Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Jennybella skrev:

Da ble det hvit kommode og kurver i gangen

:nori:

 

Hun er helt utrolig!

Men lister rundt døra har de ikke ennå. Til tross for at gangen ble malt for et år siden og paprikaen er veldig opptatt av listverk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun er helt utrolig!

Men lister rundt døra har de ikke ennå. Til tross for at gangen ble malt for et år siden og paprikaen er veldig opptatt av listverk. :fnise:

He he nei det har hu glemt😂.Takker og bukker da for skryt om hvor fint hun har kopiert villapaprika 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OuterSpace skrev:

Har hu vært der å kopiert igjen,skjønner ikke at hun tør,går pokker ikke inn.Ellers vil jeg si at ,hva er greia med grå trappetrinn og lysebrunt gulv,ikke pent

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trudealutt
15 timer siden, Jennybella skrev:

Da ble det hvit kommode og kurver i gangen

:nori:

 

 

Så pinlig, til og med med en klokke på toppen av kurvene. For et kav det må være å hele tiden være på jakt etter å finne det andre har. Først lese blogger, ut for å finne like ting, dandere det og så deretter knipse bilder og blogge. For et liv.

Jeg forstår faktisk ikke at folk har råd, og ikke minst energi, til å hele tiden pusse opp og endre på ting i boligen sin. Det må jo være fryktelig mye penger som går med. Folk flest tjener ikke så mye at man kan skifte ut puter, møbler, kurver, kommoder hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Trudealutt skrev:

 

Så pinlig, til og med med en klokke på toppen av kurvene. For et kav det må være å hele tiden være på jakt etter å finne det andre har. Først lese blogger, ut for å finne like ting, dandere det og så deretter knipse bilder og blogge. For et liv.

Jeg forstår faktisk ikke at folk har råd, og ikke minst energi, til å hele tiden pusse opp og endre på ting i boligen sin. Det må jo være fryktelig mye penger som går med. Folk flest tjener ikke så mye at man kan skifte ut puter, møbler, kurver, kommoder hver uke.

Nei kan så si,blir helt matt jeg,nå har hun nytt blogg innlegg om hvordan gangen ble til,herregud ingenting er hennes ideer,alt tatt fra villapaprika,jeg hadde tilta totalt hadde hun stalka meg sånn,og folk er jo dumme som skryter å liker det hun legger ut

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flink til å selge å kjøpe på finn da. Selger ting hun er ferdig med og har endel annonser på ting hun ønsker å kjøpe. Å mye av disse kurvene som er å bildene hennes er vel kurver som blir flytter rundt. Føler jeg har sett dem på de fleste av bildene hun har. Synes de begynner å bli mer enn oppbrukte! 

Ser mange kritiserer VP fordi hun utleverer barna sine, men glade hjem er faktisk like ille. Er ikke mye som bli holdt tilbake der, hverken om sykdom eller bilder av barna!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Horselady skrev:

Hun er flink til å selge å kjøpe på finn da. Selger ting hun er ferdig med og har endel annonser på ting hun ønsker å kjøpe. Å mye av disse kurvene som er å bildene hennes er vel kurver som blir flytter rundt. Føler jeg har sett dem på de fleste av bildene hun har. Synes de begynner å bli mer enn oppbrukte! 

Ser mange kritiserer VP fordi hun utleverer barna sine, men glade hjem er faktisk like ille. Er ikke mye som bli holdt tilbake der, hverken om sykdom eller bilder av barna!

Hun må nok selge på finn skal hun holde tritt med villa paprika,og når det gjelder barns er de mye i fokus,hun sa for en tid tilbake at hun skjermet barna,men når villa paprika legger ut må hun følge etter, villapaprika legger ikke ut så mye interiør så da må Ine finne på noe annet mens hun venter på kopiering 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket at når noen her inne kritiserer det VP har gjort/skal gjøre, så lager Ine et innlegg hvor hun får frem at hun har gjort det motsatte. Som f.eks det med at hun ikke har tettet igjen trappen.. Har sett mange flere eksempler på dette. Nå ombestemte jo VP seg igjen angående den trappen. Men som sagt har jeg sett mange eksempler på dette.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aintnofun skrev:

Har merket at når noen her inne kritiserer det VP har gjort/skal gjøre, så lager Ine et innlegg hvor hun får frem at hun har gjort det motsatte. Som f.eks det med at hun ikke har tettet igjen trappen.. Har sett mange flere eksempler på dette. Nå ombestemte jo VP seg igjen angående den trappen. Men som sagt har jeg sett mange eksempler på dette.. 

Ja det har jeg også,bla det med eksponering av barna,hun drev ikke med sånt,he he jo hun gjør nettopp det hun også.Når villapaprika ikke har nok interiør bilder å mate henne med,da begynner hun med barna selv,og ja hun prøver å virke bedre 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi nå er det villapaprika som hermer etter gladehjem, for nå har det kommet blåe puter til henne også, mens de grønne er forsvunnet 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Spirrevippe skrev:

Oi nå er det villapaprika som hermer etter gladehjem, for nå har det kommet blåe puter til henne også, mens de grønne er forsvunnet 😂

De grønne var nok bare "på besøk". Nå synes jeg ikke denne kolleksjonen passet inn i verken Glade hjem eller Paprikahjem. Totalt kræsj.

De hadde passet som hage/verandaputer, evt på hytta eller i en type hagestue eller lignende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anafre
7 minutter siden, Valetta skrev:

De grønne var nok bare "på besøk". Nå synes jeg ikke denne kolleksjonen passet inn i verken Glade hjem eller Paprikahjem. Totalt kræsj.

De hadde passet som hage/verandaputer, evt på hytta eller i en type hagestue eller lignende.

Helt enig, bare reklame vel.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ine...mulig du tror at du setter ditt eget preg på huset ditt, men det synes ikke jeg så lenge du hele tiden kopierer VP ned til minste detalj. Da blir det VP sin stil og preg, så slutt med det! Tror du kan klare å finne din egen stil og at den er like bra. Og et lite tips til...den rottingkurven som det står garbage på, den kan med fordel få en fast plass og slippe å være med på flere bilder 😉 den er litt oppbrukt etter å ha vært på stuen, kjøkkenet, badet og gangen. Vet du leser her inne siden du har en forklaring på det med listene rundt døren i gangen 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Horselady skrev:

Kjære Ine...mulig du tror at du setter ditt eget preg på huset ditt, men det synes ikke jeg så lenge du hele tiden kopierer VP ned til minste detalj. Da blir det VP sin stil og preg, så slutt med det! Tror du kan klare å finne din egen stil og at den er like bra. Og et lite tips til...den rottingkurven som det står garbage på, den kan med fordel få en fast plass og slippe å være med på flere bilder 😉 den er litt oppbrukt etter å ha vært på stuen, kjøkkenet, badet og gangen. Vet du leser her inne siden du har en forklaring på det med listene rundt døren i gangen 😉

Jeg tror ikke Ine vet hva "garbage" betyr. Det passer veldig dårlig inn med en søplekurv stående rundt omkring i huset. Selv om det er fra favorittmerket (til VP) hennes.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nyher skrev:

Jeg tror ikke Ine vet hva "garbage" betyr. Det passer veldig dårlig inn med en søplekurv stående rundt omkring i huset. Selv om det er fra favorittmerket (til VP) hennes.

Man tager hva man haver,er det noe som heter,😂 må jo det for å ha det som villa,søpla i stua funker for hu😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...