller til Anne Brith selv? For en rar blogg. http://imgur.com/naRR8mW Endret Februar 19, 2017 av MissMaya Lagt til imgur 14 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider