Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Resultatet av blodprøvene var normale. Og hysteroskopi blir 25 oktober.

Har ingen håp om at de finner noe med hysteroskopi.

Begynner å vende meg til tanken å ikke ha barn. Jeg har kommet dit at jeg nyter friheten uten barn og at det kanskje ikke er så dumt å være barnløs likevel. Jeg har to nieser jeg er glad i.. Mulig dette er en periode. Og jeg skjønner ikke helt hvor det kommer fra. Jeg gruer meg til å bli gravid igjen. Det er tiden da hjertet starter å slå som er jævlig. Føler nå at jeg er tilbake til å være meg selv, den jeg vil være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, snehvit88 skrev:

Resultatet av blodprøvene var normale. Og hysteroskopi blir 25 oktober.

Har ingen håp om at de finner noe med hysteroskopi.

Begynner å vende meg til tanken å ikke ha barn. Jeg har kommet dit at jeg nyter friheten uten barn og at det kanskje ikke er så dumt å være barnløs likevel. Jeg har to nieser jeg er glad i.. Mulig dette er en periode. Og jeg skjønner ikke helt hvor det kommer fra. Jeg gruer meg til å bli gravid igjen. Det er tiden da hjertet starter å slå som er jævlig. Føler nå at jeg er tilbake til å være meg selv, den jeg vil være. 

Det er bra at du begynner å komme til deg selv igjen psykisk :) ,  kan tenke meg at du blir skikkelig drit lei og utslitt av å være bekymret  i forhold til graviditet og svangerskap om og om igjen... 

Gi det litt tid nå, tid til å slappe av og tenke på andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ruccula skrev:

Det er bra at du begynner å komme til deg selv igjen psykisk :) ,  kan tenke meg at du blir skikkelig drit lei og utslitt av å være bekymret  i forhold til graviditet og svangerskap om og om igjen... 

Gi det litt tid nå, tid til å slappe av og tenke på andre ting :)

Gir det tid nå ja😊 Men dette betyr likevel ikke at vi gir opp. 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres litt deilig ut å finne tilbake til seg selv litt! Etter så mange nedturer, er det nok bare godt for deg å slappe av og drite litt i prøvingen for en stund 😊 Kos deg ❤

Endret av Mynona
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, snehvit88 skrev:

Gir det tid nå ja😊 Men dette betyr likevel ikke at vi gir opp. 

Nei selvfølgelig gir dere ikke opp! Baby blir det! <3. 

Men dere har lov til å gi dere selv en liten pause nå, bygge opp motivasjonen til å prøve igjen :) Du har godt av å tenke på litt annet og nyte livet! Det er mange fordeler med å ikke ha barn...finnes det et kult feriemål du kunne tenkt deg feks?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din. Jeg har aldri tenkt over at det kan være så vanskelig å bli gravid/bære frem et barn for folk som vil bli det. :sad: Har alltid bare tenkt at alle rundt meg popper ut unger som bare juling, og at dette må være verdens enkleste sak.

Jeg blir veldig lei meg på dine vegne når jeg leser om skuffelse etter skuffelse, og jeg håper veldig at det går veien snart, eller at dere eventuelt får skikkelig hjelp og kan finne ut hvorfor det ikke er levedyktig etter en viss tid. Har dere funnet ut noe mer om hvorfor?

Ser for meg at man kan bli sprø av mindre om man skal sitte og fundere på grunner selv.

Endret av Aires
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Det er deilig å finne tilbake til seg selv. 

Vet om en som var på vei til utredning etter mange forsøk og plutselig så satt spiren uten at de hadde forsøkt en gang.

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Blondie65 skrev:

Det er deilig å finne tilbake til seg selv. 

Vet om en som var på vei til utredning etter mange forsøk og plutselig så satt spiren uten at de hadde forsøkt en gang.

:klem: 

Det er en sånn hendelse jeg venter på😊

På 8.10.2017 den 11.20, Ruccula skrev:

Nei selvfølgelig gir dere ikke opp! Baby blir det! <3. 

Men dere har lov til å gi dere selv en liten pause nå, bygge opp motivasjonen til å prøve igjen :) Du har godt av å tenke på litt annet og nyte livet! Det er mange fordeler med å ikke ha barn...finnes det et kult feriemål du kunne tenkt deg feks?  

Pause er deilig, og ferie har jeg ikke råd til😂

Gratulerer med baby forresten😍

På 8.10.2017 den 11.19, tweet skrev:

 

Høres litt deilig ut å finne tilbake til seg selv litt! Etter så mange nedturer, er det nok bare godt for deg å slappe av og drite litt i prøvingen for en stund 😊 Kos deg ❤

Takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2017 den 12.12, Aires skrev:

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din. Jeg har aldri tenkt over at det kan være så vanskelig å bli gravid/bære frem et barn for folk som vil bli det. :sad: Har alltid bare tenkt at alle rundt meg popper ut unger som bare juling, og at dette må være verdens enkleste sak.

Jeg blir veldig lei meg på dine vegne når jeg leser om skuffelse etter skuffelse, og jeg håper veldig at det går veien snart, eller at dere eventuelt får skikkelig hjelp og kan finne ut hvorfor det ikke er levedyktig etter en viss tid. Har dere funnet ut noe mer om hvorfor?

Ser for meg at man kan bli sprø av mindre om man skal sitte og fundere på grunner selv.

Oi at du har lest gjennom alt! Så hyggelig😊 (for meg altså😅).

Å få et barn er en kamp for mange😕 Det virket på brevet fra sykehuset som om hysteroskopi var siste ledd i utredningen. Finner de ikke noe unormalt inni livmor så ber vi om å bli henvist til fertilitetsklinikk. Vi vet ingenting om hvorfor det skjer...

Å finne grunner til hvorfor det skjer gjør jeg😇 Men de stemmer nok ikke... 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, snehvit88 skrev:

 

Pause er deilig, og ferie har jeg ikke råd til😂

Gratulerer med baby forresten😍

Takk😊

Tusen takk! Jeg håper og tror inderlig at det ikke for lenge til du også sitter med din egen baby i armene. :hjertesmil:

Ikke gi opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

JAAAAAAAAAAAA:nori: 

Har vært på hysteroskopi i dag og kirurgen mener det kan være en liten skillevegg øverst i livmora!!!

Sist jeg var gravid sa den private gynekologen at egget hadde festet seg øverst i livmora! Og jeg mener han har sagt det før også! Så hvis egget fester seg ved skilleveggen hver gang så hindrer den næringstilførsel!😄 Skal få vite senere om den skal opereres bort! 

Jeg har også mest lyst til å kvele den første gynekologen jeg hadde på sykehuset! For han mente den undersøkelsen ikke ville ha noe for seg! Så han nektet meg den da jeg ba om det😡 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, miore skrev:Fantastisk at du endelig sannsynligvis har fått et ordentlig svar! :nordvesta:

Håper det!😄

8 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg håper virkelig at det nå er funnet en årsak som også kan la seg fikse!

Ja, er spent på svaret fra sykehuset og hvilken løsning de kommer frem til😊

8 timer siden, DMS skrev:

Så flott at du kanskje har fått svar! Og enda betre om det er noko som kan fiksast😃 

Håper🙏❤️😊

 

Hvis dette likevel ikke skulle være en løsning på dette så er jeg innstilt på å klare meg uten barn også😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 26.10.2017 den 8.09, snehvit88 skrev:

Håper det!😄

Ja, er spent på svaret fra sykehuset og hvilken løsning de kommer frem til😊

Håper🙏❤️😊

 

Hvis dette likevel ikke skulle være en løsning på dette så er jeg innstilt på å klare meg uten barn også😅

Hei, jeg har ikke tittet innom her på en stund. Jeg ble litt satt ut av noen svar her, tidligere. 

Å ikke få svar er ofte mer belastende enn å få et svar på hva som kan være problemet. Nå krysser vi fingrene for at det er mulig for deg å komme rundt problemet.  :kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sinsiew skrev:

Hei Snehvit,

Hvordan går det med deg? Venter så spent på (positive) oppdateringer :)

 

‭Har ikke noe spesielt nytt enda😊 Bare at etter fotsoneterapi har menstruasjonene blitt kraftigere og varer færre dager. 

Ringte til sykehuset fordi det ikke har kommet innkallelse til ultralyd. De kunne ikke gi meg en tid enda, det var bare ikke noe ledig... så venter fortsatt... 

18 timer siden, Lille Lerke skrev:

Hei, jeg har ikke tittet innom her på en stund. Jeg ble litt satt ut av noen svar her, tidligere. 

Å ikke få svar er ofte mer belastende enn å få et svar på hva som kan være problemet. Nå krysser vi fingrene for at det er mulig for deg å komme rundt problemet.  :kose:

Håper på å komme rundt problemet ja😊 Bryr meg ikke om de kommentarene. Føler mye støtte i at andre rapporterer de inn😊

 

så hyggelig at dere lurer på hvordan det går😊

Sånn ellers i livet så føles alt dritt😂 Har verdens beste kjæreste, og verdens beste søstre, men ellers roter alt annet seg til. Kort og greit😂

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med! Håper du får innkallelse snart ❤ det er jo ikke usannsynlig at det er grunnen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22.11.2017 den 9.58, lillemeg90 skrev:

Her vil jeg følge med! Håper du får innkallelse snart ❤ det er jo ikke usannsynlig at det er grunnen!

Takk😊 Så hyggelig at du vil følge med😃☺️❤️ Setter virkelig pris på det☺️ Får komme med en oppdatering 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...